Közlekedés: blog

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3170 db
  • Videók - 2720 db
  • Blogbejegyzések - 1017 db
  • Fórumtémák - 32 db
  • Linkek - 868 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3170 db
  • Videók - 2720 db
  • Blogbejegyzések - 1017 db
  • Fórumtémák - 32 db
  • Linkek - 868 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3170 db
  • Videók - 2720 db
  • Blogbejegyzések - 1017 db
  • Fórumtémák - 32 db
  • Linkek - 868 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3170 db
  • Videók - 2720 db
  • Blogbejegyzések - 1017 db
  • Fórumtémák - 32 db
  • Linkek - 868 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Régebbi hírek

Még régebbiek 

Közlekedés klub hírei

Mérföldkőhöz érkeztünk! A mai napon a Kiserdő Egyesület felperes lett a Pest Megyei Kormányhivatallal, mint alperessel szemben.


24 oldal terjedelmű keresetet nyújtottunk be az Új Duna-hidak, valamint a kapcsolódó úthálózat I. szakaszának (Budapest, XI. kerület Fehérvári út és Budapest IX. kerület Gubacsi út között) létesítésére vonatkozó környezetvédelmi engedély tárgyában.


Keresetindításunk céljából egy rövid részletet idézünk nektek:


„Tekintettel arra, hogy a rendkívüli erőforrásokat elfecsérlő nagyberuházást teljességgel hamis közlekedéspolitikai indokokra alapozzák, nevezetesen arra, hogy az új útvonal és Duna-híd tartósan tehermentesít majd egyes belvárosi területeket és más hidakat, a felperesek nem látnak olyan társadalmi-gazdasági értékeket az engedélyezett tervben, ami miatt bármilyen környezetvédelmi és természetvédelmi kompromisszumot vállalni lehetne.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 3 hete

Annyira rossz állapotban van a Gubacsi híd, hogy traffipaxszal mérik, öt kilométer/órával haladnak-e át rajta a vonatok | 2025. január 02.

Annyira rossz állapotban van a Gubacsi híd szerkezete, hogy a vonatok csak 5 kilométer/órával haladhatnák át rajta. Hogy tudják, megfelelő-e a sebességük, traffipaxokat szereltek fel a híd északi és déli oldalára, írja az Iho.hu.

Ha egy vonat túl gyorsan közelít, akkor szomorú fej jelenik meg a traffipax kijelzőjén, de a mérőberendezés látómezejébe az autósok is beleesnek az északi oldalon, így igen gyakran szomorodik el a traffipax.

https://444.hu/2025/01/02/annyira-rossz-allapotban-van-a-gubacsi-hid-hogy-traffipaxszal-merik-ot-kilometeroraval-haladnak-e-at-rajta-a-vonatok

Tovább 

Az Autóőrszemet saját tapasztalatok alapján indította el egy fiatal magyar pár, akik maguk is többször hagyták felkapcsolva járművük lámpáját, így lemerítve az akkumulátort. Úgy vélik, a segítőkészség sokunkban benne van, s ha efféle problémát látunk az utcán, vagy menetközben, rengetegen vagyunk, akik örömmel értesítenénk a sofőrt, ha elérhetnénk valahogy.

Mindenkivel előfordult, hogy lehúzva hagyta az ablakot, vagy égve maradt a világítás, és induláskor bosszankodott, hogy nem indul a kocsi, vagy éppen kisebb kár érte...

Tovább 

 

2022. június 8-án egy igen meghatározó fővárosi döntés született a Budapesten áthaladó tehervonatokról és a Kelenföld-Ferencváros közötti vágánybővítés szükségességének kérdésességéről. Ezek alapján hazánk és fővárosunk közlekedési stratégiái is korrekcióra szorulnak.


A döntés értelmében a főpolgármester azonnal kezdeményezi a kormánynál a „V0” teherforgalmi vasútvonal megépítését, egyben nem engedélyez olyan vasúti beruházást Budapesten, ami teherforgalom erősödését eredményezheti.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 9 hónapja

Polgárok a Pályán az Élhető Környezetért: Lemondásom a POPÉK elnökségből

Kedves Lakók, Támogatók, Civil társak!

Szeretném megerősíteni, hogy lemondok a POPÉK elnökségében betöltött tisztségemről. Két elnöktársam is ugyanezt fogja tenni. Elsősorban egészségügyi és családi okokból mondok le, de ez az egész kérdés persze sokkal összetettebb. Már tavaly jeleztem ezen szándékomat, de a sétány ügye és a felgyorsulva érkező fejlemények mindig visszarántottak. Tovább már nem húzhatom a dolgot, mert már fel akar őrölni. Lépni kell, és nektek is lépnetek kell.

Először is sajnálom, hogy bár megnyertük a pereket, végül mégsem tudtuk a fákat megmenteni. Az ellenfél nem tartja be a játékszabályokat, és észrevehetőbb következmények nélkül tudja végezni tevékenységét illegálisan úgy, hogy nincs egy hatóság, aki lefogná a kezüket, hogy "Te meg mit csinálsz itt?" Ez sokat elárul az ország állapotáról. A jogállamnak már csak a kifényezett roncsai maradtak meg, de még mindig van némi remény és mozgástér.

Sajnálom azt is, hogy nem sikerült több önkéntest hadrendbe állítani, hogy kiegyenlítettebb legyen a terhelés. Ez az én felelősségem is, túl sokat vállaltam egyedül és elhanyagoltam a tanítványozást. Ebből tanulnunk kell! Fontos tudnotok, hogy a POPÉK emberfeletti munkát végez (ingyen) maroknyi aktív tagságával, de ez nem maradhat így sokáig, mert belegebedünk. Önkéntesekre van szükségünk, aktív segítőkre.

Kár lenne az egyesületért, mert

- egyedül nem lehet érvényesülni a lakossági érdekvédelemben, csak hivatalos keretek között, jogi személyként. Ennek legjobb formája az egyesület.

- A POPÉK-ot piszok nehéz volt létrehozni és bejegyeztetni a mindenbe belekötő hatóságoknál. Ezt az utat mi már kitapostuk nektek.

- A POPÉK-nak - bár csak pár éve létezik - van egy komoly sikertörténete, vívmányai, kialakult közössége, kapcsolatrendszere, bejáratott ügyintézési folyamatai. Ezeket érdemes tovább építeni, mert még van bőven feladat, és nemcsak a Hamzsabégi ügy vár megoldásra a kerületben.
Mindez viszont a lakosságon múlik. Ha nem fogtok össze és csak sodródtok az árral, akkor mindenből kiforgat titeket a gátlástalan nagyvállakozók hada és a korrupt hatalom. Ha meg akarjuk állítani ezt a romlást (legalább lokálisan), akkor bele kell fektetni az önkéntes, szervezett munkánkat. Harcoljatok a környezetetek és lakhelyetek élhetőségéért, harcoljatok az életetekért!

A legsürgetőbb teendő, hogy három új elnököt válasszunk (két jelölt már van). Lehet, hogy a titkárság megújítására is szükség lesz, de új, aktív önkéntesekre mindenképp. Jó dolog csetelni és kommentelni, de ha el is akarunk érni valamit, akkor ki kell szakítani az időnkből, felállni a fotelből és átrendezni prioritásainkat, beletenni a munkánkat. Május végén lesz a kötelezően megtartandó POPÉK közgyűlés (részletek később), ahol dönteni kell az elnökök személyéről és úgy egyáltalán a jövőről. Kedves Lakók, meghívlak titeket, legyetek a részesei! Előtte azonban szervezkednetek kell, beszéljetek egymással, legyenek találkozók, hogy megtalálhassátok a szerepeiteket. Hívjatok meg engem is, szívesen segítek május végéig, addig úgyis hivatalban leszek még! Utána azonban nagyon a háttérbe kell vonulnom.

A margóra írom csak, hogy mióta kivágták a fákat eltolódott a fókusz olyan témákra is, amit már nem nekem kellene képviselni (ilyen például az átjárók ügye). Van továbbá pár ember, akikkel szemben néha keményebb hangnemet használtam. Függetlenül attól, hogy ezt mennyire éreztem jogosnak (tévedhetek is), bocsánatot kérek tőlük.

Köszönök minden támogató hozzáállást, amit megtapasztalhattam tőletek 2019 óta. Köszönöm elnöktársaim munkáját és a Védegylet bajtársias segítségét. Köszönöm a döntéshozóktól, politikusoktól kapott lehetőségeket és minden önkormányzati anyagi segítséget a perköltségekre. Köszönöm Istennek úgy az egészet!

Szeretettel,
Tóth Sándor Péter, POPÉK
+36 20 562 5802
https://www.facebook.com/photo/?fbid=435976355600930&set=a.258037113394856

Tovább 

Változnak a magyar rendszámok

network.hu


Kérdések és válaszok egy helyen.

-- Hogy néznek ki, hány és milyen karakterből állnak az új típusú rendszámok?
Az újfajta rendszámtáblák a latin ábécé szerinti két magánhangzóból vagy két mássalhangzóból - kivéve a cs, gy, ly, ny, sz, ty, zs betűkombinációkat -, majd újabb két betűjelből és három számjegyből állnak. A rendszámtábla betűjelei helyén ékezetes magánhangzók nem állhatnak, a számjegyek helyén 001-től 999-ig terjedő érték szerepelhet.

Tovább 

2022. június 24., péntektől:

MOL

„Kisnyomású kútoszlopainkon az engedélyezett maximális tankolási mennyiség napi 50 liter (az eddigi 100 liter helyett). Nagynyomású kútoszlopunkon a magyar rendszámú 3,5 – 7,5 t össztömegű, valamint a mezőgazdasági erőgépek továbbra is mennyiségi limit nélkül hatósági áron vásárolhatnak.
Edényzetbe, kannába történő tankolás esetén a piaci ár érvényes.”
https://www.facebook.com/MOLKoszeg/posts/pfbid02JYhMNS1v3QR1p6Jj9iSefRgaXfu29EnHY5ganSNv7h8dhnrVx8haAMMtNThDYtVml

A kút kezelői azt kérik, hogy amennyiben a vásárlók az autó üzemanyagtartálya mellett „külső edényzetbe is tankolnának, azt a benzintankba történő tankolástól elkülönítve, a benzintankba történő tankolás vételárának rendezését követően, önálló tranzakcióként szíveskedjenek megtenni”.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 1 éve

265 milliárd forintot takarított volna meg tavaly Magyarország, ha az Orbán-kormány nem Vlagyimir Putyintól veszi a gázt

Tőzsdén is lehetett volna. Decemberben egyébként 35 százalékkal 1411 euróra csökkenhetett az oroszoknak kifizetett magyar gázár ezer köbméterenkénti átlaga – számítottuk ki a KSH által most frissített külkereskedelmi nyilvántartásokból.

Moszkva ma már kizárólag a magyar-orosz megállapodást nem sértette meg a szállítások egyoldalú leállításával. Azok az államok viszont, amelyek gázcsapját Putyin ily módon elzárta, azóta sikerrel váltottak más beszállítóra.

Csökkenhetne az emelt gázdíj, a fűtőanyag tőzsdei értéke immár a lakossági piaci tarifa felét sem éri el

Az Orbán-kormány ígérete ellenére a kettőt nem hozza…

Tekintettel a két hónapos eltolásra és a KSH további két hónapos közlési átfutására, orosz gázárunk íve egész áprilisig viszonylag pontosan becsülhető. Eszerint az év első negyedében jelentős áresés várható: az augusztusban 236, decemberben pedig 118 eurón álló TTF februárra már 53 euróig esett. A kormány nyilatkozatai is megerősítik, hogy emiatt a tavalyi, több ezermilliárdosnál egyelőre enyhébb költségvetési nyomásra számítanak. Mindazonáltal a – piaci immár több mint kétszeresére, illetve a „rezsicsökkentett” tarifa hétszeresére rúgó, „átlagfogyasztás feletti” – „lakossági piaci ár” csökkentése április végéig bizonyosan nincs napirenden.

Számításaink változatlanul helytállók

Miközben Magyarország gázbeszerzési ára, amiként tavaly is látványosan megmutatkozott, alapjaiban befolyásolja az állam költségvetési mozgásterét, az Orbán-kabinet a 2021 végén megkötött új, 15 éves magyar-orosz gázbeszerzési szerződés titkosságára hivatkozva erről semmit nem árul el. Lapunk a KSH külkereskedelmi statisztikái alapján tavaly év eleje óta, havonta közöl a két hónappal korábbi orosz gázárunkra vonatkozó becslést. Bár a kormány közvetlenül azóta sem válaszol semminemű, ezzel kapcsolatos megkeresésünkre, áttételes jelek szerint sorozatunk komoly hullámokat vet. Így a választások óta alábbhagyott a (piacinál valójában drágább) magyar-orosz szerződés alaptalan dicsérete. Ugyanakkor rendszeresen kapunk bizonyos, számításaink helytállóságát - alaptalanul – támadó „jelzéseket” is.

Ezek kapcsán megjegyzendő: bár tény, hogy augusztus és november között az elvileg nem közpénzből gazdálkodó Magyar Szénhidrogén-készletező Szövetség (MSZKSZ) rendkívül magas, köbméterenként mintegy 1141 forintos tarifán 739 millió köbméter „különleges földgázkészletet” vásárolt, ezt is az MVM-től szerezték be, amely minden valószínűség szerint szintén az orosz Gazpromtól kért többletgázt. Ez tehát bizonyára nyomot hagyott a tavalyi év második felében kifizetett magyar gáztarifán. Azt ugyanakkor sosem állítottuk, hogy ez az átlagár a magyar-orosz gázszerződés tarifájának felelne meg. Ugyanakkor szakértők szerint a két érték igencsak közel állhat egymáshoz. Ráadásul, bár az MSZKSZ beszerzéseit elvileg a belföldi energiacégek – tehát a hazai fogyasztók – befizetéseiből állja, a különleges földgázkészlet hitelének visszafizetésére az állam is biztosítékot adott. Másfelől: orosz tarifánk általunk kimutatott felárát kétségkívül befolyásolja a gáz fűtőértéke, vagyis a köbméter és a MWh közötti váltószám. Ugyanakkor, bármely fűtőértékekkel is számoltunk, az oroszok rendre drágábbnak bizonyulnak. Bár a leggyengébb fűtőértékből kiindulva, a két decemberi adat egybeesik, a nemzetközileg elfogadott váltószámot alapul véve nem 7, hanem 10 százalékos orosz felár adódik.
https://nepszava.hu/3186910_oroszorszag-vlagyimir-putyin-gaz-orban-kormany-magyarorszag-rezsi-tozsde

Tovább 

Négy zóna lesz, a legdrágábban 600 forint lesz az óradíj.

network.hu


A kép forrása: Wikipédia


Egységesítené a budapesti városvezetés a fővárosi parkolási rendszert – mondta Kiss Ambrus általános főpolgármester-helyettes egy csütörtöki háttérbeszélgetésen. Az új rendszer – ha az erről szóló előterjesztést a Fővárosi Közgyűlés jövő szerdai ülésén elfogadják a képviselők – szeptember első hetében lép életbe.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 2 hete

A dugódíj működik - ezt mutatja New York példája.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=1138032001295501
___

Fokozottan ellenőrzik a teherautókat Budapesten a díjköteles zónákban - Az érintettek egyötöde sem váltja ki a behajtási hozzájárulást

http://autovezetes.network.hu/blog/kozlekedes_klub_hirei/fokozottan-ellenorzik-a-teherautokat-budapesten-a-dijkoteles-zonakban-az-erintettek-egyotode-sem-valtja-ki-a-behajtasi-hozzajarulast

Tovább 

Budapest azoknak az embereknek a közössége, akik itt élnek, dolgoznak vagy épp szabadidejükben kikapcsolódnak. Azonban közösségünknek nagyon sok tagja csak neheazen vagy egyáltalán nem fér hozzá alapvető közszolgáltatásokhoz, mert valamilyen fogyatékossággal él.


Ezért a fővárosi intézményekkel közösen olyan Budapestért dolgozunk, ahol a fogyatékossággal élő emberek is valóban otthon érezhetik magukat. Ehhez elsődleges, hogy biztosítsuk a közterek és a közlekedés akadálymentes használatát.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 3 napja

Van-e bármi értelme a metrókra szerelt ajtónyitó gomboknak? | 2025. január. 24.

Teljesen mindegy, hogy megnyomjuk vagy nem, a budapesti metró ajtaja kinyílik az állomásra érve. De minek van ott az a gomb, ha nem használjuk? Megkérdeztük a BKV-t.

Önnel is előfordult már, hogy reflexszerűen megnyomta a budapesti metrón az ajtónyitó gombot? Esetleg csak unalomból nyomogatta várakozás közben vagy nem tudott nemet mondani a gyermeki énjének, akinek muszáj megnyomnia, ha már ott van?

Kíváncsiak voltunk, mi az oka annak, hogy a gombok akkor is jelen vannak a földalatti kivételével minden metróvonalon, ha látszólag a világon semmi funkciójuk nincsen. Kérdésünkre a BKV elárulta, hogy

-- a jogszabályi és üzemeltetői elvárásoknak megfelelően a gyártás során minden járműbe beépítették a nyomógombokat és a szelektív ajtónyitási funkciót is.

Így került oda mind a kettes és négyes vonalon közlekedő Alstom kocsikba, valamint a hármas metró felújított orosz szerelvényeire is.

De ha már van, miért nem használjuk? Azért, mert a BKV kikapcsolta az összes járművön, és jelenleg nincs is olyan terv, hogy újra aktiválják a gombokat – annak ellenére sem, hogy azok továbbra is működőképesek. Döntésük hátterében pedig esélyegyenlőségi szempontok vannak, a vakok és gyengénlátók könnyebb közlekedése miatt mellőzik a „szelektív ajtónyitás” lehetőségét.

Egy biztos, így garantáltan elkerülhető az a helyzet, ami napi szinten bosszantja például a párizsiakat, az oda látogató turistáknak pedig csak szorongást okoz. A francia fővárosban ugyanis nem minden vonalon nyílnak automatikusan az ajtók, így csúcsforgalomban komoly indulatokat vált ki, ha épp egy külföldi bénázik az erőteljesebb rántást igénylő kilinccsel.

https://hvg.hu/itthon/20250124_budapest-metro-ajtonyito-gomb

A 2024-es olimpia alatt egy tiktokker még videót is készített erről, nyolc másodpercben próbálta megtanítani a Párizsba látogatóknak, hogyan kell közlekedni. Az megint más kérdés, hogy sikerült-e.

https://www.tiktok.com/@amandafrancozo/video/7394791072486083846?refer=embed

Tovább 

network.hu

 

Újabb 16 helyszínre látogat a HUMDA országjáró közlekedésbiztonsági programsorozata.


Tizenkét városba, két fesztiválra és két gyermektáborba látogat el a „Road Safety – a biztonság az első” országjáró közlekedésbiztonsági oktatási programsorozat, amelyet óvodásoknak és alsó tagozatos általános iskolás tanulóknak szervez a HUMDA Magyar Autó-Motorsport és Zöld Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. A korábbi húsz helyszínen több mint 45 ezren vettek részt a képzésen.

Tovább 

network.hu

 

A MÁV 424-es sorozatú gőzmozdonya (Wikipédia)

 

A levél:

 

Tisztelt Autósok! Tisztelt Közúti Közlekedők!

Sajnálatos módon az utóbbi időben sok hír szól a vasúti átjárós balesetek megnövekedett számáról. 2022 májusáig már 39 vasúti átjárós baleset történt, amelyekben tizenheten vesztették életüket, annyian, mint tavaly egész évben. Ezeket a baleseteket kivétel nélkül mindig a figyelmetlenség és a KRESZ szabályainak be nem tartása okozta.

Tovább 

Április 30-tól ismét közlekedik a fogaskerekű, ezzel egyidőben a Budapesti Közlekedési Központ ezen a vonalon is bevezeti az igényvezérelt szolgáltatást. A járat menetrendje és üzemideje nem változik, de hajnalban és a késő esti órákban csak akkor és azon a szakaszon közlekedik, amelyet előzetesen megrendeltek. Az új szolgáltatásnak köszönhetően az alacsony forgalmú időszakokban csökken a környék zajterhelése.

network.hu

 

Régi Ganz szerelvény a Széchenyi-hegyi végállomáson (Wikipédia)

 

A Telefogas rendszer: hétköznap reggelente 5:30-ig, hétvégén és ünnepnap 7:30-ig, valamint mindennap késő este, 22 óra után csak akkor indulnak el a szerelvények, ha azt a BKK ügyfelei igénylik.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 1 éve

HBweb: 2023. május 8-ra virradóan betörtek a Budapesti Fogaskerekű Vasút városmajori kocsiszínjébe. A kocsiszín és a végállomás területén hozzáférhető helyen pihenő hat motorvonatnak semminemű bántódása nem esett, ellenben az emelős műhelyben tartózkodó, végszerelés alatt álló „szuperfogas” 56-os motorkocsijának fényezését durván megrongálták. A műhely zárva volt, a zárat feltörték. Mint ismeretes, ez az a motorkocsi, amely J1-es nagyjavítását 2019 őszén kezdték meg a városmajori műhelyben, de 2021. március 10-től a BKV VJSZ. Kft. Fehér úti főműhelyében folytatták. Ez az első szerelvény 49-50 év alatt, amely valóban átesett színvonalas, magas műszaki tartalmú főműhelyi nagyjavításon. A motorkocsit 2023. május 3-án szállították el Városmajorba (a vezérlőkocsi még a VJSZ-ben van), a munkálatokat a Fogaskerekű Vasút műhelyében fejezik be.

Az okozott kár több százezer Ft (ha vissza kell juttatni a főműhelybe, akkor több millió) és a forgalomba állítása is tovább csúszik emiatt.

Tovább 

 Frissebb bejegyzések

Régebbi bejegyzések 

Ez történt a közösségben:

M Imre írta 5 órája a(z) Dubai luxus buszmegálló és pár többi blogbejegyzéshez:

Szandimandi... https://www. facebook....

M Imre 6 órája új képet töltött fel:

Jaror_resen__azt_hogy_otodik_osztalyos_tanulo_es_farsangi_balba_megy_mindenki_mondhatja_2196287_3779_s

M Imre írta 20 órája a(z) A KRESZ története blogbejegyzéshez:

Elvesznek egy kedvezményt a 25 év feletti frissjogsisoktól | ...

M Imre írta 20 órája a(z) Teslát mindenkinek - a koncepció blogbejegyzéshez:

Olyan üzemanyag jön a magyar sztrádákra, mint soha Az...

M Imre 20 órája új képet töltött fel:

Gyorshajtas_becsuletkassza_szentendre_mkkp_2196268_5993_s

M Imre írta 20 órája a(z) Dubai luxus buszmegálló és pár többi blogbejegyzéshez:

Miközben a Fővárosi Közgyűlés Budapest szuverenitásáról, a ...

M Imre írta 1 napja a(z) Dubai luxus buszmegálló és pár többi blogbejegyzéshez:

A miniszterelnök ágaskodó ambícióiról, azaz a mini-maxi ...

M Imre írta 1 napja a(z) motor képhez:

Motor_640550_32211_s

Mi várható Dodor motorkiállításán?! Motoron ...

M Imre új eseményt adott az eseménynaptárhoz: MOTORKIÁLLíTÁS 2025 – MÁRKÁK HÉTVÉGÉJE | 2025 02.28.-03.02., Millenáris, Budapest 2025.02.28.

M Imre írta 2 napja a(z) Dubai luxus buszmegálló és pár többi blogbejegyzéshez:

Rákosdubaj: megérkezett a fővároshoz az állami felhívás...

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu