Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Százmilliárdos a tétje annak a játszmának, amely a metrókocsik kapcsán a főváros és az Alstom között folyik. A már eddig is teljesen abszurd történet legújabb fejleménye - a Fidesz többségű közgyűlés előbb egy huszáros rohammal felmondta a vásárlási szerződést, majd a főpolgármester egyeztetési tárgyalásokat kezdeményez - jól illeszkedik az ügyben tett nehezen érthető lépések sorába.
A közgyűlési döntés közvetlen előzménye az volt, hogy a közlekedési hatóság jogerősen is elutasította a metrókocsik üzembe helyezéséhez szükséges engedélyt, megerősítve a korábbi határozatát.
Mint az a rajongók számára emlékezetes, Douglas Adams Galaxis útikalauzában a vogon nevű faj bontotta le a Földet, mert egy gyorsforgalmi bekötőutat építettek a Naprendszeren keresztül. A vogon munkagépekhez hasonlíthat az a monstrum, amely negyvenezer ember munkáját végzi el egyetlen nap alatt.
A felszíni bányászatban használt marótárcsás kotrógépek a legnagyobb mozgó gépek közé tartoznak, több tízezer köbméter anyagot képesek kibányászni egyetlen nap alatt.
|
|
14 éve | M Imre | 1 hozzászólás
Vajon mennyire bonyolultabb "átvetni" magunkon a biztonsági övet, mint egy apró vackot eltárolni és keresgélni...
Megéri a befektetés nem? Hiszen ennyi pénzért bárki vehet egy olyan műanyag vackot, amelyik egy biztonsági övcsatot helyettesít. Mire is jó ez a kis céleszköz? Természetesen arra, hogy az okos autós ki tudja játszani a passzív biztonsági rendszer néhány autóban fellelhető baromi idegesítő pittyegését. Sokkal egyszerűbb egy ilyet használni, mint bekapcsolni.
Elutasította a Nemzeti Közlekedési Hatóság (NKH) az Alstom fellebbezését a 2-es metró szerelvényeinek típusengedélyével kapcsolatban, így a gyártó cég immár jogerősen nem kapta meg a gyártáshoz szükséges típusengedélyt.
Az NKH hétfői közlése szerint az elsőfokú határozat - amellyel elutasították a végleges típusengedély kiadását - helybenhagyását azzal indokolták, hogy "a jogszabálytól eltérő fékrendszer egyenértékű biztonsági szintjének igazolása és dokumentálása megfelelően nem történt meg".
Eltilthat több tízezer sofőrt autója használatától a budapesti főpolgármester, ha szmogriadót indokol a levegő minősége. Az autósok többsége - mint videónkból is kiderül - nem ismeri a rendszám helyett matricaszín szerinti korlátozást. Cikkünkből kiderül, miként módosult a szmogrendelet, kiket fenyeget a 100 ezer forintos bírság, és milyen kérdéseket hagy nyitva a jogszabály.
Fogalma sincs a fekete és piros matricás budapesti autósok többségének arról, hogy akár el is tilthatja őket kocsijuk használatától az új főpolgármester, ha rossz a főváros levegőminősége.
Az autók forgalmijának mintegy 10 százalékában rosszul van feltüntetve a lóerő-teljesítmény. Mindez eddig nem okozott nagyobb problémát, ám most éves szinten akár 10-50 ezer forint többletkiadást is jelenthet a téves bejegyzés – olvasható a 25 biztosítóval kapcsolatban álló CLB biztosítási alkusz elemzésében. Így azok, akiknek nagyobb érték van feltüntetve a valós teljesítménynél, azoknak többet kell majd fizetniük. A korrekcióra csak akkor lesz mód, ha illetékes hivatalában kijavíttatják a hibát.
50 ezerért is nehezen vitték a veterán Daciát
Megelőzendő a pénzköltést, a tizenegyedik Oldtimer Aukció potenciális vevőinek nagy része inkább otthon maradt. A jelenlévők szinte ajándékáron juthattak volna számos különlegességhez, de a tárgyak java így is visszakerült eredeti gazdájához.
Vagy féltucat papírlap a levegőben - a ritka pillanatot a rendőrbukósísak okozta
(Még több fotó a galériában. Kattints ide!)
Gyári állapotú Trabant, jobbkormányos Skoda, jótékony gazda T-Fordja, Pannónia és Jawa igen barátságos áron, egy motorkerékpárgyári fotóalbum, a híres Sulkovszky-Bartha világkörüli motoros utazásának plakettjei egyben, és még néhány jármű, több száz kiadvány, automobilia - ezt ígérte az immár tizenegyedik Oldtimer Aukció vasárnap a Hungexpón.
14 éve | M Imre | 0 hozzászólás
Letették az esküt a 66-ról 33 fősre apadt Fővárosi Közgyűlés tagjai, Tarlós István főpolgármester és négy helyettese. Az ünnepi ülésen Orbán Viktor hangsúlyozta, a züllésbe fordult hanyatlást követően új korszak kezdődik, az ország azt várja Budapesttől, hogy a változások élére álljon. Bejelentették azt is, a BKV-nak 800 milliárd forint az adóssága.
Az
ország ma azt várja a fővárostól és annak új vezetésétől, hogy álljon a
változtatás élére, járjon élen a múlt hibáinak felszámolásában, a
felelősség kivizsgálásában, a felelősök számonkérésében és az új,
közérdekre, együttműködésre alapuló rendszer építésében – jelentette ki
Orbán Viktor a Fővárosi Közgyűlés alakuló ülésén.
Mérföldkövéhez érkezett az M43 autópálya Móra Ferenc hídjának építése: október első hétvégéjén beemelték a híd utolsó elemét is, így a hazánkban egyedi építési megoldás szaknyelven „összezárt” a Tisza felett - közölte a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF).
- Október 06.
Fontos állomásához érkezett az M43 autópálya Tisza-hídjának építése: október első hétvégéjén elkészült a mederhíd „zárózöme”, vagyis több darabban helyére emelték a híd Tisza feletti utolsó elemét is.
14 éve | M Imre | 0 hozzászólás
A viráglocsolást, a mozdonyszerelést is kiszervezte a vasúttársaság.
MAGYARORSZÁG — Igazgatók tucatjait tartja el jólétben a MÁV vállalatbirodalma. Csak három MÁV-társaságnál 30 igazgató, vezérigazgató dolgozik 1 millió forintnál magasabb vagy a körüli bérezésért havonta. A MÁV-nak ezenkívül még 44 leányvállalata van – tudta meg a Blikk.
Külön cég öntözi a vasútállomásokon a virágokat, leányvállalat őrzi a tehervonatok biztonságát, és önállóan működő, igazgató által irányított társasághoz tartoznak a mozdonyok.
M Imre írta 7 órája a(z) Black Sabbath: The Wizard videóhoz:
2025. július 22-én, 76 éves korában elhunyt a metálzene ...
M Imre írta 16 órája a(z) Utólagos díjfizetések jogosultsága az úthasználati díjak kapcsán (egy órás türelmi idő) blogbejegyzéshez:
A Lázár János vezette minisztérium elismerte, a ...
M Imre írta 22 órája a(z) T34 - Semmi nincsen úgy, mint volt videóhoz:
A 40. születésnapjára újra megjelenne a HammerWorld |...
M Imre írta 1 napja a(z) A.M.D. - Nincs kontroll (Dürer Kert, 2022.) videóhoz:
UndergroundRoad 51. Kovács 'Kiskovács'...
M Imre 1 napja új videót töltött fel:
M Imre írta 1 napja a(z) Vasúti pályaállapotok, menetidő növekedések 2023/2024. (MÁV-Start) képhez:
Szabad Európa: Megkaphatja a kormány az 1 milliárd eurós ...
M Imre 1 napja új videót töltött fel:
M Imre 1 napja új videót töltött fel:
M Imre 1 napja új videót töltött fel:
M Imre 1 napja új videót töltött fel:
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás