Közlekedés: blog

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3242 db
  • Videók - 2953 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 34 db
  • Linkek - 888 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3242 db
  • Videók - 2953 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 34 db
  • Linkek - 888 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3242 db
  • Videók - 2953 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 34 db
  • Linkek - 888 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3242 db
  • Videók - 2953 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 34 db
  • Linkek - 888 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Régebbi hírek

Még régebbiek 

Közlekedés klub hírei

Röviden.

1.Sikerült megtalálnom online magyar közlönyben a teljes 624/2020. (XII.21.) Korm. rendeletet a karácsonyi időszak védelmi intézkedéseiről, amely a MK 284. számában jelent meg.Erről itt is lehet olvasni:

Operatív törzs honlapja - Lesz éjféli mise! - feloldották 24-én éjjelre a kijárási tilalmat


2.Képben jelenítettem meg a hitelesnek tekinthető kormányrendeletet, hogy menthesse, akinek szüksége van rá. A netjogtárban ma nálam hiányosan jelent meg.

Tovább 

1. számú melléklet​ (kormányhatározat)

2. számú melléklet (Karácsony Gergely levele)

3.1. számú melléklet​ (jelentés)

3.2. számú melléklet (jogi szakértői vizsgálati rész)

3.3. számú melléklet (műszaki szakértői vizsgálati rész)

3.4. számú melléklet (gazdasági szakértői vizsgálati rész)

3.5. számú melléklet (kiemelt megállapítások összefoglalása)

3.6. számú melléklet (válaszlevél)


Forrás:

https://budapest.hu/Lapok/2020/az-m3-as-metrovonal-szerelvenyeinek-fuggetlen-szakertoi-vizsgalata.aspx

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 2 éve

Megtalálta a megoldást az orosz metrógyártó és a BKV az uniós szankciók elkerülésére

Az alkatrészek garanciális teljesítésként érkeznek, azonban a rozsda előtt szabad az út.

A BKV nem mond le az M3-as metróvonalra szerelvényeket szállító orosz Metrowagonmash-sal (MWM) szemben támasztott, jelenleg éppen 10 milliárdos kárigényéről sem. A háború miatt akadozó alkatrész utánpótlásról most azt mondta a Népszavának a cégvezetés, hogy jobban állnak, mint gondolták:

-- az év vége helyett jövő nyárig biztosított az utánpótlás.

A kijelentés meglepő annak fényében, hogy az MWM felújítás helyett leszállított új kocsijai csapnivaló minőségben készültek el. A beszerzést vizsgáló jelentés 18 sorozathibát tárt fel, köztük a jelentős rozsdásodást és az esetenként nagyon gyorsan kopó alkatrészeket. A BKV és az MWM azonban megtalálta a jogi kiskaput arra, hogy az orosz termékekre kivetett szankciókat megkerülhessék.

-- Az orosz cég garanciateljesítés keretében szállítja az alkatrészek egy részét. Erre az esetre ugyanis nem érvényesek az embargó szabályok

– válaszolta a Népszava kérdésére Környei Éva, a BKV jogi igazgatója.

„Érkeznek alkatrészek, de lényegesen kisebb mennyiségben” – ismerte el a Népszava kérdésére Héri József metróüzem-igazgató, ám ez szerinte azért nem okozhat leállást, mert jóval kevesebb a meghibásodás, mint korábban, illetve a visszatérő hibák javításához az orosz partner adott át alkatrészeket. A rozsdásodás garanciális javítása viszont a háború kezdete óta szünetel – tette hozzá. A fentebb említett jelentés szerint az első három szerelvény padlólemezei már három év alatt teljesen átlyukadtak. Sőt, az azóta javított kocsikon újra megjelentek a rozsdafoltok. A később gyártott kocsikon enyhébbek a tünetek, de a szakértők úgy vélték, csak idő kérdése, mikor indul meg azokban is a kiterjedt korrózió. Héri József szerint ez nem gond,

-- mert „tíz év, mire egy megjelenő rozsdafolt problémát okoz az üzemeltetésben”.

Három lépést várnak

Meglehetősen optimistának nevezte a BKV menedzsmentjének tájékoztatóját Tüttő Kata városüzemeltetésért felelős főpolgármester-helyettes. Közlése szerint a városvezetés három ponton kérte a kormány beavatkozását. Egyrészt azt szeretnék, ha a paksi atomerőmű által megtermelt és az állami energiakereskedő MVM-nek 12 forint/kWh áron átadott áramot a lakossági hatósági áron, 70 forintért vehetnék meg a közszolgáltatások fenntartására és nem 462 forintért, mint amennyiről az MVM ajánlata szól. Szintén hatósági áras üzemanyagot szeretnének a buszokba, és jónak tartanák, ha az Orbán-kormány hozzájárulna a főváros beruházási hitelfelvételéhez. Tüttő Kata nem tartja kizártnak, hogy a kormány azért nem segíti ki a településeket olcsó árammal és üzemanyaggal, mert így szeretnék bevégezni az önkormányzatok korábban megkezdett államosítását.
https://nepszava.hu/3169806_bkv-3-as-metro-oroszorszag-szankciok-europai-unio-energiavalsag

Tovább 

 

Budapest, 2020. október 14. – A Budapesti Közlekedési Központ 2020. július közepe óta díjmentesen visszatéríti a fel nem használt 100E Repülőtéri vonaljegyek árát. Erre az ügyfeleknek személyesen és elektronikusan is van lehetőségük, a magyar és a külföldi állampolgároknak egyaránt.

 

Fontos, hogy kizárólag azt a Repülőtéri vonaljegyet lehet díjmentesen visszaváltani, amelyet 2020. október 2. előtt vásároltak és még nem használták fel utazásra.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 1 éve

A 100E Repülőtéri Expressz is visszatér a népligeti felüljáróra

Befejeződött a népligeti felüljáró szerkezetének hónapokon át tartó vizsgálata, a szakemberek pedig megállapították, hogy továbbra is biztonságosan használható a szerkezet. Az eredmények azt mutatják, hogy a korábban bevezetett ideiglenes súlykorlátozásra sincs szükség, így október 17-től, keddtől a buszok súlykorlátozás nélkül közlekedhetnek rajta, a tehergépjárművekre pedig 12 tonnás korlátozás lesz érvényben.

Az ideiglenes súlykorlátozás eltörlésétől kezdve a 100E Repülőtéri Expressz is újra a felüljárón át közlekedik. Az eredeti útvonalon az elmúlt hónapokban megszokottnál gyorsabban haladhatnak majd a buszok, így az utazási idő is lerövidülhet a Deák Ferenc tér és a Liszt Ferenc nemzetközi repülőtér között.
https://bkk.hu/hirek/2023/10/a-100e-repuloteri-expressz-is-visszater-a-nepligeti-feluljarora.11013/

Tovább 

73 civil szervezet foglalt állást a Balaton, a Fertő-tó, a tatai Öreg-tó és a Velencei-tó védelme mellett. Közös nyilatkozatukban felszólítják a magyar kormányt és minden illetékes szervet – garantálják, hogy a természeti örökségünknek számító, kiemelt értéket képviselő nagy tavaink nem esnek áldozatul állami és magánberuházásoknak.


Nincs jogunk a sok millió év alatt kialakult, érzékeny összhangot mutató természeti rendszereket szétrombolni, és nincs jogunk gyermekeink, unokáink életesélyeit csökkenteni” – jelentette ki minap Áder János köztársasági elnök az ENSZ virtuális biodiverzitási csúcstalálkozójára küldött beszédében.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 4 hónapja

Letölthető a Természetközeli Gazdálkodási Gyakorlatok Útmutatója - Gazdálkodás Natura 2000 szántóterületeken kiadvány | 2025.03.19

A Magyar Madártani és Természetvédelmi Egyesület (MME) gondozásában megjelent a Természetközeli Gazdálkodási Gyakorlatok Útmutatója sorozat újabb kötete, amely a Natura 2000 szántókra fókuszál.

https://natura.2000.hu/media/888

A kiadvány célja, hogy összefoglalja azokat a gazdálkodási gyakorlatokat, amelyek elősegítik a szántóterületek természetkímélő földhasználatát és hozzájárulnak a mezőgazdasági területek biodiverzitásának megőrzéséhez.

https://mme.hu/hirek/2025/03/19/letoltheto_termeszetkozeli_gazdalkodasi_gyakorlatok_utmutatoja_gazdalkodas_natura

Tovább 

Ami egykor egy ember biztonságát szolgálta, az rossz helyen hagyva könnyen egy másik élőlény vesztét okozhatja. Egy brazil környezetvédelmi szervezet egy magellán pingvin szomorú esete kapcsán figyelmeztetett a kiszolgált maszkok megfelelő kezelésének fontosságára.


A pingvin tetemét egy különösen sok szeméttel járó rendezvényt követően találták meg São Paulótól északra, a tengerparton. Az Argonauta nevű helyi környezetvédelmi szervezet vizsgálata megállapította, hogy


-- az állat halálát egy N95-ös maszk okozta, amelyet valószínűleg tápláléknak hitt.

Tovább 

Tanácsok a Heves Megyei Baleset-megelőzési Bizottságtól.


network.hu

A közlekedésbiztonsággal foglalkozó szakemberek az ittas vezetést a „három gyilkos” egyikeként szokták emlegetni a biztonsági öv használatának elmulasztása és a gyorshajtás mellett.

 

A világ különböző országaiban más és más a megengedett véralkohol szint, amellyel a közlekedésben részt lehet venni. Magyarországon a zéró tolerancia elve a mérvadó, vagyis vezetés megkezdése előtt a legcsekélyebb alkoholfogyasztás sem megengedett.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 1 éve

2014. július elsején lépett hatályba az a dán jogszabály, mely szerint a 2,0 gramm/liter ezrelékes véralkohol szintet meghaladó járművek vezetőitől – a jogosítvány elvétele és a tetemes összegű pénzbírság mellett – a gépkocsit is elkobozzák.
http://autovezetes.network.hu/blog/kozlekedes_klub_hirei/daniaban-elkobozzak-az-ittas-soforok-gepkocsijat

Tovább 

network.hu

 

Egyesekben túlteng a közlési vágy, feliratot helyeznek el autójuk hátulján, szélvédőjén. Most nem az „Utak királya”, „Ízirájder”, „József” feliratokra gondolok, hanem a valódi népies szövegekre, amelyekből kirajzolódik az autós személyisége.


Figyelmeztetés a féktávolság betartására – apró betűkkel: Ha ezt el tudod olvasni, túl közel vagy!

Udvarias: Üdvözöllek a visszapillantómban!

Kisautón: Bocsánat, hogy létezem…

Másik kisautón: A játék 3 éven aluli gyermek kezébe nem adható, mert lenyelheti, vagy leszippanthatja az apró alkatrészeket.

Tovább 

Töltő etikett


Ahhoz, hogy az elektromos autózást lehetővé tevő infrastruktúrát a leghatékonyabb módon tudjuk használni, van néhány egyszerű szabály, amit célszerű betartani. A töltők akkor szolgálják a legjobban a villanyautózást, ha folyamatosan használatban vannak, illetve ha elérhetők amikor szükség van rájuk. Természetesen az nem garantálható, hogy a kinézett töltő mindig szabad legyen, de az alábbi javaslatok segítségével minimalizálhatók a kellemetlenségek.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 3 éve

Elégedettek az elektromos autósok? | 2021.10.01.

A Magyar Közút Nonprofit Zrt. az elektromos autózásról szóló online kérdőív eredményeit tette közzé. Elsősorban az töltőállomásokról kérdezték az autósokat.

Az elektromos autózás egy meglehetősen új dolog világszinten is, így még nincs tapasztalat például arról, hogy hová a legérdemesebb telepíteni az elektromosautó-töltőket. Minthogy az MVM Mobiliti Kft. és a Magyar Közút Nonprofit Zrt. hosszú távú együttműködési megállapodást kötött a hazai gépjárműtöltő infrastruktúra fejlesztése így a közutasok az elektromos autózásról szóló online kérdőívvel történő közvéleménykutatással kezdték, hogy meg tudják mik az igények. A beérkezett visszajelzéseket részletesen elemzik és figyelembe veszik a jövőben.

A kérdőívet kitöltők döntő többsége teljesen feltöltött elektromos autóval indul útnak. A töltéseik harmadát végzik az elektromos autósok nyilvános, mindenki által használható töltőpontokon. A visszajelzések alapján a tölteni kívánó villanyautósok maximum 10 percet várnak egy-egy töltőállomáson foglaltság esetén. Az elektromosautó-töltők földrajzi lefedettségével a válaszadóknak csak kevesebb mint negyede elégedett. A kérdőívből az is kiderült, hogy a villanyautósok a kevesebb töltőponttal rendelkező, de sűrűbben elhelyezkedő töltőállomásokat részesítenék előnyben, szemben a ritkábban telepített, hatalmas töltőcentrumokkal.

A felmérésben résztvevők visszajelzései alapján a Zala megyei kitöltők nagyon aktív elektromosautó-használók, a Békés és a Hajdú-Bihar megyeieket hozza legkevésbé lázba a téma, a Borsod, Szabolcs, illetve Heves megyében élők pedig a többi megyéhez képest inkább másik töltőpontra mennek, minthogy várjanak egy töltőre, míg szabad lesz.

A válaszadók tisztában vannak azzal, hogy a hagyományos meghajtásúakhoz képest az elektromos gépjárművek töltési ideje hosszabb, ez többségüket nem zavarja, különösen akkor, ha ezt az időt hasznosan tudják eltölteni. Abban elég nagy a konszenzus, hogy a töltőpontokon a legfontosabb elvárás a megfelelő közvilágítás, mosdó és ivóvíz elérhetősége, illetve a térfigyelő kamera. A legnépszerűbb pluszszolgáltatás-ötletek az autó- és ablakmosó, a porszívó és a kompresszor voltak.

https://kreszvaltozas.hu/hir/elegedettek-az-elektromos-autosok/

Tovább 

network.hu

 

A kép forrása: https://en.wikipedia.org/wiki/Airedale_Terrier

 

Egy gondos gazdinak sem szabad elfelejtkeznie arról, hogy a nyári hőségben a házikedvencek igényei is megváltoznak. Mire kell figyelni, ha valaki autóval indul hosszabb útra nyáron, és kisállatát sem szeretné otthon hagyni?

 

A kutyákra és macskákra a gazdáik családtagként tekintenek, így nem ritka, hogy a kisállatok a nyaralások állandó résztvevői is. Azt azonban érdemes észben tartani, hogy a házikedvencek nyáron a szokásosnál is nagyobb odafigyelést igényelnek.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 1 éve

Állatainkat is a hőguta veszélye fenyegeti - állatvédelmi tanácsok a kánikulára
-- Az Orpheus Országos Állatvédő és
Természetbarát Közhasznú Egyesület közleménye (OS)

Az elkövetkező napokban egyre nagyobb fokozatra kapcsol a hőség:
tűzforró beton, rövid lánc... a házi kedvenc felelős tartását a
gazdi kis odafigyeléssel jobbá teheti. Seres Zoltán, az Orpheus
Állatvédő Egyesület vezetője néhány apró praktikával segíti
kisállatok védelmét a nagy nyári melegben.

Háziállatunknak mindig legyen bőséges folyadék biztosítva, és
lehetőség arra, hogy önszántából hűvös helyre tudjon húzódni.

Az Orpheus Állatvédő Egyesület tanácsai kutyák kánikulában történő
tartásához:
- a nagy nyári hőségben se feledkezzünk el a játékról és a nagyobb
sétákról, melyeket kora délelőttre és késő délutánra időzítsük,
- forró aszfalt helyett a tappancsok épségéért a fűben érdemes
sétáltatni,
- állatunk számára mindig legyen hűvös hely, ahova a napsugárzás
elől szabadon el tud bújni,
- kedvencünknek az élelem mellé naponta többször friss ivóvizet
kell biztosítani,
- házi kedvencünket ne hagyjuk egyedül autóban (még nyitott
ablaknál se), hiszen a tűző napon a belső hőmérséklet az egekbe
szökhet,
- lakásban tartott állatok esetén reggel - munkába menet előtt -
sötétítsünk be, hogy ne forrósodjon be a szoba.

A felelős állattartó a jó gazda gondosságával jár el az állatai
kapcsán. Apró dolgokról van szó, de nagy a felelősség. Nem mellesleg
állatot a nagy melegben kínozni bűncselekmény, amiért letöltendő
börtönbüntetés is kapható - ismertette Seres Zoltán az Orpheus
Állatvédő Egyesület vezetője.

Kiadó: Orpheus Országos Állatvédő és Természetbarát Közhasznú
Egyesület | Budapest, 2024. június 17., hétfő (OS)

Tovább 

A 2020. március 11. és július 3. között lejárt forgalmi engedélyek érvényessége 2020. december 15-ig automatikusan meghosszabbodik (függetlenül attól, hogy a jármű üzembentartója magánszemély, vállalkozás vagy költségvetési szerv).

network.hu

 

A kép forrása: https://hu.wikipedia.org/wiki/Aut%C3%B3


A veszélyhelyzet alatt lejárt gépjármű forgalmi engedélyek december 15-ig meghosszabbított érvényességével adott kedvezmény azonban adminisztratív jellegű, azaz, a könnyítés ellenére továbbra sem szabad a közlekedésben résztvenni olyan járművel, amelynek műszaki, biztonsági és környezetvédelmi jellemzői nem felelnek meg az előírásoknak. A 2020.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 1 hete

Nem szerepel többé a forgalmiban a motorszám | 2025.04.15.

Új típusú forgalmi jelent meg hazánkban, e dokumentumban pedig már nincs benne a motorszám. Vajon ez azt jelenti, hogy kikerült a motorazonosító a nyilvántartásból is? Utánajártunk!

A járműkereskedéssel és járműüzemeltetéssel foglalkozó szervezetek jó ideje szorgalmazzák, hogy a motorszám helyett csak a motorkód szerepeljen a hazai nyilvántartásokban, vagy egyáltalán ne is foglalkozzanak ezzel az adattal a hatóságok. Ennek okán csökkenhetnének az autó- és motortulajdonosok adminisztrációs terhei, kiadásai. A lépés nem lenne ördögtől való, tekintve, hogy megannyi nyugat-európai államban már régóta ezt a gyakorlatot folytatják. Bár korábban nem hallgatta meg az idők és a szakemberek szavát a jogalkotó, április első hetében új rendelkezés lépett hatályba. Ez alapján azt hihettük, végre megtört a jég a motorszámmal összefüggésben.

Kiderült ugyanis, hogy egy meglehetősen gyorsan elfogadott jogszabály-módosítás értelmében kivették a forgalmiból a motorszámot jelölő P.5 mezőt. Vagyis aki most vesz vagy írat át két- illetve négykerekűt, nem látja majd viszont a doksiban ezt a számsort, illetve a motorkódot.

Marad a motorszám, de csak a nyilvántartásban

Érdemes ugyankkor tiszta vizet önteni a pohárba, vajon van-e ennek az intézkedésnek egyéb hatása. Akadt olyan hírportál, amelyik arról számolt be, hogy mostantól nálunk sem lesz jelentősége a motorszámnak, ebből kifolyólag mindenféle hivatali adminisztráció nélkül elvégezhető a típusazonos motorcsere. Nos, ez nem így van! A járműnyilvántartásban továbbra is megtaláljuk a motorszámot és a motorkódot, mely a műszaki adatlapon szintúgy ott sorakozik. Ha új típusú forgalmival viszik eredetvizsgára a járművet, akkor – az adatok lekérdezését követően – ettől kezdve is begépelik a szakemberek a motorszámra, motorkódra vonatkozó adatokat. Fontos kiemelni, hogy az eredtiségvizsgálaton eddig sem a forgalmiban szereplő és a kocsiban fellelhető motorszám összehasonlításával foglalkoztak, hanem azzal, hogy a számsor fellelhetőségét és valódiságát megállapítsák. A vizsgálóknak tehát mindegy is, hogy a régebbi vagy már az új forgalmit teszi eléjük az ügyfél. Tulajdonképpen az új szabályozás egyetlen valódi előnye, hogy típusazonos motorcserekor nincs szükség új forgalmira, törzskönyvre stb., hanem ezután is használható a gépjármű a régi papírokkal.

https://autoselet.hu/2025/04/15/nem-szerepel-tobbe-a-forgalmiban-a-motorszam/

Ha új típusú forgalmival rendelkező gépjárművet vásárolunk, akkor – saját magunk érdekében – nézzünk utána a JSZP rendszerben a motorszámnak! Ezenkívül kérdezzük meg az eladót arról is, nem hajtott-e végre motorcserét! Amennyiben utóbbira igen a válasz, derítsük ki, mindez szabályosan, a hatóságok értesítésével történt-e!

https://www.nyilvantarto.hu/jarmuszolgaltatasiplatform/

Tovább 

 Frissebb bejegyzések

Régebbi bejegyzések 

Ez történt a közösségben:

M Imre írta 27 perce a(z) Zebra non pedibus sexaginta deserta (hatvanpusztai) képhez:

Zebra_non_pedibus_sexaginta_deserta_hatvanpusztai_2198234_1593_s

Hadházy Ákos: A Gázos és Orbán szégyellik a zebrákat....

M Imre írta 33 perce a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:

Norbi: - a kövérség nem egészséges! Vagy mi... ...

M Imre írta 1 órája a(z) A Népliget jövőképe (2021) fórumtémában:

Tavaly egy hajléktalanok által felállított sátor füstölt, majd ...

M Imre írta 7 órája a(z) Boston Dynamics: Spot robotkutya videóhoz:

Az utolsó tesztalany | 2025.07. 20. Az ELTE Informatikai Kara,...

M Imre írta 11 órája a(z) Csík Zenekar / Anima Sound System: Sose lesz vége Moldvában - Tisztelet Korniss Péternek videóhoz:

Anima Sound System: Jeruzsálemről készítünk...

M Imre 1 napja új videót töltött fel:

M Imre 1 napja új videót töltött fel:

M Imre írta 2 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:

K I S Z I N: What is the problem? # döproblemizdövoar (mjúzik) ...

M Imre írta 3 napja a(z) Black Sabbath: The Wizard videóhoz:

2025. július 22-én, 76 éves korában elhunyt a metálzene ...

M Imre írta 3 napja a(z) Utólagos díjfizetések jogosultsága az úthasználati díjak kapcsán (egy órás türelmi idő) blogbejegyzéshez:

A Lázár János vezette minisztérium elismerte, a ...

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu