Közlekedés: blog

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3242 db
  • Videók - 2951 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 34 db
  • Linkek - 888 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3242 db
  • Videók - 2951 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 34 db
  • Linkek - 888 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3242 db
  • Videók - 2951 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 34 db
  • Linkek - 888 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3242 db
  • Videók - 2951 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 34 db
  • Linkek - 888 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Régebbi hírek

Még régebbiek 

Közlekedés klub hírei

Tavasz végén, nyár elején történt talán, hogy végre elkészült a kiskörút Kálvintól Astoriáig tartó szakasza, de az öröm nem tartott sokáig, mert amint elhárult volna az akadály a közlekedés elől, újabbat emeltek: szétbontották az utat az Astoria és a Deák között, ezzel a fél belváros közlekedését ellehetetlenítették. Mivel az új főutca kialakításával a legközelebbi párhuzamos útszakasz áteresztőképessége is csökkent, jelentősen megnőtt a forgalom a rakparton és a nagykörúton, utóbbi a délutáni órákban többnyire járhatatlan.

Tovább 

network.hu

 

Tóth Gábor egyike az ország azon 15 emberének, akik marshallerként tevékenykednek. Noha nem tervezte, a családi minta nyomán mégis reptéren dolgozik, immár 10 éve. Egy nehéz nap nála NATO-csúcsot, Forma-1-et, vagy Metallica-koncertet jelent, amit legszívesebben makettezéssel pihen ki. „Harci járműveket építek, még véletlenül sem repülőket!”

 

Kezdjük az alapoktól: mi is az a marshaller?

A légi járművek földi mozgását segítő ellenőr.

Tovább 

 

„Itt már lehet”


Százezer forintra növelné a helyszíni bírság felső határát három fideszes képviselő, mondván, a közlekedésben kialakult „hagyományok” és a tényleges visszatartó erő miatt szükség van az intézkedésre. A közlekedési szakember szerint az irány jó. A közjó érdekében a szabálysértőnek ugyanis nem elég barackot adni, jól meg kell húzni a fülét.

 

network.hu

 

Ki ne akadt volna már bele a helyzetbe: belvárosi szűk utcában vészvillogós terepjáró állja el az utat, járó motor, a sofőr sehol.

Tovább 

Részegek, hajléktalanok és prostituáltak között, kihalt utcákon csörtetnek magányos őrszemként a kábeltolvajokra vadászó budapesti kémvillamosok, amelyek százmilliós károktól próbálják megóvni a BKV-t. Bár az ormótlan és hangos villamosok nem a legtökéletesebb settenkedők, a kábeleket féltő BKV egyelőre kénytelen beérni velük. Az éjjeli műszakban járőröző vezetők kifejezetten élvezik a kémkedés nyugalmát, és bár tolvajokat csak elvétve találnak, az éjszaka arcai nem hagyják őket unatkozni.

Tovább 

Legszemfülesebb olvasóink pár órán át láthattak egy posztot blogunkon "Őrzött kerékpárparkoló a Szénán" címmel. A poszt beharangozása lett volna egy kísérleti akciónak, melynek keretében a Széna téren egy éjjel-nappal, 1 hónapon át működő, őrzött, ingyenesen használható kerékpáros parkoló került volna kialakításra.  Mindez nem összekeverendő a 2011-ben induló bérbringa rendszer Széna téri állomásával, hiszen itt a saját kerékpár őrzésére lett volna lehetőség.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 14 éve

a kerékpárutak és sávok problémáján már igyekeznek javítani, még ugyan elmaradunk, például Angliától, itt Magyarországon hajdú-Bihar megyében láttam egész kisvárosokat kiépítve kerékpárosoknak, Budapesten talán most a KVV, Vitézy, Tarlós "páros" javíthat ezen is, meglátjuk.
Az úttesten való közlekedésüket nehezíti az, hogy az új rendeletváltozások csak a motorosoknak és robogósoknak engedélyezik a buszsávban való haladást, a kerékpárosnak nem, neki az úttest szélén lévő buszsávtól balra, eggyel beljebb kell haladnia. Ez számára kicsit veszélyes. Mindenképpen a kerékpársáv és - ahol lehetséges, és nem a járdás - a kerékpárutak kiépítése a megoldás, legalábbis pókhálószerűen, hogy eljuthassanak mindenfelé Budapesten. A járdán nem "egészséges" a kerékpárút, a gyalogosok sem szokják meg és az arra az útra kanyarodó jármű sem tud mindig elsőbbséget adni az úttestre érkező bringásnak, mert túl gyorsan érkezik, nehezen észrevehető. Külföldön gyakori az úttest szélén parkolósáv (vagy kanyarodósáv, ill. lehet sima haladósáv), eggyel beljebb a kerékpársáv, például piros betonnal megoldva és beljebb még egy sáv, valamint e megoldás kombinációja, ahol a kerékpársáv az úttestnek nem a szélén van .. és mégsincsenek balesetek. Üdvözlendő persze a nyitott kerékpársáv és a kijelölt kerékpáros nyom feltűnése .. ezek jó megoldások.

Tovább 

Német kutatóknak sikerült kikapcsolniuk a gyermekláncfű tejnedvének alvadásáért felelős gént - így reményeik szerint nem telik el sok idő, és autógumik, cumik, óvszerek is készülhetnek a növényből.


A gumipiac óriási: mintegy 40 000 használati tárgy készül kaucsukból, az autóban használatos gumiszőnyegtől a műtőskesztyűn át a játékkacsáig. Amíg megjelennek az első pitypangból készült autógumik, még el kell telnie néhány évnek

Tovább 

Az elmúlt időszakban a BKV gyakran került címlapokra, elsősorban botrányainak köszönhetően, viszont a közelmúltban arról is olvasni lehetett, hogy a cég remélhetőleg elkezdi végre tenni azt, amit az elmúlt évtizedek alatt valamilyen okból -közben milliárdos állami közpénzeket elsumákolva- nem tett meg, vagyis a tragikomikus állapotban lévő gépjárműpark felülvizsgálatát. Vehemensen el is kezdték a különböző autóbuszgyártók formásabbnál formásabb járműveit tesztelgetni, zárójelben jegyzem meg örvendetes, hogy „sok” hazai cég koncepciója is a teszt alanya lett...

Utolsó hozzászólás

LÁSZLÓ JÁNOS üzente 14 éve

Hát..... nem valami szokványos jármű, de remélem, sikerül a gyártását beindítan
Ha magyar, akkor az jó fényt vetne az országra, ÉS elsősorban,
A KIFEJLESZTŐJÉRE!!!!! Üdv.: jani

Tovább 

Eláraszthatják Európát és így hazánkat is a kínai autók. Az ország autógyártása hamarosan az egy évben gyártott és értékesített autók számát tekintve piacvezető lehet a világban.  A kínai kocsik már megjelentek szinte valamennyi kontinensen, így Magyarországon is.  A távol keletiek a nyugati gyárakkal, például a Volkswagen, a Ford és a General Motors konszernekkel folytatott együttműködéseik során hatalmas szaktudásra tettek szert és elsajátították a modern autógyártás technikáját.

Tovább 

A Fővárosi Közgyűlés szerdai ülésén (2010. 10. 26.)  létrehozta a Budapesti Városüzemeltetési Központ Zrt.-t annak érdekében, hogy magasabb szintre emeljék „a városüzemeltetés legfontosabb vállalatainak” szakmai irányítását és javítsák a cégek működésének hatékonyságát. Létrehozták a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) Zrt.-t is. Új vezetője lesz a Fővárosi Közterület-felügyeletnek.


A városüzemeltetési központ javaslatát egyedül az LMP képviselői nem támogatták, ők tartózkodtak a szavazásnál.

Tovább 

Leszerelték az utolsó "traktorral behajtani tilos" közlekedési táblát is a Budapesten. Ezt Ughy Attila (Fidesz-KDNP) adta át Horváth Csaba szocialista frakcióvezetőnek a Fővárosi Közgyűlés szerdai ülésén.

 

DSZZS20061027006

 

2006. október 27. A Fővárosi Közterület-Fenntartó Zrt. szakembere új, traktorral behajtani tilos KRESZ-táblát helyez ki a II. kerületben a Bem utca - Tölgyfa utca kereszteződésében. (Fotó: Szigetváry Zsolt)


Ughy Attila városképvédelmi tanácsnok elmondta: a városvezetés intézkedett, hogy szedjék le a több száz, 2006-ban indokolatlanul kihelyezett, "mezőgazdasági járművel behajtani tilos" táblát, amelyeket Demszky Gábor "beteges félelmében" tetetett ki a főváros útjaira.

Tovább 

 Frissebb bejegyzések

Régebbi bejegyzések 

Ez történt a közösségben:

M Imre 12 perce új videót töltött fel:

M Imre írta 12 perce a(z) Vasúti pályaállapotok, menetidő növekedések 2023/2024. (MÁV-Start) képhez:

Vasuti_palyaallapotok_menetido_novekedesek_20232024_mavstart_2180468_4680_s

Szabad Európa: Megkaphatja a kormány az 1 milliárd eurós ...

M Imre 4 órája új videót töltött fel:

M Imre 6 órája új videót töltött fel:

M Imre 6 órája új videót töltött fel:

M Imre 7 órája új videót töltött fel:

M Imre írta 7 órája a(z) „Nem vagyok elégedett” - Egy éve főpolgármester Karácsony Gergely videóhoz:

A BKV helyzete most: https://www.facebook....

M Imre írta 7 órája a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:

Mélytorok János 1 dologra könnyen rájött (sokra nem) -...

M Imre írta 1 napja a(z) Így hozhatjuk ki a legtöbbet a helyzetből, ha a MÁV fogságába esünk képhez:

Igy_hozhatjuk_ki_a_legtobbet_a_helyzetbol_ha_a_mav_fogsagaba_esunk_2198788_3701_s

Így hozhatjuk ki a legtöbbet a helyzetből, ha a MÁV...

M Imre 1 napja új képet töltött fel:

Igy_hozhatjuk_ki_a_legtobbet_a_helyzetbol_ha_a_mav_fogsagaba_esunk_2198788_3701_s

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu