Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Tavasz végén, nyár elején történt talán, hogy végre elkészült a kiskörút Kálvintól Astoriáig tartó szakasza, de az öröm nem tartott sokáig, mert amint elhárult volna az akadály a közlekedés elől, újabbat emeltek: szétbontották az utat az Astoria és a Deák között, ezzel a fél belváros közlekedését ellehetetlenítették. Mivel az új főutca kialakításával a legközelebbi párhuzamos útszakasz áteresztőképessége is csökkent, jelentősen megnőtt a forgalom a rakparton és a nagykörúton, utóbbi a délutáni órákban többnyire járhatatlan.
14 éve | M Imre | 0 hozzászólás
Tóth Gábor egyike az ország azon 15 emberének, akik marshallerként tevékenykednek. Noha nem tervezte, a családi minta nyomán mégis reptéren dolgozik, immár 10 éve. Egy nehéz nap nála NATO-csúcsot, Forma-1-et, vagy Metallica-koncertet jelent, amit legszívesebben makettezéssel pihen ki. „Harci járműveket építek, még véletlenül sem repülőket!”
Kezdjük az alapoktól: mi is az a marshaller?
A légi járművek földi mozgását segítő ellenőr.
|
|
14 éve | M Imre | 0 hozzászólás
„Itt már lehet”
Százezer forintra növelné a helyszíni bírság felső határát három fideszes képviselő, mondván, a közlekedésben kialakult „hagyományok” és a tényleges visszatartó erő miatt szükség van az intézkedésre. A közlekedési szakember szerint az irány jó. A közjó érdekében a szabálysértőnek ugyanis nem elég barackot adni, jól meg kell húzni a fülét.
Ki ne akadt volna már bele a helyzetbe: belvárosi szűk utcában vészvillogós terepjáró állja el az utat, járó motor, a sofőr sehol.
Részegek, hajléktalanok és prostituáltak között, kihalt utcákon csörtetnek magányos őrszemként a kábeltolvajokra vadászó budapesti kémvillamosok, amelyek százmilliós károktól próbálják megóvni a BKV-t. Bár az ormótlan és hangos villamosok nem a legtökéletesebb settenkedők, a kábeleket féltő BKV egyelőre kénytelen beérni velük. Az éjjeli műszakban járőröző vezetők kifejezetten élvezik a kémkedés nyugalmát, és bár tolvajokat csak elvétve találnak, az éjszaka arcai nem hagyják őket unatkozni.
Legszemfülesebb olvasóink pár órán át láthattak egy posztot blogunkon "Őrzött kerékpárparkoló a Szénán" címmel. A poszt beharangozása lett volna egy kísérleti akciónak, melynek keretében a Széna téren egy éjjel-nappal, 1 hónapon át működő, őrzött, ingyenesen használható kerékpáros parkoló került volna kialakításra. Mindez nem összekeverendő a 2011-ben induló bérbringa rendszer Széna téri állomásával, hiszen itt a saját kerékpár őrzésére lett volna lehetőség.
Német kutatóknak sikerült kikapcsolniuk a gyermekláncfű tejnedvének alvadásáért felelős gént - így reményeik szerint nem telik el sok idő, és autógumik, cumik, óvszerek is készülhetnek a növényből.
A gumipiac óriási: mintegy 40 000 használati tárgy készül kaucsukból, az autóban használatos gumiszőnyegtől a műtőskesztyűn át a játékkacsáig. Amíg megjelennek az első pitypangból készült autógumik, még el kell telnie néhány évnek
14 éve | M Imre | 1 hozzászólás
Az elmúlt időszakban a BKV gyakran került címlapokra, elsősorban botrányainak köszönhetően, viszont a közelmúltban arról is olvasni lehetett, hogy a cég remélhetőleg elkezdi végre tenni azt, amit az elmúlt évtizedek alatt valamilyen okból -közben milliárdos állami közpénzeket elsumákolva- nem tett meg, vagyis a tragikomikus állapotban lévő gépjárműpark felülvizsgálatát. Vehemensen el is kezdték a különböző autóbuszgyártók formásabbnál formásabb járműveit tesztelgetni, zárójelben jegyzem meg örvendetes, hogy „sok” hazai cég koncepciója is a teszt alanya lett...
Eláraszthatják Európát és így hazánkat is a kínai autók. Az ország autógyártása hamarosan az egy évben gyártott és értékesített autók számát tekintve piacvezető lehet a világban. A kínai kocsik már megjelentek szinte valamennyi kontinensen, így Magyarországon is. A távol keletiek a nyugati gyárakkal, például a Volkswagen, a Ford és a General Motors konszernekkel folytatott együttműködéseik során hatalmas szaktudásra tettek szert és elsajátították a modern autógyártás technikáját.
14 éve | M Imre | 0 hozzászólás
A Fővárosi Közgyűlés szerdai ülésén (2010. 10. 26.) létrehozta a Budapesti Városüzemeltetési Központ Zrt.-t annak érdekében, hogy magasabb szintre emeljék „a városüzemeltetés legfontosabb vállalatainak” szakmai irányítását és javítsák a cégek működésének hatékonyságát. Létrehozták a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) Zrt.-t is. Új vezetője lesz a Fővárosi Közterület-felügyeletnek.
A városüzemeltetési központ javaslatát egyedül az LMP képviselői nem támogatták, ők tartózkodtak a szavazásnál.
Leszerelték az utolsó "traktorral behajtani tilos" közlekedési táblát is a Budapesten. Ezt Ughy Attila (Fidesz-KDNP) adta át Horváth Csaba szocialista frakcióvezetőnek a Fővárosi Közgyűlés szerdai ülésén.
2006. október 27. A Fővárosi Közterület-Fenntartó Zrt. szakembere új, traktorral behajtani tilos KRESZ-táblát helyez ki a II. kerületben a Bem utca - Tölgyfa utca kereszteződésében. (Fotó: Szigetváry Zsolt)
Ughy Attila városképvédelmi tanácsnok elmondta: a városvezetés intézkedett, hogy szedjék le a több száz, 2006-ban indokolatlanul kihelyezett, "mezőgazdasági járművel behajtani tilos" táblát, amelyeket Demszky Gábor "beteges félelmében" tetetett ki a főváros útjaira.
M Imre 12 perce új videót töltött fel:
M Imre írta 12 perce a(z) Vasúti pályaállapotok, menetidő növekedések 2023/2024. (MÁV-Start) képhez:
Szabad Európa: Megkaphatja a kormány az 1 milliárd eurós ...
M Imre 4 órája új videót töltött fel:
M Imre 6 órája új videót töltött fel:
M Imre 6 órája új videót töltött fel:
M Imre 7 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 7 órája a(z) „Nem vagyok elégedett” - Egy éve főpolgármester Karácsony Gergely videóhoz:
A BKV helyzete most: https://www.facebook....
M Imre írta 7 órája a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
Mélytorok János 1 dologra könnyen rájött (sokra nem) -...
M Imre írta 1 napja a(z) Így hozhatjuk ki a legtöbbet a helyzetből, ha a MÁV fogságába esünk képhez:
Így hozhatjuk ki a legtöbbet a helyzetből, ha a MÁV...
M Imre 1 napja új képet töltött fel:
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás