Közlekedés Blog: 2009. november

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 642 fő
  • Képek - 3182 db
  • Videók - 2648 db
  • Blogbejegyzések - 1017 db
  • Fórumtémák - 32 db
  • Linkek - 864 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 642 fő
  • Képek - 3182 db
  • Videók - 2648 db
  • Blogbejegyzések - 1017 db
  • Fórumtémák - 32 db
  • Linkek - 864 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 642 fő
  • Képek - 3182 db
  • Videók - 2648 db
  • Blogbejegyzések - 1017 db
  • Fórumtémák - 32 db
  • Linkek - 864 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 642 fő
  • Képek - 3182 db
  • Videók - 2648 db
  • Blogbejegyzések - 1017 db
  • Fórumtémák - 32 db
  • Linkek - 864 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Régebbi hírek

Még régebbiek 

Közlekedés klub hírei - 2009. november


Üzemanyagfogyasztás, CO2 kibocsátás, zaj - ez mind zéró. Viszont mindez nem semmi!

 

 

 

Citroën C-Zero

 

 

A Citroën-nál nem pazarolnak pénzt és energiát olyan fejlesztésekre, amelyekre a cég valamelyik stratégiai szövetségese már talált megoldást. Ez történt a Mitsubishi fejlesztésű crossover francia "honosításakor" is, így lett például C-Crosser az Outlanderből.

A most bejelentett mini villamos, a C-Zero szintén közös fejlesztés, iMiEV néven a Mitsubishi ezt is valamivel korábban mutatta be.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 14 éve

A Citroen a Peugeot és a Mitsubitshi közösen fejlesztget, itt most csak ketten vannak. Ha valaki nem tudná; a "crossover" olyan járgány, vagyis személyautó (nem terep), mely "kedvelheti" a földutakat is, módjával. Ilyen crossover például a Peugeot 3008 is.
A nagy csendes közeledés a gyalogost nem hívja fel a közeledő járműre, de erre is találnak biztosan megoldás.
Nem tudom, hogy környezetvédelmi okok vezettek-e a blog írásakor ... mindenesetre a nők mindig is a kicsi kocsikat kedvelték ... Mazda 121, stb. :D

Tovább 


Az idén eddig 46 kamionkifosztási kísérletet hiúsított meg az a hazai fejlesztésű, GPS alapú ponyvavédelmi rendszer, amely elnyerte az "Év biztonságtechnikai megoldása" díjat.

 




 

 

 

Szélesebb körű elterjedése esetén véget vethet a mindennapos lopásoknak, a "kamionról leesett áruk" ma még virágzó kereskedelmének egy magyar találmány.


A november 25-én kitüntetett Webbase SafetyNet 100 százalékban hazai megoldás, amely az Európa-szerte gyakori ponyvafelvágásos lopások ellen nyújt védelmet.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 14 éve

Hogy ez miért csk most jutott mindenkinek az eszébe, megáll az eszem ...

Tovább 

 


 

Bűnmegelőzési akciót tart a budapesti rendőrség a főváros nagyobb bevásárlóközpontjaiban, karácsonyi vásárokon és nagy forgalmú aluljárókban a rablások, zseblopások és autófeltörések megakadályozására az év végéig - közölte Tóth Gábor, Budapest rendőrfőkapitánya vasárnap. A fővárosi Vörösmarty téren tartott sajtótájékoztatón a rendőrfőkapitány elmondta: november 29-étől az év végéig naponta 150-160 rendőrrel több lesz az utcákon, az egyenruhás rendőrök a nagyobb bevásárlóközpontok környékén segítik a közlekedést, a parkolókban járőröznek a bűncselekmények megakadályozásáért, egyben felhívják az autósok figyelmét, hogy értéket ne hagyjanak a járművekben.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 14 éve

, és a Józsefvárosi piacon :)

Tovább 



Előállt első, prémium jellegű elektromos autójával a Daimler kínai partnere, a BAIC. Hatalmas gyárkomplexumot is épít a márka, meghatározó akar lenni első lépésben a helyi, aztán az egész ázsiai piacon

Kína is megy az autóipari trendekkel, az ázsiai országban egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos és hibrid modellek. Két helyi gyártónak, a BYD-nek és a Cherynek már több villanyautója van, ám hamarosan meghatározó piaci szereplő lesz a Beijing Automotive Industry Holding Corp.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 14 éve

A Beijing Automotive a legnagyobb kínai cég, máris tülekedik a nagy autógyártók eladó márkáinak piacán. Hajrá! Legyen a fogyasztó a nyertes a versenyben.

Tovább 




A Honda egyik budapesti autószalonjában ma Ayrton Senna mellszobrának leleplezésével a néhai háromszoros világbajnok tiszteletére kegyhelyet alapítottak.



Jól jött Senna halála?! A Kelenföldi pályaudvar szomszédságában idén tavasszal nyílt meg a Honda Őrmező autószalon, amelyben ma Ayrton Sennára emlékeztek. Az 1994-ben elhunyt brazil versenyzőt a motorjaival és támogatásával három bajnoki címhez segítő Honda méltó kegyhellyel tiszteleg az F1-es legenda előtt.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 6 hónapja

Ayrton Senna misztikuma harminc évvel a halála után is megfejthetetlen

A már életében óriási, a halála után pedig felbecsülhetetlen rajongást Ayrton Senna iránt nemcsak a háromszoros világbajnok tehetsége generálta, hanem a személyiségének a mélysége és összetettsége is. Az egyik legnagyobb autóversenyző volt, talán a legnagyobb, de ennél sokkal több volt. A legendája már rég felülírta az emlékét. Harminc évvel ezelőtt ezen a napon, 1994. május 1-jén csapódott be a versenyautója a Tamburello kanyar végzetes falába a San Marinó-i Nagydíj hetedik körében.

Sennának elképesztő gyilkos ösztöne volt a pályán – és emiatt a vetélytársai néha szó szerinti értelmezésben nehezteltek rá. „Ha annyira akarod a világbajnoki címet, hogy meg is halnál érte, hát tessék” – vetette oda neki 1988-ban Alain Prost Estorilban egy kerék kerék elleni csatájuk után. „Ayrton olyan gyorsan ment be egy kanyarba, mint azelőtt soha, és bízott benne, hogy valami, ami Ayrton Sennán belül van, segít majd neki, hogy az autó be is vegye a kanyart. Ez hitbeli aktus volt” – ezt pedig már Damon Hill mondta a brazil versenyző sokszor ijesztő manővereiről. Senna sajátosan értelmezte a határokat, amelyek az életfilozófiája szerint azért voltak, hogy már-már megszállottan feszegesse azokat. Ő ezeket a pillanatokat transzcendentálisnak élte meg, a versenytársai viszont rémisztőnek.

Senna tudott érzékeny és alázatos lenni, ugyanakkor megvolt benne a jogosultság érzése is, amelyet csak felerősített a saját igazságába vetett hite. Ebből születtek aztán olyan incidensek, amelyek felvillantották a sötét oldalát is. Ez a hozzáállás engedte meg neki, hogy az 1990-es Japán Nagydíjon letaszítsa a pályáról Alain Prost Ferrariját, mert bosszantotta, hogy a szervezők nem voltak hajlandóak áthelyezni a pole pozíciót a pálya tisztább oldalára. Egy évvel később elismerte, hogy szándékosan ütközött Prosttal, egyfajta megtorlásként azért, mert 1989-ben meglátása szerint megfosztották őt a világbajnoki címtől. Képes volt a végletekig elmenni, hogy elérje, amit akart, amiről úgy gondolta, hogy jár neki.

Ayrton Senna mérhetetlen hatást gyakorolt az autósportra. Amikor például a hétszeres világbajnok Michael Schumacher megtudta, hogy Sennával holtversenyben van a futamgyőzelmek számának tekintetében, teljesen elérzékenyült, ami legalábbis szokatlan volt az érzelmeit mindig uraló némettől. Lewis Hamilton, aki hősének és példaképének tekintette a brazil versenyzőt, egy kisgyerek ujjongásával reagált arra, hogy beülhetett Senna McLarenjébe. De Senna még a halálával is alakította a Forma–1-et, ahol a balesete után komoly biztonsági intézkedéseket hoztak, sok versenyző ma ezeknek köszönheti az életét.
https://hvg.hu/elet/20240501_ayrton-senna-halala-30-ev

Tovább 


Sértettek jelentkezését várja a rendőrség, miután több száz kerékpárt foglaltak le. A tolvajt az egyik sértett buktatta le.

 


 

 

A XX.-XXIII. kerületi rendőrkapitányság nyomozói 180, feltehetően lopott kerékpárra bukkantak egy budapesti férfi lakásán, valamint az általa üzemeltetett kerékpárüzletben.


A rendőröket az egyik sértett segítette az elkövetőhöz.  2009.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 14 éve

20,000 Ft.- felettiek, remélem :)

Tovább 

 

A Brakko fékrendszer igazából nem újdonság. A korábbi koncepció egy továbbfejlesztett, sportmotorokra való verziója is elkészült nem olyan régen.

 

 

      

Még szeptemberben tesztelték a mugellói pályán a Brakko Central Wheel Brake (CWB) rendszer sportmotorokhoz készített verzióját. A korábban bemutatott Beringer központi féktárcsás megoldásával szemben a CWB valós előnyöket tud felmutatni - legalábbis a gyártó szerint.

Utolsó hozzászólás

Sunóm Nagéla üzente 14 éve

Annyira sok időm van ,hogy csak most jutottem el odáig, hogy elolvassam a leveled...na, örülök, hogy meg!

Tovább 

 

A jelenleg folyó legnagyobb magyarországi autópálya-építési munka az M6-os - illetve Bóly és Pécs között M60-as - elkészítése. A fővárost most Dunaújvárossal összekötő gyorsútnak március 31-ig kell elkészülnie a baranyai megyeszékhelyig. Két szakaszban épül, az alagutak és völgyhidak miatt drágább déli, Szekszárd és Pécs közötti részén már szinte végig lehet autózni. Ha a teljes 140 kilométert átadják, Tolna és Baranya egy órával közelebb kerül a fővároshoz.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 14 éve

Nos még mindig lassabbak vagyunk, mint a külföldiek - és drágábbak! Jut eszembe, majd megyek levenni a 4-es metro-s képeket!!!! :O

Tovább 

élemény: Lopnak itt mindent, ami mozdítható

2009. október 28., szerda 07:26 | Frissítve: 2009. október 28.

Évi 15-30 millió forintnyi fémet loptak el az utóbbi években az utak mellől, s ezt mi kétszer szopjuk be: egyszer, amikor balesetveszélyes szituációba kerülünk, és még egyszer, amikor állami pénzen újra megvásárolják a táblákat.

 

Késő este volt. Hazafelé tartottam Ferihegyről, és fogalmam sem volt arról, amiről most szó lesz, így párhuzamot sem vonhattam, jobban mondva ellenpontot sem állíthattam rövid svédországi kirándulásom és hazaérkezésem között, pedig világos minden, mint a nap.

Utolsó hozzászólás

Sunóm Nagéla üzente 14 éve

VAlóban, az igazi nagy lopások, nem a közúti táblák, az már igencsak megélhetési bűnözés, mert eladva, nem nagy érték!

Tovább 

2009. október 21., szerda 08:16 | Frissítve: 2009. október 21.

Két év múlva megváltozik a kötelező biztosítási díjak kiszabásának alapja, a teljesen életszerűtlen köbcenti-alapúról áttérünk a teljesítmény-alapúra – olvashattuk a hírekben egy héttel ezelőtt. Alapvetően dicséretes törekvés. Valójában ismét csak adunk a szarnak egy kisebbfajta pofont.

 

Autóm értéke a nullához közelít, a motorja viszont elég nagy, 3005 köbcentiméteres, ugyanakkor gyenge, mint a harmat, mindössze 88 lóerős. Ha valakinek, hát nekem tapsikolva, cigánykereket hányva kellene üdvözölnöm a 2011-ben életbe lépő, szagos-színes, szélesvásznú, immár Európához igazodó, új kötelező biztosítási díjszabást, amely a lökettérfogat-alapú normarendszer helyébe teljesítmény-alapút vezet be Magyarországon.

Tovább 

 

2009. november 18., szerda 12:32 - Autó


A Ford, a Subaru és a Volkswagen gépjárművei végeztek az Egyesült Államok biztosítói által összegzett biztonsági lista élén.

 

A virginiai székhelyű Autópálya Közlekedésbiztonsági Intézet (Insurance Institute for Highway Safety - IIHS) éves felmérése után 19 személyautó és 8 szabadidőautó (SUV) 2010-es verziója kapta meg a legmagasabb biztonsági besorolást. A díjazottak száma jelentősen csökkent, mivel az IIHS megszigorította a tető gyűrődését illető előírásait.

Tovább 

Alkotmányellenes a fővárosi parkolás jelenlegi szabályozása -mondta ki az Alkotmánybíróság keddi határozatában.

 

Alkotmányellenes a fővárosi parkolás jelenlegi szabályozása. Amennyiben jövő év június 30-ig nem alkotják meg az új, jogállami rendelkezéseket, ingyenessé válik a parkolás Budapesten - mondta ki az Alkotmánybíróság kedden.

 

Az alkotmánybírósági határozat indoklása szerint a jelenlegi törvény önkényes jogalkotási lehetőséget biztosít a Fővárosi Közgyűlésnek a parkolással kapcsolatban.

Tovább 

Pelikán okozta a vesztét egy Bugatti Veyron típusú 300 milliós szupersportautónak a dél-kelet Texasban található Galveston közelében.


A világ leggyorsabb autójaként számon tartott, 400 km/h feletti sebességre is képes Veyronjával hajtott a Mexikói-öböl melletti egyik tóba amerikai tulajdonosa. A sofőr a vezetési szempontból tökéletes időjárási körülmények között - állítása szerint - azért rántotta félre a kormányt, mert megijedt egy alacsonyan szálló pelikántól.

Utolsó hozzászólás

Sunóm Nagéla üzente 14 éve

És még azt mondják, válság van...

Tovább 

2009. november 4., szerda 16:02 


A 65 éves autószerelő, Bernard White működteti Nagy-Britannia egy eldugott szegletében - vélhetően a szigetország - legrégebbi máig működő benzinkútját. Az erre tévedők általában megdöbbennek az ütött-kopott, helyenként rozsdásodó töltők láttán, mások évtizedek óta ide járnak tankolni.

 

Az üzemeltető képtelen versenyezni a modern benzinkutak áraival, elmondása szerint a konkurencia olcsóbban is kapja az üzemanyagokat.

Tovább 

Kábeldzsumbuj és agymenés

[2009.11.06. 15:53]

A Margit híd szerkezetének – a szerkezeti és forgalmi résznek – a felújítása az egész hídépítés árának körülbelül a 60 százalékát teszi ki. Azaz tisztán a hidat át lehetne adni a forgalomnak 12-13 milliárd forintból. A maradék 40 százalékot a közművek, az építészet, a műemlékvédelem, a forgalomterelések, a villamospálya-áthelyezések teszik ki – magyarázta az Indexnek adott interjúban Rapkay Kálmán, a kivitelezést végző Közgép–Strabag–A-Híd-konzorcium egyik cégének, az A-Hídnak az igazgatója.

Tovább 

Körbemutogatás

[2009.11.04. 12:34]

Már biztos, hogy csúszik a szegedi 1-es villamos új pályájának átadása, és késik a rókusi csomópontban épülő körforgalom megépítése is – számolt be a delmagyar.hu. Eredetileg azt tervezték, hogy a Boldogasszony sugárúton novemberben, a Kossuth Lajos sugárúton decemberre fejezik be a vágány- és útépítést. Azt még nem lehet tudni, mekkora lesz a csúszás.

 

A lap szerint fizikai képtelenség, hogy időben elkészüljenek az érintett útszakaszokkal.

Tovább 


2009. november 1. napjától hatályba lép a kerékbilincsekre vonatkozó új szabályozás. A jogszabály jelentősége abban rejlik, hogy az utóbbi időben a visszaélések miatt maga a Főváros sem alkalmazta már a kerékbilincselés eszközét. Azonban egy új, egységes szabályozást követően ismételten alkalmazásra kerülnek a kerékbilincsek, így nem árt azok tervezett szabályaival megismerkedni.

Tovább 

2009. november 1., vasárnap 10:02


Íme a világ legviccesebb parkolós videói: figyelmetlen sofőrök, éles helyzetek, kacagtató szituációk. Bár az is lehet, hogy nem mindenki nevetett a végeredmény láttán.

 

Beindult a KGFB-kampányok szezonja, a biztosítók egymás alá licitálnak, azonban a legjobb biztosítás sem ér semmit, ha az autós nem tudja megfelelően használni a fék-és gázpedált, a kuplungot, vagy csak egyszerűen figyelmetlen.

Tovább 

2009. november 4., szerda 18:02


A Józsefvárosi Önkormányzat képviselő-testülete a mai ülésén úgy döntött, hogy felmondja a kerékbilincselés ellátására a Centrummal kötött szerződést és a továbbiakban a saját intézményével, a Józsefvárosi Közterület-felügyelettel látja el ezt a feladatot.

 

Az önkormányzat átláthatóbb és anyagilag is előnyösebb működést vár a döntéstől. Az eddig bevételek kétszeresével számolnak, így évente 30 millió forinttal több maradhat Józsefvárosnál.

Tovább 

Nem indulnak el idén a szabálytalan kocsikat elszállító lopós autók Budapesten. A késlekedés mögött egy 70 millió forintos tartozás állhat, amit a Fővárosi Közterület-felügyelet és a Parking Kft. a napokban rendez, hogy aztán lendületet vegyenek az előkészületek. A Parking máris pénzért lobbizik, a felügyeletnél elkészült egy titkolt tanulmány a szabálytalankodók begyűjtéséről, néhány hét múlva pedig konfliktuskezelő tréningre küldik a rendszer leendő működtetőit.

Utolsó hozzászólás

Sunóm Nagéla üzente 15 éve

Mindennel egyetértek!
Szoktam mondani autós ember társainknak, amikor az ónos esőben+szél , nem engednek át., hogy őőőőő hamarabb odaér ahova indul....mint én!
Köszi az infót és kíváncsi vok, hogy nyomon lehet e követni. hogy ők kapnak a e büntit.

Tovább 

A plázák privatizálták a teret: elsivatagosodó civilizáció. Beszélgetés Ekler Dezső építésszel 1. rész

[2008.09.17. 14:45]

Ekler Dezsőnek kegyelmi állapot volt 1992-ben a disznókői borászati épület megalkotása, hiszen azóta is neves nyugati szaklapok méltatják. Mint mondja, a magyar építészet világszínvonalú, csak nincs akarat és pénz, hogy ezt megmutathassák. Szóba került még az elsivatagosodó civilizáció, a privatizált köztér, a földesúrként viselkedő pláza, az ingatlanspekuláció, az akaratgyenge városvezetés és a lakóparkok amorf élete.

Utolsó hozzászólás

Sunóm Nagéla üzente 15 éve

Teljesen igaza van !

Tovább 

 

 

A káosz lélektanáról világosan 2. rész

[2008.04.23. 18:27]

Makovecz Imre szerte a világon zseniális épületeket, közösségi tereket varázsol. Budapesten valahogy nem látni. Véleménye azonban megvan a fővárosról, el is mondta. A közlekedési káoszról, a körgyűrűről, a hidakról, a sosemvolt világkiállításról, a befektetőkről. Amiről meg nem volt értelme beszélni, ott hallgatott.

 

– Budapest állandóan a politikai viták középpontjában van.

Tovább 

A káosz lélektanáról világosan 3. rész

[2008.04.27. 16:30]

Makovecz Imre szerte a világon zseniális épületeket, közösségi tereket varázsol. Budapesten valahogy nem látni. Véleménye azonban megvan. És nem csak Budapestről. Szóba került a közlekedési káosz, az autós morál, a Hattyúház, az építészek, a műegyetemi képzés, a makói fürdő, a kopt templom és a révkomáromi vár-revitalizáció.

 

– A budapesti közlekedési káoszt azonban nemcsak a városfejlesztés hiányosságai okozzák, hanem a közlekedés moráljával is mintha gondok lennének.

Utolsó hozzászólás

Sunóm Nagéla üzente 15 éve

így nézve igen!!!!

Tovább 

A kilincset is meg kell tervezni, meg Európát is. Beszélgetés Dévényi Sándor építésszel 2. rész

[2008.10.06. 22:41]

Nem azért, mert 40 milliárddal többe kerül az M6-os, és a beruházási költségből többet lehet ellopni, hanem mert a tervezőkkel nem akartak találkozni a felelős magyar vezetők, hogy konkrét utasításokat adjanak, hogy milyen utat tervezzenek.

 

Meg kell tanulnunk látni!

– Ott tartottunk, hogy az emberek igénylik a romantikát, ezért van ez az igénytelen, tüzépbarokk stílus a családi házakon, mindenhol csicsás, primitív motívumok.

Tovább 

Beszélgetés Dévényi Sándor építésszel

[2008.09.28. 14:20]

Dévényi Sándor is a nagy organikus építészek egyike, tevékenysége Pécsett és Budapesten egyaránt jelentős, még autópályát is tervezett. Pécsett nevéhez fűződik a hetvenes években egyedülálló belvárosi rehabilitáció, a szocializmus építése és a panelek felhúzása közepette nem átallott polgári házakat megmenteni. De Pesten se tétlenkedett, többek között a Lágymányosi hidat és a Gellért téri díszkutat tervezte.

Tovább 

A káosz lélektanáról világosan

[2008.04.13. 16:48]

 

Makovecz Imre szerte a világon zseniális épületeket, közösségi tereket varázsol. Budapesten valahogy nem látni. Véleménye azonban megvan a fővárosról. El is mondta. A közlekedési káoszról, a körgyűrűről, a hidakról, a sosemvolt világkiállításról, a befektetőkről. Amiről meg nem volt értelme beszélni, ott hallgatott.

 

– In medias res, a dolgok közepébe vágva, Ön mintha ki lenne tiltva Budapestről.

Tovább 

A Margit-híd felújítása már megkezdődött, de a nemzet büszkesége, a Lánchíd is igen rossz állapotban van. A híd déli korlátját szegélyező lemezen a korlátok közvetlen közelében több tucat akkora lyuk keletkezett az elmúlt években, melyen egy gyermek lába is kifér. A rozsda emésztette hídelemre már az év elején felfigyeltek, de azóta sem történt semmilyen változás az állapotában - írja a Magyar Hírlap.

 

A fővárosi hidak felügyeletét a Fővárosi Közterület-fenntartó Zrt.

Utolsó hozzászólás

Sunóm Nagéla üzente 15 éve

Most kb uez 50 milliárd lenne

Tovább 

A következő történetből ismét megállapítható, hogy az ember senkiben nem bízhat. Megkeresett valaki, hogy mit tehet, mert valaki belement hátulról az autójába, kitöltötték a kárbejelentőt, amiről aztán a későbbiekben kiderült pár dolog.  

 

Szerencsére az ember nem naponta kell, hogy kárbejelentőt töltsön ki, ráadásul ha még soha nem is volt ilyenben része, akkor bizony zavarában, naivságában belefuthat olyanba, ami miatt aztán a későbbiekben sok problémája lehet.   Egy középkorú hölgy autójába hátulról beleszaladt egy másik autó.

Tovább 

Az októberben zajló országos úgynevezett Táblavadászat akcó keretében 715 észrevétel érkezett az ország egész területére az ország különböző részeiből a rendőrséghez. Ezek közül 563 darab volt vizsgálatra alkalmas. Ez azt jelenti, hogy az észrevételek mintegy 80 százaléka használhatónak bizonyult. A legtöbb bejelentés Pest megyéből (72) és Budapestről (63 db) érkezett. De a közlekedők ugyancsak sok észrevételt tettek Fejér megyében (46 db), Jász-Nagykun-Szolnok megyében (41 db), valamint Vas megyében (41 db).

Tovább 

Volt már módom kipróbálni, rendszeresen használni kamerákat. Az E-tanú volt az első, aztán egy normál videokamerát használtam, használok rendszeresen. De van egy Oregon Action kamerám is. Vajon mennyiben különbözik ettől egy hamarosan hazánkban is kapható kamera, mely a sokat közlekedőknek segíthet? Vagy csak a hobbiból videózóknak?

 

 

A kamera és tartozékai

 

Vajon miért is jó a Vosonic GV6300? A válasz akár egy mondatban összefoglalható. Mert egyszerű kezelni.

Tovább 

 

Orosz rulett autóval BulgáriábanNe próbáljuk ki itthon

 

Amikor a kokain, a nagy tétekben játszott póker, a luxusprosti már nem elég, mit csinál a bolgár bűnöző elit? Elkezd játszani az életével, pénzben. És másokéval is. Eszünk megáll!

 


 


A versenyzőknek inkább ezt a sportesztközt ajánljuk a piros lámpás orosz rulett helyett

 

 

 

 


A Telegraph tudósítója igen érdekes népi játékról számolt be a napokban.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 15 éve

"csak remélni tudjuk, hogy a Darwin-díj-aspiráns versenyzők nem visznek magukkal újabb szerencsétlen vétlen közlekedőket a túlvilágra"

Tovább 


 

Az uniós források felhasználhatóságának határideje miatt a közlekedési tárca gyorsított eljárásban igyekszik a dunai hajóút fejlesztési munkáit kivitelezni.
A WWF szerint a kapkodás nem ésszerű, hiszen Brüsszel pont a magas költségek miatt a közlekedési hálózat fejlesztési terveinek átdolgozásán gondolkodik.

Az Európai Unió közlekedési hálózatának fejlesztése a magyarországi Duna-szakaszt is érinti. Magyarországon 2007 őszén készült tanulmány, amely a hazai Duna szakasz hajózhatóságának fejlesztését vizsgálta.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 15 éve

Az előzetes felmérésben mindig kullogtunk ... a kártérítésben jók vagyunk ... és az EU-s pénzek visszafizetésében is. Szomorú vagy inkább tragédia.

Tovább 



A Berlini Közlekedési Vállalat (BVG) 99 darab új, egyedileg Berlinre szabott Flexity villamost vásárol a Bombardiertől.

A 300 millió euró értékben rendelt a Bauhaus építészeti stílusban kialakított villamosok beszerzésével 2017-re Berlin összes villamosa akadálymentesített lesz, ami nagyban megkönnyíti a közlekedést a mozgáskorlátozott utasok számára. A villamosok fejlesztésekor figyelembe vették az utazóközönség javaslatait is, hogy az új járművet minél praktikusabbá és kényelmesebbé tegyék a berliniek számára.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 15 éve

Remélem belül tágasabbak, mint a Combino, amely nyeli az áramot is. Utóbbi ugyan akadálymentes, de a magas peron kissé balesetveszélyes, valamint az úton lévő csatornák "illata" is gyakran érezhető.
Demszky-t kéne már elkombinálni Szibériába.

Tovább 

Ez történt a közösségben:

M Imre írta 18 órája a(z) Társadalmi kísérlet: a majdnem mindenre érvényes, olcsó, országos havibérlet (Németország) blogbejegyzéshez:

Addig reformálta a kormány a MÁV-ot, hogy közel került az ...

M Imre írta 1 napja a(z) Társadalmi kísérlet: a majdnem mindenre érvényes, olcsó, országos havibérlet (Németország) blogbejegyzéshez:

Akkor még egyszer, sokadszorra a 2025-ös HÉV...

M Imre írta 1 napja a(z) Azélet1 – életmentő összefogás a gyorshajtás ellen (BKK) képhez:

Azelet1__eletmento_osszefogas_a_gyorshajtas_ellen_bkk_2183062_5746_s

Vádat emelt a Fővárosi Főügyészség azzal a 35 éves...

M Imre írta 2 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:

Sokszor gondolkodom rajta, hogyan kezdődik majd a ...

M Imre 3 napja új videót töltött fel:

M Imre írta 3 napja a(z) If you drive on drugs, you're out of your mind (TAC) videóhoz:

A dizájnerdrogosok elkergethetők, de a probléma ...

M Imre 3 napja új videót töltött fel:

M Imre 3 napja új videót töltött fel:

M Imre 3 napja új videót töltött fel:

M Imre 4 napja új videót töltött fel:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu