Közlekedés: blog

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3214 db
  • Videók - 2858 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 34 db
  • Linkek - 887 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3214 db
  • Videók - 2858 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 34 db
  • Linkek - 887 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3214 db
  • Videók - 2858 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 34 db
  • Linkek - 887 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3214 db
  • Videók - 2858 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 34 db
  • Linkek - 887 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Régebbi hírek

Még régebbiek 

Közlekedés klub hírei

network.hu


A kék alapon fehér nagy, nyomtatott T betű tanulóvezetőt vagy frissen jogosítványt szerzett személyt jelent (forrás: Wikipédia)


Konzultáció: Ne csak vezess, közlekedj is, tudatosan


Elméleti oktató vagyok, több mint 25 éve. Szeretem a tantermet és szeretem azokat az órákat, ahol beszélgetni lehet közlekedési kérdésekről, miközben szépen sorra vesszük a KRESZ szabályokat is.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 1 éve

Frissült a TANULÓVEZETŐ:
-- Jogszabályfigyelő;
-- Szemléletformáló közlekedésszakmai beszélgetés;
-- Még mindig a Mesterséges intelligencia!

Lásd a honlapon.
https://tanulovezeto.eu/

Tovább 

Követeljük, hogy a VOLÁNBUSZ Zrt. javítsa a munkafeltételeket azáltal, hogy megteremti az átláthatóbb és kiszámíthatóbb foglalkoztatást!


Ennek érdekében


    1. Követeljük a bérkorrekció azonnali végrehajtását! A VOLÁNBUSZ Zrt. munkavállalóit a fogyasztói árak emelkedésének hatásai elsősorban az élelmiszerárakon, a szolgáltatások díjain, és jellemzően a nem tartós fogyasztási cikkek áremelkedésén keresztül érik. Az idei évben további 10 %-os alapbéremelésre; a 2023.

    Utolsó hozzászólás

    M Imre üzente 2 hete

    NEM TŰRNEK TOVÁBB - Nem tűrik tovább, hogy bántalmazzák őket az utasok, ezért közös akcióra készülnek a közlekedésben dolgozók - ezt az Egységes Közlekedési Szakszervezet közölte. A BKV, a vasutasok illetve a volánbusz dolgozói szerint egyre több támadás éri őket, különösen a sofőröket és a kalauzokat. Legutóbb húsvétkor Hatvanban támadt egy bliccelő utas a jegyvizsgálóra, aki súlyosan megsérült.

    https://www.facebook.com/watch/?v=1246647164134417

    Tovább 

     

    Németország hatalmasat lép az ingyenes tömegközlekedés felé, és ebből egész Európa tanulhat

    network.hu

     

    A pesti lóvasút megindulása, balra a lóvasúti állomásépület ("Bagolyvár" vagy "Vadászkastély") a mai napig megvan | 1866. július 30. (forrás: Wikipédia / HamPage)

     

    Képzeljünk el egy bérletet, ami 7000 forintba kerül, és Magyarországon belül minden tömegközlekedésre érvényes. Na jó, a repülőre és az intercity vonatokra nem, de az ország minden villamosára, a buszra, a vonatra és a metróra is.

    Utolsó hozzászólás

    M Imre üzente 3 hete

    VEKE: Járatritkításra készül a BKK a metróvonalakon, Vitézyt kielégítendő.

    A napokban négyszemközti találkozón egyezett meg a székéhez ragaszkodó és ezért Vitézy kegyeit kereső BKK-vezér Walter Katalin és a város irányítását a várost feladó főpolgármester és a várost elfoglaló Tisza párt jóvoltából átvevő Vitézy Dávid: kerül, amibe kerül, de mindenképpen végrehajtják Vitézy agymenését, a metrók üzemidejének éjszakai meghosszabbítását. Vitézy lehetőleg minden hétvégén teljes, 0-24 órás üzemet akart, de a BKV szakemberei ezt lehetetlennek és finanszírozhatatlannak tartották, ennek ellenére gyakorlatilag Vitézy diktátumát verik keresztül. A fővárosi közgyűlés elé már nem is kerül vissza az ügy, már megkerülték.

    Az intézkedésnek, mely szerint várhatóan 2025. július 1-től hétköznapokon fél órával, hétvégén egy-másfél órával megnövelik az üzemidőt, viszont következményei lesznek. Mivel többlet pénz nincs (egyáltalán nincs pénz), az intézkedés miatti kb. 500-700 millió forintos (de elhangzott egymilliárdos összeg is) éves többletköltséget jelen állás szerint úgy akarják kigazdálkodni, hogy napközben, csúcsidőn kívül kiritkítják az 1-es, a 2-es, a 3-as és a 4-es metrót is, mindegyikről 2-2 szerelvényt kivennének. Ez a pl. 5 perces követési időt 6-7 percesre nyújtja, amely szolgáltatáscsökkentésre emberemlékezet óta nem volt példa. Vitézy, amikor még a jó oldalon állt, élesen ellenzett mindenfajta járatritkítást. Mióta átállt a sötét oldalra, az elveit is feladta.

    Végső soron Vitézy sok százezer ember közlekedését nehezíti meg, csak azért, hogy néhány százan kicsit tovább bulizhassanak. A metrók üzemidejének éjszakai meghosszabbítása ugyanis nem más, mint ennek a néhány száz bulizónak nyújtott extra kényelmi szolgáltatás, miután az éjszakai járatok eddig is rendelkezésre álltak, mindenki hazajuthatott eddig is, aki akart. Vitézyt, akinek a metrók üzemeltetéséről valójában lövése sincs (másról sem, ő nem szakember, csak politikus), egyáltalán nem hatotta meg a BKV szakembereinek érvelése, hogy így a karbantartásra fordítható éjszakai üzemszüneti idő jelentősen lecsökken (hétvégén így a karbantartás nagyrészt el is marad), és a takarítást sem lehet rendesen megcsinálni (pl. a szemetet összegyűjtő dízelmozdonyos vonat nem fog végigérni a rövidebb idő alatt, így hétvégén nem lesz, vagy csak részlegesen lesz takarítás). Összességében tehát jelentős többletköltségek mellett a metrók szolgáltatási színvonala és üzemkészsége is romlik (ez egy metrónál kifejezetten nem szerencsés), de Vitézynek csak az a fontos, hogy egy átgondolatlan politikai ígéretét csakazértis keresztülverje és utána posztolgathasson róla a még hozzá képest is teljesen fogalmatlan rajongóinak. Egyetlen pontban engedett, ha ugyanis másfél óránál nagyobb lenne az üzemidő-hosszabbítás, akkor a vonatkozó jogszabályok értelmében egy teljes új műszakot, kb. 70 embert csak ezért fel kellene venni és kiképezni, erre pedig még Vitézy sem talált sem pénzt (ő csak költeni tud, a másét, természetesen) sem embert. Az is kérdés, az egyébként is túlhajszolt műszakosok közül hányan fogják otthagyni az amúgy is súlyos szakemberhiánnyal küzdő BKV-t, ha még tovább szorítják őket. Lehet itt példálózni Béccsel meg más városok üzemeivel, de más városok üzemei azok mások, és sokkal több pénzük is van...

    A VEKE kompromisszumos javaslatot tett, miszerint az állandó üzemidőhosszabbítás helyett, évente néhány kitüntetett alkalommal a szilveszterihez hasonló 0-24 órás üzemet lehetne bevezetni (például ilyen lehet a Múzeumok éjszakája vagy az augusztus 20-i rendezvények), amelyet ki lehet gazdálkodni és a karbantartás, takarítás sem szenved csorbát. Javaslatunkat "természetesen" a Budapestet vezető Vitézy-Tisza társaság meg sem engedte vizsgálni. Ilyen pökhendi és negatív, civil- és szakmaellenes hozzáállásra egyesületünk 25 éves történetéből nem emlékszünk, eddig egyetlen városvezetés sem volt ennyire szemét, noha nem keveset kellett velük is háborúzni. Ez azonban most egy új szint, lefelé. Gondolja át mindenki, aki ezekre szavazott, hogy biztosan ezt akarta-e.

    Fejlemény:

    Máris megjelentek Vitézy küldöttei, akik feltűnően ugyanabból a körből jönnek, mint a bulinegyed kocsmatulajdonosai és kitartottjai. Érveik nincsenek, a témához nem tudnak hozzászólni, csak egyesületünket szidalmazzák. Egyértelmű alátámasztását szolgáltatják annak a hírnek, miszerint a metróüzem éjszakai meghosszabbítása is csak egy ugyanolyan kocsmalobbista ügy, mint a hetedik kerületi sétálóutcásítási műsor, amely a minél tovább tartó extraprofit-hajhászást szolgálja. Takarítani a "vendégeik" után persze nem nekik kell.

    Lásd itt:

    https://www.facebook.com/vekehu/posts/pfbid0GCYjdQ13hNzFxAjQPJbNKSUWrWRUJFBKo9ywA1jFfG8bQ6KiWAQ69apjXYPJm45ul

    Ez itt a nagy helyzet, ezért a hiszti.

    https://www.facebook.com/photo/?fbid=1063556062475824

    Tovább 

    Egyre népszerűbb a budapestiek körében – politikai ízléstől függetlenül – a főváros új társadalmi együttműködési programja, a minden évben egymilliárd forintos kerettel induló közösségi költségvetés. 2022-ben már közel 22 ezren szavaztak a lakosság által beadott fejlesztési ötletekre, miközben egyre nagyobb civil aktivitást és közösségi médiakampányokat láthattunk a szavazatokért folytatott versenyben. A tét valóban nagy, ugyanis a nyertes ötleteket a Fővárosi Önkormányzat megvalósítja.

    Utolsó hozzászólás

    M Imre üzente 4 hónapja

    A fővárosi közösségi költségvetés ötödik ciklusa december 30-án indul.
    Budapest. Benne vagy?

    https://www.facebook.com/photo/?fbid=896321826011853

    Ha Budapesten élsz, tanulsz, vagy dolgozol és elmúltál 14 éves, adj be ötletet az otlet.budapest.hu oldalon december 30. és január 31. között! Hozd be saját nézőpontodat a városfejlesztésbe!

    Fontos, hogy olyan projektet keresünk, amely

    -- közérdekű,

    -- új fejlesztés

    -- maximum 120 millió forintból megvalósítható

    -- és a helyszíne önkormányzati terület.

    Kampányolj, mert most csak azok az ötletek kerülhetnek hivatali szűrésre, amik a közösségi költségvetés honlapján, 2025. február 6. és 23. között a legtöbb támogatást kapják a budapestiektől!

    Tájékozódj a közösségi költségvetés új szabályairól itt:

    https://otlet.budapest.hu/hirek/lakossagi-tamogatas-uj-fazis-a-kozossegi-koltsegvetesben

    Tovább 

    A Budapesti Közlekedési Központ újabb fontos lépést tesz az átláthatóság, az ügyfelek tájékoztatása érdekében. Szeptember végétől egy új, nyilvánosan elérhető oldalon minden információ megtudható a társaság egykori, jelenlegi és jövőbeli fejlesztéseiről.


    A Budapesti Közlekedési Központot 2010-ben azzal a céllal alapították, hogy a főváros közlekedésének szervezése mellett megálmodja, megtervezze és koordinálja a közlekedéshez kapcsolódó budapesti fejlesztéseket is, ezáltal szerethetőbbé téve a várost.

    Utolsó hozzászólás

    M Imre üzente 4 hónapja

    Itt az egyszerűbb BKK-termékportfólió és az új MOL Bubi-bérlet | 2025. január 8.

    Január 7-től megszűnt a közoktatásban tanulók félhavi, negyedéves, szemeszterre szóló és kedvezményes éves Budapest-bérlete, a felsőoktatásban tanulók negyedéves, szemeszterre szóló és kedvezményes éves Budapest-bérlete, a nyugdíjasok negyedéves és kedvezményes éves Budapest-bérlete, a Budapest csoportos 24 órás jegy, továbbá a kutya-, illetve a kerékpárbérlet.

    Ezzel párhuzamosan a bérlettel rendelkezők számára ingyenessé válik a kutya-, illetve kerékpárszállítás a BKK járatain. A társaság kivezeti továbbá az éves MOL Bubi-bérletet, melynek helyét a féléves bérlet veszi át, és a MOL Bubi közbringa-szolgáltatás díjai is módosulnak.

    Ahogy azt a BKK már korábban jelezte, 2025. év elején még tovább egyszerűsödik a társaság termékportfóliója, ugyanis a használati szokásokhoz igazodva több jegy- és bérlettípust is kivezet a közlekedésszervező.
    https://bkk.hu/hirek/2024/12/januartol-tovabb-egyszerusodik-a-bkk-termekportfolioja-es-valtozasok-jonnek-a-mol-bubinal-is.13679/

    A változások részeként 2025. január 7-től az alábbi termékek kerültek ki a BKK portfóliójából:

    -- a közoktatásban tanulók félhavi (15 napos), negyedéves, szemeszterre szóló és kedvezményes éves Budapest-bérlete,

    -- a felsőoktatásban tanulók negyedéves, szemeszterre szóló és kedvezményes éves Budapest-bérlete,

    -- a nyugdíjasok negyedéves és kedvezményes éves Budapest-bérlete, valamint

    -- a Budapest csoportos 24 órás jegy, valamint

    -- a kutya-, illetve kerékpárbérlet, tekintettel arra, hogy az érvényes bérlettel rendelkezők, illetve a díjmentes utazásra jogosultak Budapesten belül BKK-járatokon, vasúton, HÉV-en, valamint helyközi és környéki autóbuszokon ingyenesen szállíthatnak utasonként egy kutyát, illetve egy kerékpárt a vonatkozó utazási feltételek betartása mellett.

    A kutya- vagy a kerékpárszállítás során az adott szolgáltató üzletszabályzatában foglaltakat be kell tartani, adott esetben helyjegy váltása is szükséges lehet. A helyközi járatokkal kapcsolatos szabályok az alábbi oldalon olvashatók:

    Újévtől ingyenes a kutya- és a kerékpárszállítás Budapesten belül a MÁV-csoport járatain | MÁV-csoport
    https://www.mavcsoport.hu/mav-csoport/ujevtol-ingyenes-kutya-es-kerekparszallitas-budapesten-belul-mav-csoport-jaratain

    Új MOL Bubi-bérlettípus és további állomások jönnek 2025-től

    Változások léptek életbe a BKK idén tízéves közbringa-szolgáltatásában is. Január 7-től

    -- a havibérlet ára 1500 forintra,

    -- a kerékpárbérlés percdíja 50 forintra változik,

    -- az éves bérlet megszűnik, helyette féléves bérletet lehet váltani, melynek ára 6500 forint,

    -- a jelenlegi bankkártya-regisztrációs díj 100 forintra csökken, ezt azonban az első bérlés alkalmával jóváírják.

    Az éves bérlet kivezetésének oka, hogy a BKK jelenleg érvényben lévő szolgáltatási szerződése 2025 decemberében lejár. A társaság nemzetközi jógyakorlatok vizsgálata, társadalmi egyeztetések, valamint piaci szereplőkkel való konzultációt követően október elején közbeszerzési eljárást indított a Bubi 3.0 kialakítására. Az új rendszerbe azonban az érvényben lévő éves bérletek technikai okokból nem vihetők majd át, ezért a társaság – a korábbi MOL Bubi 1.0-ról a 2.0-ra való váltás tapasztalataiból kiindulva – kivezeti ezt a terméktípust. Helyette jön a féléves bérlet, amely kedvező árú megoldást jelent a rendszeresen bubizóknak.

    -- január 7-ét követően az érvényes éves bérlettel rendelkező ügyfelek változatlanul használhatják bérletüket annak lejártáig, azonban a 30 percet túllépő használat díja az ő esetükben is 50 forintra változik, és új éves bérlet vásárlására már nem lesz lehetőség.

    A BKK célja, hogy a Bubi a jövőben is tovább fejlődjön, és rugalmasan bővíthető flottával, a korábbinál sokkal nagyobb területet lefedve tegye vonzóvá a városi kerékpározást. Ennek következő lépéseként a társaság decemberben öt új gyűjtőállomást alakított ki a VIII., a IX., a XI. és a XIII. kerületekben, 2025 elején pedig további három állomással összesen 220-ra bővül a https://bkk.hu/hirek/2024/12/januartol-tovabb-egyszerusodik-a-bkk-termekportfolioja-es-valtozasok-jonnek-a-mol-bubinal-is.13679/kerékpárfelvevő-helyek száma
    – írta a Budapesti Közlekedési Központ.

    https://greenfo.hu/hir/itt-az-egyszerubb-bkk-termekportfolio-es-az-uj-mol-bubi-berlet/

    Tovább 

    A Kerékpárosbarát minden fontos információt tartalmaz és folyamatosan bővül -
    Elkészült a Magyar Kerékpáros Turisztikai Szövetség (MAKETUSZ) ingyenesen letölthető Kerékpárosbarát applikációja, amely tartalmazza a kerékpárosbarát vendéglátóhelyeket és szálláshelyeket, a hazai bringaparkokat, a vízvételi helyeket, a szervizpontokat, a bringás pihenőket, kezdőknek és haladóknak egyaránt izgalmas útvonalakat: mindent, ami hasznos lehet a bringások számára.

    Tovább 

    Elevenítsük fel röviden, mi is volt a gond az M3-as metró „felújításával”.


    A BKV 2015-ben szerződött le az orosz Metrowagonmash-al arra, hogy az orosz cég a 3-as metróvonalon járó 222 szovjet gyártású metrókocsit felújítja, valamint modernizálja az alagútrendszert és az állomásokat is.

    network.hu

     

    Egy 81-717 típusú (MMZ, napjainkban Metrovagonmas) szerelvény Kőbánya-Kispest és a Határ út között  (a kép forrása: Wikipédia)

     

    Azért nem új kocsikat vettek, hanem az ősrégi szovjet metrók oroszországi felújítására szerződtek, mert az új szerelvényeket a kormány drágállotta és nem is volt hajlandó kifizetni.

    Utolsó hozzászólás

    M Imre üzente 2 hónapja

    Metróért Egyesület: A BKV közleményét közreadjuk, a korrektség ezt kívánja.
    Ugyanakkor meg kell jegyeznünk, hogy az nem felel meg a valóságnak.
    Az orosz fél által leszállított szerelvények egyetlen részegysége sem került át (felújítva, vagy felújítás nélkül) a régi szerelvényekből. ...

    https://www.facebook.com/metroert/posts/pfbid0rVLmgTHZuTfP4hCg4EWEbApNkKJX7Dgyuf1GfvEKZZYGxiuM34XpU7FL78uwwQRBl

    -\\- -\\- -\\- -\\- -\\-

    Idézet a fenti cikkből:

    # ... az is kiderült, hogy a Metrowagonmash – bár csak a szerelvények felújítására volt szerződése – valójában

    -- az általa gyártott új metrókocsikat hozott Budapestre,

    vagyis lényegében felújítottnak mondott, oroszok által újonnan gyártott szerelvényekért adtunk pénzt, amik ráadásul egyből elkezdtek rohadni. A régi, Magyarországon használt szerelvényeket pedig egy Moszkva melletti erdőben fotózták le, ez bizonyítja, hogy nem azokat újítják fel.


    # A beruházás hivatalosan így 220 millió eurójába (akkori árfolyamon számolva 69 milliárd forintjába) került volna a fővárosnak, ha nem kényszerül euróalapú devizahitel felvételére. A hitelt a kormány hatvanmilliárd forintig engedélyezte, a maradék 9 milliárdot a fővárosnak kellett kiszorítania a büdzséből. A hatvanmilliárdos hitelt 15 éves futamidőre vették fel, kamatokkal együtt

    -- végül 84 milliárdra rúg majd.

    Ahhoz viszont, hogy ne a problémás orosz szerelvények közlekedjenek a kék metró vonalán,

    -- nagyjából 90 milliárd forintból megoldható lett volna

    a főváros akkori becslése szerint.


    # Az M3-as metróvonal szerelvényeinek független szakértői vizsgálata

    http://autovezetes.network.hu/blog/kozlekedes_klub_hirei/az-m3-as-metrovonal-szerelvenyeinek-fuggetlen-szakertoi-vizsgalata

    Tovább 

    2022. január 1-jén módosult az adózás rendjéről szóló törvény, és a gépjárműadó bekerült azon adónemek közé, amiket kerekítés nélkül kell megfizetni. A köznyelv által csak „súlyadónak” hívott gépjárműadót idén már a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) szedi be. 


    Fontos tudnivaló, hogy a gépjárműadó első részletének befizetésére a fizetési határidő 2022. március 15-e. A második részletet 2022. szeptember 15-ig kell befizetni a gépjárműadó-bevételi NAV-számlára.

    Utolsó hozzászólás

    M Imre üzente 1 éve

    Frissítés! Úgy tűnik, SMS-ben már nem lehet kérni csekket.

    Azt írják a honlapon
    https://nav.gov.hu/ado/gepjarmuado/sms-ben-is-lehet-csekket-kerni-a-gepjarmuado-befizetesehez-februar-15-tol
    a fentire, hogy: 2022.02.16. Archív oldal Figyelem, hatályon kívüli tartalom 2023.01.17. óta!

    Az aktuális tartalmakhoz nyisd meg ezeket a kapcsolódó anyagokból
    -- 95. A belföldi gépjárművek adója 2024.01.22.
    -- Gépjárműadó
    itt:
    https://nav.gov.hu/ado/gepjarmuado/
    ___

    2024-ben a gépjárműadót egy összegben kell megfizetni: április 15-ig.

    Ha a gépjárműadóról szóló határozatot ezen időpont után kapja meg, akkor a határozat véglegessé válása, vagyis a fellebbezési határidő lejárta után 15 napon belül kell megfizetnie az adót. (A határozatra az átvételtől számított 15 napig lehet fellebbezést benyújtani.)

    A gépjárműadó összege a befizetési határidő napját megelőzően nem látszik tartozásként az adószámlán.

    Fontos, hogy ha 2025-től értesítő levelet kap, nem határozatot, akkor a befizetési határidő az átvételtől függetlenül április 15.

    A természetes személy adózó – ideértve a vállalkozási tevékenységet folytató és az általános forgalmi adó fizetésére kötelezett természetes személyt is – tárgyév június 30. napjáig benyújtott kérelmére az adóhatóság a tárgyévben előírt éves gépjárműadó-fizetési kötelezettségre öthavi pótlékmentes részletfizetést engedélyez.

    Tovább 

    A Pécsi Tudományegyetem az előző két év sikerein felbuzdulva idén is elindítja az egészséges életmódra és környezettudatosságra ösztönző kihívását, a PTE MOONBIKE projektet. A cél idén is a Föld-Hold távolság közös megtétele, azaz, hogy a kerékpározó közösség együtt tegyen meg bárhol a világon összesen 384.400 km-t, méghozzá az előző évi rekord megdöntésével.

    network.hu

     

    A kihíváshoz június 4-től kezdődően bárki csatlakozhat a bármilyen kerékpáros applikáció segítségével megtett kilométerek feltöltésével, screenshot képpel kiegészítve.

    Tovább 

    Elkészült a Budai__Alsó. Frissüljetek fel a Lánchíd építése miatt forgalommentes Budai__Alsón, a homokozóban, a napágyakon, grillezzetek, piknikezzetek és sétáljatok. Mi pedig Budai__Alsóban pihenjük ki az építés fáradalmait a Ráckevei Dunán.


    Hamarosan jönnek az események,

    amiket ti is szervezhettek az alábbi űrlap kitöltésével:

    https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeafGv_ZCuHUJmSuf1IMhl92DICln6nb42HIVa3LYxVYkjKTw/viewform

    network.hu

     

    A kép forrása: Valyo

     

    A Budai__Alsó a Város és Folyó Egyesület, a Budapest Brand Zrt.

    Utolsó hozzászólás

    M Imre üzente 1 éve

    Elindult a jelentkezés! A RAKPART 2023 a Budapest Főváros Önkormányzata, a Budapest Brand Zrt. és a Város és Folyó Egyesület együttműködésében létrehozott terület a Jane Haining rakparton 2023. június 17. és szeptember 24. között.
    Reggelit, gördeszka versenyt szerveznél a barátaiddal, jógáznátok a rakparton?
    Itt tudsz jelentkezni:
    https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScIvf2LJs2PPnP9XoghCaUSfh4A1SssDv362-YEwTtl4jYALQ/viewform

    Tovább 

     Frissebb bejegyzések

    Régebbi bejegyzések 

    Ez történt a közösségben:

    M Imre 11 órája új videót töltött fel:

    M Imre 1 napja új videót töltött fel:

    M Imre írta 1 napja a(z) „Nem vagyok elégedett” - Egy éve főpolgármester Karácsony Gergely videóhoz:

    Tisztelt Főpolgármester Úr! A Magyar Kétfarkú Kutya Párt ...

    M Imre írta 2 napja a(z) KFT - Baleset videóhoz:

    Laár András 44 év után otthagyja a KFT-t | 2025. 05....

    M Imre írta 2 napja a(z) Budapest-Belgrád vasútvonal képhez:

    Budapestbelgrad_vasutvonal_2179329_1590_s

    VEKE: Ha a budapesti villamosok esetében sötét ...

    M Imre írta 2 napja a(z) Budapest-Belgrád vasútvonal képhez:

    Budapestbelgrad_vasutvonal_2179329_1590_s

    Dominó 55 tipusú berendezés váltóállító áramkör (1988.) A ...

    M Imre 2 napja új videót töltött fel:

    M Imre írta 2 napja a(z) Vita a Városligetről a Tilos Rádióban (ma) - sorozat blogbejegyzéshez:

    Zajkeltés a Városligetben Liget projekt módra. https://www....

    M Imre írta 2 napja a(z) A kedd éjszakai futópróba során átkelt a 2202-es CAF a Dunán - A Rákóczi hídon (fotó Vörös Attila. iho.hu - 2015) képhez:

    A_kedd_ejszakai_futoproba_soran_atkelt_a_2202es_caf_a_dunan__a_rakoczi_hidon_foto_voros_attila_ihohu__2015_1926739_4258_s

    Újabb szöget talált az Orbán- kormány, amelyet Budapest ...

    M Imre írta 2 napja a(z) A legfontosabb változások az M3-as metró közlekedésben 2022. május 14-től, szombattól képhez:

    A_legfontosabb_valtozasok_az_m3as_metro_kozlekedesben_2022_majus_14tol_szombattol_2167017_3792_s

    Utólagos jelentés, drótos vészelhárítás, mindent...

    Szólj hozzá te is!

    Impresszum
    Network.hu Kft.

    E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu