Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Tisztelt Bolla Tibor Úr!
Betelt a pohár. Ön olyan vezérigazgatója ennek a cégnek, akinek nincsenek információi arról, hogy mi is zajlik a végrehajtó területeken. Elegünk van az Ön hibáiból és a hanyagságból vagy szándékosságból elkövetett mulasztásaiból és abból is, hogy semmiért nem vállal felelősséget, sőt mindezt megpróbálja jó színben feltüntetni. Vegyük például a tervezett elbocsátásokat, amely egyértelműen arról árulkodik, hogy Ön nem a BKV munkavállalóinak az érdekeit tartja szem előtt.
9 éve | M Imre | 0 hozzászólás
írja a kormany.hu
Jelentősen csökkennek az ügyfelek adminisztratív terhei, számos új, ügyfélbarát megoldás szolgálja a fogyasztók érdekeit a Nemzeti Közlekedési Hatóság (NKH) egyszerűsítési intézkedései nyomán.
2016 januárjától térképes lekérdező rendszerben kereshetővé válnak az állampolgárok számára a hivatalos engedéllyel rendelkező, megbízható járműfenntartók elérhetőségei.
|
|
A mobil alkalmazások segítségével igénybevett személyszállítási szolgáltatás nyújtóinak (például Uber-sofőrök) adókötelezettségeik teljesítése során az egyes adó jogszabályok általános rendelkezéseit kell alkalmazni.
Adószám kiváltása szükséges
A platform alkalmazásával összefüggő szolgáltatást nyújtó, másik tagállamban letelepedett céggel szállítási szolgáltatóként szerződéses kapcsolatban álló belföldi személy (a továbbiakban: vállalkozás) a saját nevében és ellenérték fejében nyújt szállítási szolgáltatást az utasnak.
http://index.hu/belfold/2016/01/07/kuria_es_ebh_dontes_elektromos_moped_es_busz_ki_lehet_tiltani
írja az index.hu
Nincsen többé értelme az Egyenlő Bánásmód Hatósághoz fordulni azoknak a mozgáskorlátozott embereknek, akik sérelmezik, hogy nem engedik őket felszállni villamosra, buszra vagy trolira az elektromos mopedjükkel. A hosszú ideje húzódó vita lezárult, az EBH kiadta a tájékoztatót az eredményről:
elektromos mopeddel a tömegközlekedés használata megtagadható.
9 éve | M Imre | 0 hozzászólás
A katasztrófavédelem veszélyhelyzeti alkalmazásáról
Okostelefonokra és táblagépekre készített, országosan bárki által ingyenesen elérhető alkalmazást a BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság. A 21. század elvárásainak megfelelő veszélyhelyzeti tájékoztató rendszer a Rádiós Segélyhívó és Infokommunikációs Országos Egyesülettel és a Microsoft Magyarország Kft.-vel közös fejlesztés révén valósult meg.
Az elmúlt időszakok veszélyhelyzetei – márciusi hóhelyzet, júniusi árvíz – egy hatékony megoldás kidolgozását tették szükségessé a lakosság azonnali, naprakész, célzott tájékoztatására.
9 éve | M Imre | 0 hozzászólás
A „13/1992. (VI. 26.) NM rendelet a közúti járművezetők egészségi alkalmasságának megállapításáról” szóló rendelet szerint, minden obstruktív alvási apnoe szindrómára gyanús sofőrnek szűrő alvásvizsgálatot kell végezni.
A rendelet itt,
http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=16849.290845
és itt
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99200013.NM
olvasható.
A gyanút a vezetői engedély megújításakor a háziorvosnak kell felvetni, a betegség lehetőségét kizárni illetve igazolni egy erre alkalmas teszt segítségével.
9 éve | M Imre | 0 hozzászólás
http://magyarhirlap.hu/cikk/44062/Januartol_ejszakai_arammal_is_tolthetok_az_elektromos_autok
- írja a nemzeti fejlesztési miniszternek a Magyar Közlönyben megjelent rendelete.
Itt: http://www.kozlonyok.hu/nkonline/MKPDF/hiteles/MK15106.pdf
A jövőben a parkolók létesítésekor minden 100 parkolóhely után 10 helyet úgy kell kiépíteni, hogy ott - a burkolat megbontása nélkül elektromos járművek töltőállomását lehessen kialakítani - az erről szóló rendelet tervezete a kormány honlapján jelent meg.
9 éve | M Imre | 0 hozzászólás
- írja a nemzeti fejlesztési miniszter Magyar Közlönyben megjelent rendelete.
Itt: http://www.kozlonyok.hu/nkonline/MKPDF/hiteles/MK15106.pdf
Az alaprendelet szerint az A1 árszabás jelenti a normál tarifát, ezt automatikusan használhatják töltésre az elektromos autók üzembentartói, illetve tulajdonosai. Az A2 jelű tarifa az, amelyet a köznyelv éjszakai áramnak hív, az elektromos kocsik töltésére ez választható az A1 tarifa mellé.
9 éve | szilasi ilona | 4 hozzászólás
Nem viccelnek az osztrákok, sorra küldik a fizetési felszólításokat a magyar autósoknak. Elbújni a hatóságok elől a nemzetközi együttműködésnek köszönhetően egyre nehezebb, bizonyos esetekben a bírság akár millió közeli is lehet.
Már javában zajlik a szabálytalankodó autósok határokon átnyúló felelősségre vonása: az elmúlt időszakban például több magyar postaládájában landolt Ausztriában feladott fizetési felszólítás - számolt be róla nemrég az M1 Híradó.
http://iho.hu/hir/merre-mivel-villamosoztunk-budapesten-151226
írja az iho.hu
Korántsem eseménytelen, de nagyobb botrányoktól mentes volt a 2015-ös év a fővárosi villamosvonalakon.
Talán az év legelső eseménye cáfol rá egyből a bevezetőre: habár elkészült az 1-es villamos pályája a Rákóczi hídon, mégis bedobták a bombát: mi van, ha az új villamosokat mégsem bírja el a híd? A terhelési próbák eloszlatták az aggodalmakat, ezzel együtt a botránykövek dobálása is megszűnt.
M Imre új linket töltött fel: Közúti Közlekedési Emlékekért Alapítvány
M Imre írta 1 órája a(z) A Fortepan egy bőrönd, amiből mindenki kivehet videóhoz:
Közúti Közlekedési Emlékekért Alapítvány: Sztárvendég ...
M Imre írta 1 órája a(z) A Fortepan egy bőrönd, amiből mindenki kivehet videóhoz:
Közúti Közlekedési Emlékekért Alapítvány: Most, hogy elmúlt ...
M Imre írta 1 órája a(z) A Fortepan egy bőrönd, amiből mindenki kivehet videóhoz:
1919 – Földosztással kezdődött, majd vérengzésbe ...
M Imre írta 1 órája a(z) A Fortepan egy bőrönd, amiből mindenki kivehet videóhoz:
Közúti Közlekedési Emlékekért Alapítvány: Egy kép egy ...
M Imre 2 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 17 órája a(z) Teslát mindenkinek - a koncepció blogbejegyzéshez:
Ha egy kínai mobilcég tud autót gyártani, az Apple miért nem? |...
M Imre írta 18 órája a(z) Teslát mindenkinek - a koncepció blogbejegyzéshez:
Elon Musk eltörölné a szerzői jogokat | 2025. április 16. Jack...
M Imre írta 22 órája a(z) Bauhaus - Dark Entries (London, 1982.02.24.) videóhoz:
Miért erotikusabb Izlandon a Drakula? – egy igazi északi ...
M Imre írta 23 órája a(z) The Baboons - Drinkin' Gasoline videóhoz:
Tokió rockabillytáncosai, akikre állítólag Paul McCartney is ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás