Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
2010 január 1., illetve július 1. napjától több változás következett be az autók átíratásának szabályaiban. A változásokat a 304/2009. (XII.22.) Korm. rendelet vezette be, amely meghatározza a gépjármű tulajdonjogában bekövetkezett változás eladó és vevő általi bejelentésének szabályait, illetve a jármű üzembentartójának személyében bekövetkezett változás bejelentésének szabályait is.
Július 1-től a jármű tulajdonjogának, illetve az üzembentartó személyének változásakor teljes bizonyító erejű magánokiratban kell az adatokat bejelenteni az okmányirodákban.
14 éve | M Imre | 0 hozzászólás
Idén május 5-7. között ismét megrendezésre kerül a RENEXPO, Közép-Európa legnagyobb, a megújuló energiákkal és az energiahatékonysággal foglalkozó nemzetközi kiállítása és konferenciája. Az elmúlt öt évben igen népszerűvé vált esemény idei fókusztémái a fenntartható és decentrális energiatermelés, az energiaellátás, az energiatárolás, illetve az intelligens és energiahatékony energiaelosztás.
Látogasson el standunkhoz Ön is, s tudjon meg többet az energiafelhasználás optimalizálásának, illetve a megújuló energiák felhasználásának lehetőségeiről.
|
|
14 éve | M Imre | 0 hozzászólás
Völner Pál, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium infrastruktúráért felelős államtitkára a környezetkímélő technológiák térnyerése mellett érvelt a VI. Széchenyi Futam beharangozó sajtótájékoztatóján 2011. április 27-én, Budapesten - tájékoztatott a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium.
Az alternatív hajtású járművek hagyományos versenyét 2011. május 1-jén, Győrben rendezi meg az Alternatív Hajtású Járműsport Szövetség és az Inno-Mobil Sportegyesület.
14 éve | M Imre | 0 hozzászólás
2011. március 12.
Miért javasolja az IMF a magyar kormánynak a vasút támogatásának leépítését, miközben – a vele szoros kapcsolatban lévő Világbankkal ellentétben – nem kifogásolja az autópálya-építésekre fordított ezermilliárdokat? Miért ajánlja a közösségi közlekedésnek nyújtott hozzájárulások jelentős csökkentését, miközben az Európai Bizottság és az Európai Parlament épp ennek a közlekedési módnak a fokozott támogatását sürgeti a súlyos közlekedési és környezetvédelmi problémák megoldására?
14 éve | M Imre | 0 hozzászólás
Karbantartás után az térkép újra működik!
Köszönetet mondok ebben Országos Balesetmegelőzési Bizottság részéről Berzai Zsolt r. századosnak - aki működteti, felügyeli a térképet (is), és aki az én - és egy ismerősöm közbenjárására is talán - meggyorsította a javítási folyamatot.
________________________________________________________________
A Rendőrség 2008-ban elkészítette a baleseti gócpontok térképét, amely azzal a céllal jött létre, hogy felhívjuk a közlekedők figyelmét azokra az útszakaszokra, kereszteződésekre, ahol a leggyakrabban fordulnak elő balesetek.
14 éve | M Imre | 0 hozzászólás
A parkolás a Homár-olvasók egyik kedvenc témája, ami nem is csoda egy Centrum Parkoló nevű pénzbányász céggel és kevés szabad hellyel megvert országban. Amikor először hallottunk róluk, azt hittük, hogy az EMPAMO, vagyis az Emberibb Parkolásért Mozgalom az egyik új kedvencünk lesz, hiszen mi lehet rokonszenvesebb egy olyan civil szerveződésnél, amelyiknek egy célja van, harcolni a nem egészében megreformált budapesti parkolási rendszer ellen. Le is hoztuk egy-két felhívásukat, aztán láttuk őket a tévében, és egyre gyanúsabb lett, hogy lehet, hogy rokonszenves célért küzdenek, de ők maguk, hogy is mondjam, nem a zsánereink.
A világ egyik legklasszabb tömegközlekedési eszköze kétségkívül a wuppertali függővasút. A 13,3 kilométeres, a város és a Wupper folyó felett végigkanyargó vonal kétségkívül egyedi. Ez egyben előny (a presztízs okán) és persze hátrány is lesz annak a cégnek, aki talán új kocsikat szállíthat, lecserélve az 1972-75 között a MAN által gyártott, ma is futó járgányokat. Na meg hátrány lesz a városnak is, hisz biztos nem lesznek olcsók a beszerzendő új kocsik.
Érdekes számokat közölt a Vía Libre című spanyol vasúti újság a madridi metróhálózat lifthasználatáról. Mivel én ilyen jellegű adatokkal korábban nem találkoztam - vagy legalábbis átfutottam rajta -, így érdemes egy kicsit jobban megvizsgálni ezeket a számokat, Budapesttel összehasonlítva.
A számok tehát a madridi metróhálózat liftjeivel, azok forgalmával, a forgalom időbeni, és térbeli megoszlásával foglalkozik. A hálózaton összesen 450 lift van, mellette 1600 mozgólépcső, amivel a madridiak világelsőnek tartják magukat, és ez valószínűleg így is van.
Miközben egyre-másra hallani a híreket a Kínában sorra nyíló metróvonalakról, az árnyékukban megbújó Bus Rapid Transit rendszerekről már kevesebbet hallani, holott ezek is meglehetősen impozánsak, legalábbis magyar szemmel nézve. Összesen 11 ilyen üzem létezik Kínában, többségükről egy szót sem hallottunk még itthon, én legalábbis biztos nem. Az egyik legutolsó ilyen jellegű üzem Guangzhou - vagy ahogy korábban ismertük: Kanton - városában nyílt meg, 2010 februárjában.
Az elmúlt években többször felvetődött,
hogy az egyes vidékeken lassan össznépi problémává váló elhízás milyen
problémákat tud okozni a közösségi közlekedésben. Mivel a közösségi
közlekedés székeit, legyen szó repülőről, vagy trolibuszról, jellemzően
átlagos testméretekre szabják, így egy attól jelentősen eltérő testalak
számára mindez meglehetősen kényelmetlen tud lenni. (sőt, a repülőutak
kapcsán többször felmerült már, hogy az ilyen utazó ülésszomszédja sincs
túl szerencsés helyzetben) :)
A Sao Paulo-i metró vezetése ezen próbál most segíteni új székek felszerelésével a metróállomásokon, valamint azzal, hogy az új metrókocsik padjain semmilyen, az egyes helyek elválasztását jelző vonal, vagy karfa nem lesz.
M Imre írta 5 órája a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
Jóska bácsi, miután megkapta a harmincezer forint értékű ...
M Imre 6 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 6 órája a(z) Az Ikarus történelme blogbejegyzéshez:
Nemzeti Buszgyártás, 2018. VEKE: Már korábban is...
M Imre írta 1 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
Zebra - Rendőri intézkedés egy távoli országban https://www....
M Imre írta 1 napja a(z) Riasztás - Dr. Zacher rendel. videóhoz:
Böhm Andrea: Drogtörvény van, stratégia nincs Kontroll | Jul...
M Imre írta 1 napja a(z) Riasztás - Dr. Zacher rendel. videóhoz:
Böhm Andrea: Drogtörvény van, stratégia nincs // AMI A...
M Imre írta 1 napja a(z) Űrhajós - magyaros (A nyolcadik utas: a Halál) képhez:
Spacejunkie.hu: Különleges felajánlást kaptunk Dr. Balla ...
M Imre írta 1 napja a(z) Vasúti pályaállapotok, menetidő növekedések 2023/2024. (MÁV-Start) képhez:
(2025.) Május közepén egy mosonmagyaróvári lakos...
M Imre írta 1 napja a(z) Hírek röviden fórumtémában:
Jövő hét közepéig kitart a kánikula, vasárnaptól ...
M Imre 1 napja új videót töltött fel:
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu