Közlekedés: blog

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3177 db
  • Videók - 2726 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 32 db
  • Linkek - 870 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3177 db
  • Videók - 2726 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 32 db
  • Linkek - 870 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3177 db
  • Videók - 2726 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 32 db
  • Linkek - 870 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3177 db
  • Videók - 2726 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 32 db
  • Linkek - 870 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Régebbi hírek

Még régebbiek 

Közlekedés klub hírei

https://m.facebook.com/tsystemshungary/posts/1486416961396795
2017. július 27. | T-Systems Magyarország Zrt.


Teherbírását és a támadásokkal szembeni ellenállóképességét emelve a T-Systems Magyarország saját költségén továbbfejlesztett, magas színvonalú szolgáltatása még az ősszel elkészül.


A T-Systems Magyarország szakmai feladata az volt, hogy egy könnyen, stabilan használható online jegyrendszert építsen fel a megrendelő által megadott igények és keretek szerint.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 2 éve

A meglévő szolgáltatáskínálat változatlanul hagyásával, az anyacég Magyar Telekom márkanevét veszi fel jövőre a T-Systems. A cégcsoport részben így reagál a legnagyobb, egyben egyetlen kihívónak tekinthető, konvergens szolgáltatóként komoly ambíciókkal rendelkező 4iG erősödésére.

A Magyar Telekomhoz tartozó rendszerintegrátor több mint három évvel ezelőtt kis híján szintén a 4iG tulajdonába került - a tervezett üzlet akkor arról szólt, hogy az új tulajdonos kezébe került cég a Magyar Telekom távközlési termékeit értékesítheti majd a nagyvállalati szegmensben és a közszférában.

Az üzlet végül 2019 végén meghiúsult, a 4iG azóta ugyanakkor felvásárolta az Invitechet, a Digi Távközlési Kft-t, többségi tulajdont szerzett az Antenna Hungáriában, illetve előzetes megállapodást kötött a fent említett Vodafone-akvizícióról a brit tulajdonossal.
https://www.hwsw.hu/hirek/65239/magyar-telekom-t-systems-nevvaltas-verseny-4ig-rendszerintegrator.html

Tovább 

Kedves Barátaink!


Ismét különszámmal jelentkezik a Fortepan, Urbán Tamás fotóriporter 2000 kockájával:

http://www.fortepan.hu/?view=owner&lang=hu&name=Urb%C3%A1n%20Tam%C3%A1s

A sorozat a két évvel ezelőtt kezdett életmű-bemutató második fele, benne a nyolcvanas évek legfontosabb képeivel. Ennyi a száraz bevezető.


A Fortepan szerkesztői csapatából Simon Gyula barátom szokta először látni a szerverre feltöltött, de még nem publikus fotókat. Gyula segít a fotók datálásában, utolsó ellenőrzésében és rendszerint ő indítja el a Friss képeket a honlapon.

Tovább 

 

http://totalcar.hu/belsoseg/2017/08/29/ezert_kesett_a_villanyauto_masfel_evtizedet/
2017.08.29. | totalcar


Ma már hatalmas divat az elektromos autó – elsősorban a Teslának köszönhetően – de úgy látszik, már húsz éve terjedhetnének a villanyautók, ha a detroiti autógyártók és az egyik nagy amerikai olajtársaság, a ChevronTexaco nem próbál meg mindent annak érdekében, hogy elhitesse, a villanyautó komolytalan, mindennapi használatra alkalmatlan eszköz.

A történet az 1980-as években kezdődött, a NiMH akkumulátorok felbukkanásával.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 7 éve

A ​hét nővér

Anthony Sampsonnak e könyve a hét nővér történetét beszéli el, annak a hét óriás olajtársaságnak a történetét, amelyek ötven éven keresztül uralkodtak a világ olaja felett. A történet főszereplői az öt amerikai társaság: az Exxon, a Gulf, a Texaco, a Mobil, a Socal és a két európai: a Shell és a BP.

A szerző nyomon követi az olaj ellenőrzéséért dúló szakadatlan harcot egészen korunk energiaválságáig, beszámol azokról az eseményekről és politikai manőverekről, amelyek az olajtermelők és[az olajfogyasztók mai erőegyensúlyának kialakulásához vezettek.
Anthony Sampson bemutatja, hogyan építette ki John D. Rockefeller óriásvállalatát, a Standard Oil Companyt; hogyan osztották föl a hetek a két világháború között titkos szerződések útján a világot; hogyan ébredtek tudatára erejüknek a háború utáni években az olajtermelő országok, s alakították meg saját kartelljüket, az OPEC-et, az ellenkartellt.
https://moly.hu/konyvek/anthony-sampson-a-het-nover

Tovább 

https://www.levego.hu/hirek/2017/08/civil-javaslat-a-romai-part-arvizvedelmere/
2017.08.29. | Levegő Munkacsoport


Civil összefogással elkészült egy szakértői tanulmány, amely javaslatot tesz a Római-part környezetbarát rendezésére. Tarlós István, Budapest főpolgármestere idén július elején felajánlotta, hogy ha a Római-part megmentéséért küzdő civilek elő tudnak állni egy álláspontjukat alátámasztó tudományos szakvéleménnyel, amelyet az árvízvédelem terén elvitathatatlanul illetékes szerző jegyez, akkor ő azt a Fővárosi Közgyűlés elé terjeszti.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 4 hónapja

Maradjanak a FÁK a Rómain: Árvíz idején velencei élet.

” Az elmúlt napokban víz alá került a hullámtér nagy része, míg az 1,5 – 2,5 méterrel magasabban fekvő Nánási út – Királyok úti fővédvonalon volt elegendő idő a felkészülésre és a gát megerősítésére. Tegnap hajnalban 830 centiméteren tetőzött a Duna, majd lassú apadásba kezdett. A hirtelen jött árvíz és a parti ingatlantulajdonosok küzdelme a folyóval megmutatta, hogy mennyivel kockázatosabb és költségesebb a parti védekezés.

Hullámterében nincs árvízvédelmi kötelezettsége az önkormányzatnak, ez a terület a folyóé, ahol nem is lenne szabad akadályozni az ár levonulását. Városvezetőink a munkálatok során következetesen a Csillaghegyi-öblözetben élő 55.000 ember árvízbiztonságára összpontosítottak, ez a jogszabályban is előírt kötelező feladatuk. Fájdalmas kimondani, de szembe kell azzal nézni, hogy ha helyette a hullámtérbe épített ingatlanok védelmére fókuszálnának, az a lakóterületen élő több tízezer embert veszélyeztetne. Ezért kerülnek víz alá az árvizi kockázat ismerete ellenére a Duna közelébe a közelmúltban épült üdülők, luxusszálloda és sajnos néhány régi családi ház. A Fővárosi Önkormányzat felméréséből kiderült, hogy „az elsőrendű árvízvédelmi létesítmény elkészülte óta a tervezési területen lakás rendeltetésű ingatlanok előzményi adatainak szerzési jogcímek szerinti elemzése alapján az 53 lakóingatlan közül 4 olyan van, amelyek esetében az öröklési láncot megszakító tulajdonátruházási jogcím nem található.” Tehát 4 család kivételével az összes több hullámtéri ingatlantulajdonos tisztában volt a megvásárolt telek jogi státuszával és helyzetével, azaz azzal, hogy ezen a területen nincsen állami árvízvédelem. Az utóbbi pár napban összehangolatlan egyéni védekezés, homokzsákolási láz és erőforrás pazarlás zajlott a 70 hektáros területen.

Javasoljuk, hogy a hullámtéri védekezésre fordított hatalmas összeget a jövőbeni árvíz helyzetek megoldásának érdekében fordítsák a hullámtéri ingatlanok átalakítására. Az új építéseknél pedig sokkal szigorúbban be kell tartani építési szabályokat, illetve emlékezni kell azokra az építészeti megoldásokra, amelyeket elődeink még tudtak. Jó példa lehet erre a néhány kilométerre északra található Luppa-sziget házai, ahol minden ház lábakon áll!

Ébertné Deák Gyöngyvér – helyi lakos, Podoletz Alojzia, a lebontott Bíbic (korábbi Podoletz) csónakház eredeti tulajdonosának lánya – elmondása szerint magas vízálláskor nagyapja úgy hirdette: „Árvíz idején velencei élet.”

Tájékozódáshoz ajánljuk az alábbi cikkeket

A római-parti árvíz helyzet hiteles és alapos bemutatása:

https://www.valaszonline.hu/2024/09/20/arviz-duna-nanasi-ut-kiralyok-utja-gat-vedmu-romai-part-mobilgat-vedekezes/

Hullámtérben, a természettel összhangban élő Dezső András személyes árvízi tapasztalatai:

https://telex.hu/belfold/2024/09/17/arviz-elet-arter-lupa-sziget-budakalasz-folyo

A 3. kerületi önkormányzat összefoglalója:

https://obuda.hu/640-kobmeter-homok-145-ezer-homokzsak-megtettuk-amit-a-romai-vedelmeben-meg-lehetett-tenni/

Forrás:

https://www.facebook.com/photo/?fbid=969363918569488&set=a.564619399043944

Tovább 

Erős téli lehűlés, intenzív havazás idejében jelezhető, ezért megfelelő előrelátással fel lehet rá készülni.

Várható következmények:

• Hófúvások, hótorlaszok, sínek felfagyása, jégréteg kialakulása miatt fennakadások lehetnek a (közúti, vasúti, légi) közlekedésben.

• A közlekedés nehézségei miatt akadozhat az alapvető élelmiszerellátás, az egészségügyi ellátás, a betegszállítás, gyógyszerek beszerzése.

• A hófúvások településeket zárhatnak el a külvilágtól, járművek akadhatnak el az utakon.

Tovább 

"A 104, 105, 107 nemzeti segélyhívó számok kivezetésére akkor kerül sor, amikor ezekre hosszabb időintervallum alatt gyakorlatilag nem fut be segélyhívás. Ebből következően konkrét időpont a kivezetésre nincs" - közölte a Lánglovagok.hu érdeklődésére a Belügyminisztérium Kommunikációs Főosztálya.

 

Ahogy a tűzoltóportál megírta, év végéig réginként ütemezve a 104-es segélyhívószámot átirányítják a 112-re. Egyes médiumok ezt tévesen úgy értelmezték, hogy a 104 ezzel meg is szűnik, ez azonban nem igaz.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 7 éve

A 112-ről szakmai párbeszéd indult, mindkét oldal képviseletében.
Itt lehet becsatlakozni:
http://forum.langlovagok.hu/viewtopic.php?f=6&t=210

Tovább 

No most ugrik a majom a vízbe, árulás következik, a motoros nő fajták elemzésével

Először is, miért is jó az, ha az embernek motorozik a barátnője?


- Az elindulás nem tart órákig: nem sminkel és fodrászkodik órákig mert bukóban minek, nem billeg a tükör előtt, mert tisztában van vele, hogy a bőrben ultraszexi és egy domborodó trikó alá bőven elég.
- Nem kell hátul vigyed, kényelmesen elmotorozik a saját motorjával.
- Ha már régóta van motorja, nem kell magyarázd a járművekben lévő olaj, hűtőfolyadék és légszűrő lényegét, előfordul még az is, hogy ezeket önállóan intézi.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 3 hónapja

Mit jelent a két ujjal történő intés a motorosoknál? | 2024 október 30.

Egyesek szerint csak legenda, hogy a motorosok két ujjal való intésének jelentése „two wheels down, shiny side up” – vagyis a egy jó kívánság, amivel azt kívánjuk, hogy a motorkerékpár két kereke marajon mindig az aszfalton, a motorkerékpár fényes része pedig felfelé nézzen.

Ha motorosok mellett hajtasz el, észreveheted, hogy némelyikük szétnyitott két ujjával int a szembejövő motorosoknak, mintha csak „victory” vagyis győzelem jelet mutatna. Mások – mint én is – csak simán a tenyerükkel a másik felé intenek.

Néhány motoros már kimondottan fölöslegesnek tartja a motorosok között hagyományos integetést, mások kimondottan sértésnek veszik, ha a szemből érkező motoros nem int. A sportmotorosok nem intenek a choppereseknek és fordítva, a robogósok pedig elkönyvelték, hogy a nagy motorosok bunkók és direkt nem intenek a „kicsiknek”, mert lenézik őket. És közben ők sem intenek egymásnak, mert amúgy nem is értik az egészet.
De mégis mit jelenthet a két ujjal intés és miért fontos?

A két ujjal való intés egyfajta tisztelgés az egyik motorostól a másiknak – természetesen ez is az Egyesült Államokból származik, és valószínűleg a vietnámi veteránokhoz van köze, akik először kezdtek bandába verődve motorozni. A katonai tisztelgéshez hasonló mozdulat jelentése, hogy maradj biztonságban, vigyázz magadra!

Bár sok motoros két ujját a magasba emeli intés közben, hagyományosan a motorosok maguk mellett, két ujjal lefelé mutatva szoktak inteni, mintha azt mondanák, hogy „maradjon a két kereked lefelé”. Ez az egyszerű kézmozdulat azt jelenti, hogy vigyázz magadra és a többi motorosra, ne történjen baleset, figyelj az útra, és ne vállald túl magad.

Mi mindent jelent még a két ujjal történő intés a motorosoknál?

1. Baráti üdvözlés

A motorosok közötti két ujjas intés az összetartozás és a közösség jele. Ez egy barátságos gesztus, amellyel a motorosok egymást köszöntik az utakon. Nem számít, hogy valaki milyen motoron ül, milyen márkát vagy típust vezet, ez az intés univerzális jele annak, hogy minden motoros ugyanahhoz a nagy, nemzetközi közösséghez tartozik.

2. Kölcsönös tisztelet

Ez a gesztus azt is jelenti, hogy tiszteljük egymást mint motorost. A motoros életmód sajátos kihívásokkal és élményekkel jár – az utak veszélyeitől kezdve a szabadság élményéig. Amikor két motoros találkozik, a két ujjas intés a kölcsönös megértés és elismerés jele, hogy mindketten ugyanolyan élmények részesei.

3. Biztonság és testvériség

A két ujj felfelé mutatása gyakran a béke és a biztonság szimbóluma is. Egyfajta üzenet: „Vigyázz magadra” vagy „Légy óvatos az úton.” A motorosok sokszor nehezebb körülmények között közlekednek, és az utakra való figyelem létfontosságú számukra. Ez a gesztus arra is emlékeztet, hogy figyelniük kell egymásra az utakon.

4. A kétkerekű jármű szimbóluma

A két ujj magát a kétkerekű járművet is szimbolizálhatja. A motorosok a két ujjukkal mutatnak tiszteletet a motor iránt, amely az életük része. Ez egy egyszerű, de kifejező gesztus, amely összekapcsolja a motorosokat a szenvedélyükkel, a motorozással.
5. Történelmi háttér

A két ujjas intés eredete nem teljesen egyértelmű, de sokan úgy vélik, hogy a gesztus a motorosok közösségének régi hagyományaiból ered. Az intés egy békés üdvözlés, amely a versengést félreteszi, és a testvériséget erősíti. Mindenki egy úton halad, és mindannyian ugyanazzal az örömmel élik meg a motorozás szabadságát.

6. Egyetemes jelzés

Bár a két ujjas intés motoros körökben vált elterjedté, a jelentése univerzális. A motoros közösségen túl is felismerik ezt a gesztust a szabadság, a szolidaritás és a békés életvitel szimbólumaként. Ez egy egyszerű, de erős jel, amely túlmutat a szavakon, és kifejezi azt a mély köteléket, amely a motorosokat összeköti.

Hogyan intenek a motorosok?

Amikor két motoros elhalad egymás mellett, általában a bal kézzel történik az intés. A motorosok többsége az útra koncentrál, így a gesztus általában rövid és egyszerű: a bal kéz két ujja (általában a mutató- és a középső ujj) V alakot formálva felfelé vagy lefelé mutat, jelezve az üdvözlést. A kéz pozíciója függhet a kormány pozíciójától is, hogy hogyan a leggyorsabb és legkényelmesebb elemelni a kezét a motorosnak.

Lehet, hogy ez a gesztus csupán egy egész apró, alig észrevehető kis mozdulat, de mindig barátságos és tiszteletteljes.
Miért fontos ez a gesztus a motorosok számára?

Ez az egyszerű gesztus a közösség erejét és a szabadság élményét testesíti meg. Mivel a motorozás egy egyedülálló életstílus, amely sokkal több, mint pusztán egy közlekedési mód, ez az intés szimbolikus jelentőséggel bír. Az utakon való találkozáskor ez az apró gesztus arra emlékezteti a motorosokat, hogy nem egyedül vannak, hanem egy nagyobb közösség tagjai.

Annyi üzenet van tehát abban a két ujjban. Elismeri, hogy a motorosok eleve több veszélynek vannak kitéve az utakon, mint az autóban ülők. Elismeri, hogy a veszélyt néha mi magunk idézzük elő. És elismeri azt is, hogy mindannyian ugyanabba a (motoros) családba tartozunk.

Te szoktál inteni a szembe jövő motorosoknak?

https://csajokamotoron.hu/mit-jelent-a-ket-ujjal-torteno-intes-a-motorosoknal/

Tovább 

network.hu

 

Egy-egy autós európai utazás előtt számos dolgot át kell gondolnunk. Ebben szeretnénk most segíteni. Frissített infografikánkban összefoglaltuk a legfontosabb tudnivalókat a tagállamok szabályozásairól – külföldi nyaralás előtt kötelező! :-)

http://europapont.blog.hu/2017/08/03/autoval_europaban_szabalyok

Európa Pont | 2017.08.03.


Ahány ország, annyi szabályozás – például itthon nem vezethet, aki iszik, de ezzel kisebbségben vagyunk a kontinensen.

Tovább 

network.hu


Időről időre hallani olyan esetekről, amikor a buszvezető saját zsebre dolgozott, és ezzel megkárosította a járatot üzemeltető társaságot. Volt olyan sofőr, aki tízszer adta el ugyanazt a jegyet, mások nem számoltak el rendesen a bevétellel. A károk megelőzésére némelyik operátor kép- és hangfelvételt kívánt készíteni a járműben a vezetőkről, más cégek a végállomáson helyeztek el kamerát. A busztársaságok ellenőröket is alkalmaznak, akik előzetes bejelentés nélkül szállnak fel a járműre, és megnézik, mindenki váltott-e jegyet.

Tovább 

http://www.origo.hu/auto/20170707-valtozik-a-kresz.html
Origo | 2017. 07. 06

A vizes világbajnoksághoz kapcsolódóan módosul a KRESZ: nemzetközi szövetség által szervezett sportesemény idején a szervezőbizottság által használt járművek közlekedhetnek a buszsávokban.

A Magyar Közlönyben megjelent kormányrendelet szerint

„az autóbusz forgalmi sávban az autóbusz- és trolibuszforgalom zavarása nélkül nemzetközi sportszövetség által rendezett nemzetközi sportesemény szervezőbizottsága által - a nemzetközi sportesemény ideje alatt és azzal összefüggésben - használt, kormányhatározatban meghatározott jelzést viselő jármű a sportesemény helyszínéül szolgáló település területén közlekedhet.”

A rendelet július 10-én lép hatályba, érvényessége augusztus 5-én jár le.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 7 éve

2017. július 10., hétfő 16:22
A Duna és a Duna World is élőben közvetíti a vizes vb megnyitóját

Budapest, 2017. július 10., hétfő (OTS) - Már csak négy nap van hátra Magyarország eddigi legnagyobb sportrendezvényének kezdetéig, amellyel a közmédia kiemelten foglalkozik.

Pénteken kezdődik a FINA Budapest 2017 vizes világbajnokság, amelynek nyitórendezvényét az M4 Sport mellett a Duna és a Duna World is élőben közvetíti, hogy a nézők minél szélesebb köre láthassa a nagyszabású eseményt határokon belül és azon túl is.

A 21.00 órakor kezdődő showműsor több száz művészt vonultat fel és hazánk eddigi legnagyobb sporteseményét nyitja meg sportolók ezrei, szurkolók tízezrei és tévénézők milliói előtt. A július 14. és 30. között zajló világbajnokságon az úszás, a vízilabda, a műugrás, a szinkronúszás és nyíltvízi úszás bajnokai mérik össze tehetségüket. A közmédia minden magyar érintettségű versenyt élőben megmutat.

Az M4 sportcsatornán bajnokok segítenek a mérkőzések elemzésében, így Czene Attila, Petrovics Mátyás, Szabó Zoltán, Rédei Katalin, Madaras Norbert, Erős Eszter, Hajnal András, továbbá Risztov Éva is szakértőként fog szerepelni a versenyszámok közvetítése során.

A világbajnokság megnyitóját a Duna, a Duna World és az M4 Sport mellett az m4sport.hu is élőben közvetíti, a portálon további exkluzív tartalmak is elérhetők lesznek egészen a vb végéig.

http://ots.mti.hu/hirek/128518/a_duna_es_a_duna_world_is_eloben_kozvetiti_a_vizes_vb_megnyitojat
MTVA Sajtóosztály

-------------------------------------------------------------------

Az OTS internetes oldalán található hírek, közlemények, fotók a forrásmegjelöléssel (OTS) szabadon és korlátozás nélkül felhasználhatók. Továbbközlés esetén a közzétevő köteles az átvett anyagot tartalmának torzítása nélkül, félreérthetőséget, rosszindulatú következtetéseket kizáró, az eredeti szövegkörnyezetnek megfelelő módon feldolgozni és megjelentetni.
Az OTS hírek nem képezik az MTI hírkiadás részét, az MTI által szó szerint továbbított tartalomért minden esetben a beadó a felelős.
© Copyright MTI nonprofit Zrt.
Az OTS szolgáltatással kapcsolatban további információt a (06-1) 441-9050 telefonszámon vagy a ots@mti.hu elektronikus levelező címen kaphat.

Tovább 

 Frissebb bejegyzések

Régebbi bejegyzések 

Ez történt a közösségben:

M Imre írta 20 órája a(z) Dubai luxus buszmegálló és pár többi blogbejegyzéshez:

Rákosrendező újjászületése: kövesd élőben 10 órátóll a ...

M Imre írta 22 órája a(z) Hírek röviden fórumtémában:

Lezárják a Lánchidat hétvégén | 2025. 02. 06. Lezárják a ...

M Imre írta 22 órája a(z) Dubai luxus buszmegálló és pár többi blogbejegyzéshez:

Karácsony azt mondja, ő már nyugdíjas lesz, mire felépül a ...

M Imre 1 napja új videót töltött fel:

M Imre 1 napja új videót töltött fel:

M Imre írta 1 napja a(z) Vasúti pályaállapotok, menetidő növekedések 2023/2024. (MÁV-Start) képhez:

Vasuti_palyaallapotok_menetido_novekedesek_20232024_mavstart_2180468_4680_s

MÁV-csoport: Az OTP Mobil idén először díjazta SimplePay ...

M Imre írta 2 napja a(z) Black Sabbath: The Wizard videóhoz:

Egy utolsó koncert erejéig összeáll az eredeti Black ...

M Imre írta 2 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:

Új találmány menthet meg minket a kátyúktól | 2025.02...

M Imre írta 2 napja a(z) Dubai luxus buszmegálló és pár többi blogbejegyzéshez:

A lakosság újította fel az istvánteleki vasútállomást, és ...

M Imre 3 napja új blogbejegyzést írt: Budapesti Mobilitási Terv 2030

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu