Közlekedés: blog

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3238 db
  • Videók - 2928 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 34 db
  • Linkek - 887 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3238 db
  • Videók - 2928 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 34 db
  • Linkek - 887 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3238 db
  • Videók - 2928 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 34 db
  • Linkek - 887 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3238 db
  • Videók - 2928 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 34 db
  • Linkek - 887 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Régebbi hírek

Még régebbiek 

Közlekedés klub hírei

http://magyaryprogram.kormany.hu/egyszerubb-ugyintezes-tizennegy-kozuti-kozlekedesi-hatosagi-eljarasban
írja a magyaryprogram.kormany.hu

 

Idén októbertől egyszerűbb eljárásban lesz intézhető egyebek mellett a jogosítvány elvesztésének bejelentése, az elveszett rendszám pótlása vagy a gépkocsik forgalomból való ideiglenes kivonása. Megszűnik az ideiglenes vezetői engedély, a lejárt érvényességű forgalmit az ellenőrzéskor nem veszik el a helyszínen. A Magyary Zoltán Közigazgatás-fejlesztési Program részeként az állampolgárok számára kedvező módon változik a járművek kötelező felelősségbiztosításának igazolása is.

Tovább 

Elszállítjuk a közlekedést akadályozó járműveket

2012. november 30.
http://www.bkk.hu/2012/11/elszallitjuk-a-kozlekedest-akadalyozo-jarmuveket/
írja a bkk.hu

network.hu


Speciális műszaki mentő jármű

December 1-től elszállítjuk a budapesti közterületekről azokat a szabálytalanul parkoló vagy üzemképtelen gépkocsikat, amelyek akadályozzák a közösségi közlekedést. Az erről szóló négyoldalú megállapodást pénteken írta alá Budapest Főváros Közterület-felügyelete, a Fővárosi Közterület-fenntartó Zrt., a Budapesti Közlekedési Központ és a Fővárosi Katasztrófavédelmi Főigazgatóság.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 12 éve

Igen, lényegében erről van szó és ez nagyon helyes. A felsorolt szabálytalan helyen várakozó járműveket elszállítják. Az volt egy bővebb és másféle terv, hogy a zebrán, sarkon, kerékpárúton, forgalom elől elzárt területen, kanyarodó,- lassító,- gyorsító,- kapaszkodósávban, (stb.) tehát a biztonságos közlekedést súlyosan veszélyeztető járrműveket szállítanák el. Ebből a tömegközlekedést érintő rész valósult meg. De láthatjuk, hatékony.

Tovább 

 

http://www.baleset-megelozes.eu/cikk.php?id=669
http://www.baleset-megelozes.eu/cikk_2.php?id=669
írja a baleset-megelozes.eu


2013. március 31-ig minden héten egy alkalommal fokozott közúti ellenőrzést tartanak Pest, Jász-Nagykun-Szolnok, valamint Hajdú-Bihar megye területén.

 

A 4-es számú főútvonal egyike hazánk legveszélyesebb útjainak. A jelentős nemzetközi és belföldi tranzitforgalmat lebonyolító út sajnálatos módon sok esetben szerepel a média baleseti híreiben.

Tovább 

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 12 éve

Nem hallottam erről a "hírről" és nem olvastam sem az ORFK Közlekedésrendészet (police.hu), sem az ORFK-Országos Balesetmegelőzési Bizottság (http://www.baleset-megelozes.eu) honlapon. Ott kell körülnézni.

Megpróbálom kulturáltan megfogalmazni Marika. Szerintem ez egy hoax. Egy oltári és bődületes nagy hülyeség, és féligazságokat sem tartalmaz, félrevezetést annál inkább!! Másrészt azért hagyom meg a blogot, mert fontos az irányváltoztatást és irányjelzés szabályait betartani.
A kérdések a végén: Ha lehet, minél kevesebbet fizessünk? Ezért is?
... ha majd emberéletek, súlyos balesetek történnek az irányjelzés elmulasztása miatt, a hoax kiötlője kerüljön mindenért jó hűvösre, hosszú időre. Rendben? ... szerintem rendben.
(Holnap piros hó fog esni ... ez meg így lesz szerintem)


Tájékoztatásképpen:
(forrás a hatályos jogszabály:
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=97500001.kpm )

1.) A járművek közlekedésben való részvételének a feltételei

5. § (1)6 A közlekedésben olyan járművel szabad részt venni,

a) amelynek jogszabályban meghatározott érvényes hatósági engedélye van;
b) amelyre külön jogszabályban meghatározott számú, típusú és elhelyezésű hatósági jelzés(ek) [rendszámtábla(ák)] van(nak) felszerelve;
c)7 amelynek műszaki-, biztonsági- és környezetvédelmi jellemzői megfelelnek a jogszabályban meghatározott feltételeknek;
d) amely az utat és tartozékait nem rongálja és azok környezetét nem szennyezi;
e) amely megfelel a (9) bekezdésben meghatározott feltételnek;
f)8 amelyre a külön jogszabályban meghatározottak szerinti kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási fedezet fennáll.
(2)9 A jármű vezetője, mielőtt a járművel a telephelyről (így különösen a garázsból) elindul, köteles a kormányberendezés, a fékberendezés, a gumiabroncsok, valamint a kötelezően előírt világító- és fényjelző berendezések állapotát (működését), továbbá a hatósági jelzés(ek) [rendszámtábla(ák)] meglétét, állapotát - az adott körülmények között indokolt módon - ellenőrizni.

(3) Ha a jármű az (1) bekezdésben foglalt rendelkezéseknek nem felel meg;
a) az üzemben tartó nem engedheti meg, hogy a vezető a járművel elinduljon és az elindulást köteles megakadályozni;
b) a vezető a járművel nem indulhat el és az elindulásra vonatkozó utasítás végrehajtását köteles megtagadni.
(4) A jármű hatósági engedélyét - ha jogszabály eltérően nem rendelkezik - a vezetőnek vezetés közben magánál kell tartania.
(5)10 A hatósági jelzés(eke)t [rendszámtábla(áka)t] a járművön a felszerelésére kijelölt helyen, jól olvasható állapotban kell tartani, azt megváltoztatni, letakarni vagy jogosulatlanul eltávolítani tilos.
(6) A külföldre távozó magyar rendszámú gépjárművet - a „H” betűt feltüntető - államjelzéssel kell ellátni.
(7)11 Magyarország területén csak olyan külföldi rendszámú gépjármű közlekedhet, amelyet a rendszámot kiadó állam jelzésével elláttak.
(8)12 Rendkívüli időjárás, természeti körülmények (havazás, jegesedés, árvíz stb.) esetén a közúti járműveknek Magyarország területére történő beléptetése - külön jogszabály13 alapján - feltételhez köthető vagy korlátozható.
(9)14 A magyar hatósági jelzéssel ellátott gépjárművön - ide nem értve a DT és a CK betűjelű rendszámtáblával közlekedő gépjárművet - nem lehet olyan jelzést - így különösen CD jelzésű matricát - feltüntetni, amely arra utal, hogy a gépjármű a Magyarországon működő diplomáciai és konzuli képviseletek, nemzetközi szervezetek vagy ezek nemzetközi szerződés alapján mentességet élvező tagjának, illetve a mentességet élvező családtagjának használatában van.

(Magyarázat:
Előzmény: A jármű vezetője, mielőtt a járművel a telephelyről (így különösen a garázsból) elindul, köteles a kormányberendezés, a fékberendezés, a gumiabroncsok, valamint a kötelezően előírt világító- és fényjelző berendezések állapotát (működését), továbbá a hatósági jelzés(ek) [rendszámtábla(ák)] meglétét, állapotát - az adott körülmények között indokolt módon - ellenőrizni.
Következmény: Ha a jármű az (1) bekezdésben foglalt rendelkezéseknek nem felel meg;
a) az üzemben tartó nem engedheti meg, hogy a vezető a járművel elinduljon és az elindulást köteles megakadályozni;
b) a vezető a járművel nem indulhat el és az elindulásra vonatkozó utasítás végrehajtását köteles megtagadni.
... tehát, ha valami nem működik, nem lehet elindulni!)

2.) Irányváltoztatás, irányjelzés

29. § (1)205 Aki járművel irányt változtat (terelővonalat, az úttest szélét vagy képzeletbeli felezővonalát átlépi, forgalmi sávot változtat, másik útra bekanyarodik, főútvonalról vagy szilárd burkolatú útról letér stb.) köteles az azonos irányban vagy szemben haladó, irányt nem változtató járműveknek elsőbbséget adni.
(2)206 Az irányváltoztatást - ide nem értve a körforgalmú útra történő bekanyarodást - a művelet előtt kellő időben megkezdett és annak befejezéséig folyamatosan adott irányjelzéssel kell jelezni. E rendelkezést kell alkalmazni a körforgalmú útról történő letérés esetében is. A jármű vezetője egyéb esetben (pl. útkereszteződésben kanyarodó főútvonalon való továbbhaladás esetén) is adhat irányjelzést, ha ezzel továbbhaladási irányáról a közlekedés más résztvevői számára többlettájékoztatást ad, az irányjelzés azonban megtévesztő nem lehet.
(3) Az irányjelzést irányjelző készülékkel, ilyen készülékkel fel nem szerelt jármű esetében pedig karral vagy jelzőtárcsával kell adni, oly módon, hogy az elölről, hátulról és a megfelelő oldalról jól látható legyen.
(Magyarázat: Időben (!) kell jelezni, egyértelműen és folyamatosan addig, amíg a művelet tart! Nincs időbeli korlátozás vagy előírás)


3.) 2 mp ... alatt megtett út: ez inkább az ajánlott legkisebb követési távolság, lakott területen kívül illetőleg autópályán, autóúton

Követési távolság

27. § (1) Járművel másik járművet csak olyan távolságban szabad követni, amely elegendő ahhoz, hogy az elöl haladó jármű mögött - ennek hirtelen fékezése esetében is - meg lehessen állni.
(2)201 Olyan járművel, illetőleg járműszerelvénnyel, amelynek megengedett együttes tömege a 3500 kg-ot vagy hosszúsága a 7 métert meghaladja, lakott területen kívül másik jármű mögött olyan követési távolságot kell tartani, hogy a két jármű közé legalább egy - előzést végrehajtó - személygépkocsi biztonságban besorolhasson.
Nincs szükség ilyen követési távolság tartására
a) ha
- a vezető előzésre készül fel,
- az úttest menetirány szerinti jobb oldalán két vagy több forgalmi sáv van, vagy
- az úton az előzés tilos,
b) fegyveres erők oszlopban haladó gépjárművei között,
c) egy nyomon haladó jármű (kétkerekű motorkerékpár, segédmotoros kerékpár vagy kerékpár) követése esetén.
(3) A jármű sebességét hirtelen fékezéssel csökkenteni csak abban az esetben szabad, ha ezt a személy- vagy vagyonbiztonság megóvása szükségessé teszi.
(4)202
(Magyarázat: Nincs, egyértelmű)


4.) A közlekedésben résztvevőkre vonatkozó általános rendelkezések

3. §3 (1) Aki a közúti közlekedésben részt vesz, köteles
a) a közúti forgalomra, valamint a közútnak és környezetének a védelmére vonatkozó jogszabályi rendelkezéseket megtartani;
b) a közúti jelzések rendelkezéseinek, továbbá a forgalom irányítására, ellenőrzésére jogosultak utasításainak eleget tenni;
c) úgy közlekedni, hogy a személy- és vagyonbiztonságot ne veszélyeztesse, másokat közlekedésükben indokolatlanul ne akadályozzon, és ne zavarjon.
(2) A gépkocsi vezetője menet közben kézben tartott mobil rádiótelefont nem használhat. A kétkerekű, továbbá gépkocsinak nem minősülő háromkerekű jármű vezetője menet közben - ideértve a forgalmi okból történő megállást is - kézben tartott mobil rádiótelefont nem használhat.
(3)4 Tilos a közúti közlekedés hatósági ellenőrzését megakadályozni, megzavarni, valamint az ellenőrzés eredményét befolyásolni, ide nem értve az ellenőrzést előre jelző eszközök használatát.
(Magyarázat: Aki közlekedik, be kell tartania a KRESZ szabályait, ha nem tartja be viselnie kell a jogi és emberi következményeket)


5.) Az utak igénybevételével kapcsolatos egyéb szabályok

63. § ...
(4)359 A közúti forgalom ellenőrzése során
a) a közúti forgalom ellenőrzését végző berendezést;
b) azt a járművet, amelyben a közúti forgalom ellenőrzését végző berendezés üzemel
a közúton úgy kell elhelyezni, hogy a gyalogos és jármű forgalmat indokolatlan mértékben ne akadályozza.
(5)360 A (4) bekezdés b) pontjában meghatározott jármű a járműforgalom elől elzárt területen, továbbá a közútnak azon a részén is elhelyezhető, ahol a járművek megállása vagy várakozása tilos.
(Magyarázat: Szó nincs arról, hogy civil járművekből nem ellenőrizhetnek, kamerával nem ellenőrizhetnek, messzebbről (?! :)) nem ellenőrizhetnek. Cselesek az emberek, és nincs is elég rendőrségi feliratú jármű, mely egyébként nem is kötelező ... ha az irányjelző vagy a féklámpa nem működik, netán a vezető nem használja az irányjelzőt vagy azt rosszul használja, nagy kockázattal jár másokra nézve. Őrá nézve is - mondhatnánk, kit érdekel - de "ermészetesen" a mi egészségbiztosítási járulékunkból lesz meggyógyítva, ezáltal kevesebb jut másoknak!)


6.) Irányváltoztatás, irányjelzés

29. § (1)205 Aki járművel irányt változtat (terelővonalat, az úttest szélét vagy képzeletbeli felezővonalát átlépi, forgalmi sávot változtat, másik útra bekanyarodik, főútvonalról vagy szilárd burkolatú útról letér stb.) köteles az azonos irányban vagy szemben haladó, irányt nem változtató járműveknek elsőbbséget adni.
(2)206 Az irányváltoztatást - ide nem értve a körforgalmú útra történő bekanyarodást - a művelet előtt kellő időben megkezdett és annak befejezéséig folyamatosan adott irányjelzéssel kell jelezni. E rendelkezést kell alkalmazni a körforgalmú útról történő letérés esetében is. A jármű vezetője egyéb esetben (pl. útkereszteződésben kanyarodó főútvonalon való továbbhaladás esetén) is adhat irányjelzést, ha ezzel továbbhaladási irányáról a közlekedés más résztvevői számára többlettájékoztatást ad, az irányjelzés azonban megtévesztő nem lehet.
(3) Az irányjelzést irányjelző készülékkel, ilyen készülékkel fel nem szerelt jármű esetében pedig karral vagy jelzőtárcsával kell adni, oly módon, hogy az elölről, hátulról és a megfelelő oldalról jól látható legyen.
(Magyarázat: a körforgalmú útra rákanyarodást nem kell - de lehet - jelezni, hiszen csak egy irányba mehetünk. A körforgalom - védett út - elhagyásakor természetesen jelezni kell, mint eddig is. Másrészt segítünk is vele, de kanyarodunk és védett utat hagyunk el, ezáltal kötelező)


6.) Igen, a kollektív felelősség - szerencsére eltörlésre kerül, nem lehet anyósra, anyukára tologatni a felelősséget - tehát:
- az üzembentartót vagy
- a tulajdonost büntetik
a kettőt egyszerre sosem. Aki be van jegyezve a forgalmi engedélybe azt.


7.) Igen, manapság már nem 90, hanem legfeljebb 60 nap a kipostázási határidő


8.) A büntetések mértékéről:
a.) a hozzászólások is:
http://autovezetes.network.hu/blog/kozlekedes_klub_hirei/csokkenhetnek-a-kozlekedesi-birsagok
b.) az elsőbbségre vonatkozó szabályok illetőleg a közúti közlekedésre vonatkozó szabályok megsértések (Közúti közlekedési szabályok kisebb fokú megsértése) köre ez a szabálysértés - bár véleményem szerint, nem kéne ily könnyedén venni:
http://kalkulatorlap.hu/kozlekedesi_szabalysertesi_birsagok.html
(sajnos most nem tökéletes a network kereső, ez feladja nekem a leckét)

http://www.mav-start.hu/hirek/hir.php?mid=151090a4bd0bc1

írja a MÁV-START Zrt.


SAJTÓKÖZLEMÉNY

 

Változások a MÁV-START üzletszabályzatában, differenciált helyjegyárak a feláras vonatokon

 

Budapest, 2013. január 30. Februártól a kedvezmények igénybevételekor már nem elég felmutatni, hanem át is kell adni a kedvezményre jogosító igazolványt a jegyvizsgálatkor. Az egy és száz km közötti távolságra kiadott menetjegy csak a rajta feltüntetett naptári napon érvényes.

Tovább 

http://www.baleset-megelozes.eu/cikk.php?id=667network.hu

írja a baleset-megelozes.eu


A TISPOL legutóbbi akciója során egy hét alatt több mint 1,2 millió alkoholszondát alkalmaztak az európai rendőrök. Az ittas vezetőkön kívül drogosokat és más bűnelkövetőket is tetten értek.


A TISPOL (European Traffic Police Network) a korábbi évek gyakorlatának megfelelően Karácsony előtti időszakra szervezte meg 2012. utolsó európai közlekedésbiztonsági kampányát.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 12 éve

"a megkülönböztető jelzést nem használó, de gyorshajtó rendőrök esetében nem az ORFK, vagy éppen a megyei rendőrkapitányságok viselik az anyagi következményeket, hanem a sofőrök. A járművek menetlevéllel rendelkeznek, ez alapján beazonosítható a vétkes személye."
http://www.vezess.hu/magazin/titkolja_gyorshajto_rendoroket/35285/
(nem titkolja, csak nincs apparátusa erre)
Ebben is van igazság, persze. De másra ön nem mutogathat, hogy ő is, ő is ..

Személyes véleményem kimaradt, inkább emiatt teszem még ezt a hozzászólást. Én kifejezetten sajnálom, hogy csökkentek a bírságok összegei, félreértés ne essen, kifejezetten a 300 ezer forintos zónába eső büntetések csökkenésére gondolok. Kár érte.

Tovább 

http://kerekparosklub.hu/miert-jo-es-hogyan-kell-a-buszsavban-biciklizni

írja a kerekparosklub.hu


A megnőtt biciklis forgalom és a Kerékpárosklub javaslatai hatására végre Budapesten is lehetővé válik a buszsávokban való kerékpározás. A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) a javaslataink alapján megvizsgálja az eddig csak BKV járatok és taxik által használható sávokat, és ahol ez nem zavarja aránytalanul a közösségi forgalmat, kijelöléssel megnyitja azokat a kerékpáros közlekedés számára is.

Tovább 

http://kerekparosklub.hu/vienna

írja a kerekparosklub.hu

 

network.hu

 

A kerékpározás évével Bécsben nagy lendületet vettek a kerékpáros fejlesztések, események. A Fahrrad Wien a Kerékpározás Éve keretein belül hasznos információkat kínál, szolgáltatási akciókat szervez, lehetőséget ad e közlekedési mód kipróbálására, és természetesen még több új infrát épít.


A kezdeményezés célja, hogy a bécsieknek kedvet csináljanak a városi kerékpáros közlekedéshez.  Az érdekes szolgáltatási akciók és információs események mind azt a célt szolgálják, hogy motiválják a bécsieket a kerékpár gyakoribb használatára, és jöjjenek rá, hogy különösképp a belvárosi területeken a kerékpár a legideálisabb közlekedési eszköz.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 12 éve

Egy videó is hozzátartozik a hírhez:
http://www.youtube.com/watch?v=TPvrMnVBnsE

Bele is lesz szerkesztve ... de az embed megoldással nem lehet (iframe miatt).

Tovább 

Mi a TED és a TEDx?

a debreceniek bemutatkozása


A TED 1984-ben indult Kaliforniában egy kis, exkluzív és különleges konferenciaként, és mára világszerte fogalommá vált. A világ talán legizgalmasabb, legkeresettebb és legkomolyabb, nem szigorúan szakmai jellegű konferenciája, amely az Ideas Worth Spreading (gondolatok, amelyeket érdemes terjeszteni) szlogen fogalmaz meg legtömörebben. A TED konferenciák 18 perces vagy rövidebb, gondolatébresztő és szórakoztató előadásokkal rendkívül intenzív és inspiráló élményt jelentenek.

Tovább 

http://www.autosforum.hu/kotelezo-felelosseg-biztositas/2313-nem-kell-fizetniuk-a-mav-abe-karokozo-biztositottjainak.html
írja az autosforum.hu

 

Az Országgyűlés november 5-én elfogadta a MÁV Általános Biztosító Egyesülettel (ÁBE) kötött kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási (kgfb) szerződéseken alapuló kártérítési igények érvényesítésének szabályairól szóló törvényt.

 

A 326 igennel, egyhangúlag megszavazott törvény szerint a kötelező gépjármű-felelősségbiztosításból származó tárgyévi díjbevételük arányában a kgfb-t nyújtó biztosítóknak kell feltölteniük azt a technikai számlát, amelyről a Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) bocsát forrást a MÁV ÁBE rendelkezésére, hogy kifizethesse azokat a megalapozott kárigényeket, amelyeket az ügyfelei okoztak.

Tovább 

 Frissebb bejegyzések

Régebbi bejegyzések 

Ez történt a közösségben:

M Imre írta 12 órája a(z) Esélyteremtő Budapest: fejlesztéseinkkel javítjuk a fogyatékossággal élő emberek életminőségét blogbejegyzéshez:

Vitézy Dávid: Budapest Lázár János tárcájának kérésére ...

M Imre írta 1 napja a(z) Miért keletkezik a forgalmi dugó? videóhoz:

Drogcsempésztől lefoglalt sportautóval járőröznek a ...

M Imre 1 napja új képet töltött fel:

Az_elso_gyorshajtas__walter_arnold_benz_patentmotorwagen_paddock_wood_kent_megye_anglia_1896_januar_28_2198647_3692_s

M Imre írta 1 napja a(z) Az M3-as metró felújítása (vizsgálóbizottság) blogbejegyzéshez:

A BKV szerint járműhiány nem fordulhat elő, de az oroszok ...

M Imre írta 1 napja a(z) Az Ikarus történelme blogbejegyzéshez:

Nosztalgia Ikarus autóbuszokkal készül a MÁV...

M Imre írta 1 napja a(z) Esélyteremtő Budapest: fejlesztéseinkkel javítjuk a fogyatékossággal élő emberek életminőségét blogbejegyzéshez:

Bemutatkoztak az ArrivaBus vadonatúj Mercedes-Benz...

M Imre írta 1 napja a(z) A kedd éjszakai futópróba során átkelt a 2202-es CAF a Dunán - A Rákóczi hídon (fotó Vörös Attila. iho.hu - 2015) képhez:

A_kedd_ejszakai_futoproba_soran_atkelt_a_2202es_caf_a_dunan__a_rakoczi_hidon_foto_voros_attila_ihohu__2015_1926739_4258_s

Vitézy Dávid : A Telex ma részletes cikkben számol be...

M Imre írta 2 napja a(z) Az Országos Meteorológiai Szolgálat alapításának 150. évfordulója (imázsfilm, 2020.) videóhoz:

Letépte a szélvihar a Szegedi Tudományegyetem ...

M Imre írta 3 napja a(z) Tallós Rita (47), a Jóban Rosszban sztárja elütött egy gyalogost, aki takarásból az úttestre lépett. fórumtémában:

Bosch: Kökin, a Sibrik felüljárò teljes szélességben le van ...

M Imre írta 3 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:

Roberto egy híres művészeti múzeum takarítója volt. Egy...

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu