Közlekedés: blog

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3209 db
  • Videók - 2805 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 33 db
  • Linkek - 885 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3209 db
  • Videók - 2805 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 33 db
  • Linkek - 885 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3209 db
  • Videók - 2805 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 33 db
  • Linkek - 885 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3209 db
  • Videók - 2805 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 33 db
  • Linkek - 885 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Régebbi hírek

Még régebbiek 

Közlekedés klub hírei

network.hu


A kék alapon fehér nagy, nyomtatott T betű tanulóvezetőt vagy frissen jogosítványt szerzett személyt jelent (forrás: Wikipédia)


Konzultáció: Ne csak vezess, közlekedj is, tudatosan


Elméleti oktató vagyok, több mint 25 éve. Szeretem a tantermet és szeretem azokat az órákat, ahol beszélgetni lehet közlekedési kérdésekről, miközben szépen sorra vesszük a KRESZ szabályokat is.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 1 éve

Frissült a TANULÓVEZETŐ:
-- Jogszabályfigyelő;
-- Szemléletformáló közlekedésszakmai beszélgetés;
-- Még mindig a Mesterséges intelligencia!

Lásd a honlapon.
https://tanulovezeto.eu/

Tovább 

Követeljük, hogy a VOLÁNBUSZ Zrt. javítsa a munkafeltételeket azáltal, hogy megteremti az átláthatóbb és kiszámíthatóbb foglalkoztatást!


Ennek érdekében


    1. Követeljük a bérkorrekció azonnali végrehajtását! A VOLÁNBUSZ Zrt. munkavállalóit a fogyasztói árak emelkedésének hatásai elsősorban az élelmiszerárakon, a szolgáltatások díjain, és jellemzően a nem tartós fogyasztási cikkek áremelkedésén keresztül érik. Az idei évben további 10 %-os alapbéremelésre; a 2023.

    Utolsó hozzászólás

    M Imre üzente 8 hónapja

    Tizenkét év után megszűnik a kiegészítő jegy a Volánbusz országos járatain | 2024. július 18.

    Augusztus 5-től megszűnik a távolsági kiegészítő jegy alkalmazása a Volánbusz emelt szintű szolgáltatást nyújtó országos járatain. Ezzel egyidejűleg a társaság új, nem kötelező helyfoglalási rendszert vezet majd be egyes távolsági járatain.

    Az országos személyszállítást végző autóbuszjárat igénybevételekor fizetendő kiegészítő jegyet a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium több ütemben, 2012 szeptemberétől vezette be az emelt szintű szolgáltatást nyújtó és autópályát érintő országos Volán-járatokon. A korlátozott körben bevezetett, övezetesen változó minőségi autóbuszos felár alkalmazását akkor a szaktárca a közösségi közlekedés versenyképességének javításával, valamint a vasút versenyhátrányának megszüntetésével indokolta. A cél kezdetben az volt, hogy az IC és EC vonatokkal párhuzamosan közlekedő buszjáratok viteldíjait drágítsák annak érdekében, hogy a kedvezőbb vasúti árak okán az utasok nagyobb arányban válasszák a kötöttpályát. A kiegészítő jegy bevezetése során azonban később eltértek a kezdeti elgondolástól, és a vasútvonalakkal nem párhuzamos járatokat is bevonták ebbe a körbe.

    A kiegészítő jegy megszüntetése után bevezetésre kerülő helyfoglalási rendszer először a Budapestről induló és oda érkező távolsági autóbuszokon, majd később a vidéki városok között is elérhető lesz. A helyjegy egységesen 300 forintba kerül, függetlenül az utazás távolságától, az utas életkorától, valamint a jegy vagy bérlet típusától, megváltása viszont nem kötelező.
    https://magyarbusz.info/2024/07/18/tizenket-ev-utan-megszunik-a-kiegeszito-jegy-a-volanbusz-orszagos-jaratain/

    Tovább 

     

    Németország hatalmasat lép az ingyenes tömegközlekedés felé, és ebből egész Európa tanulhat

    network.hu

     

    A pesti lóvasút megindulása, balra a lóvasúti állomásépület ("Bagolyvár" vagy "Vadászkastély") a mai napig megvan | 1866. július 30. (forrás: Wikipédia / HamPage)

     

    Képzeljünk el egy bérletet, ami 7000 forintba kerül, és Magyarországon belül minden tömegközlekedésre érvényes. Na jó, a repülőre és az intercity vonatokra nem, de az ország minden villamosára, a buszra, a vonatra és a metróra is.

    Utolsó hozzászólás

    M Imre üzente 3 napja

    Változó jegyárak, fejlődő hálózat - A havibérlet ára változatlan marad | 2025.03.28.

    A Fővárosi Közgyűlés döntése értelmében 2025. június 1-jétől módosul több alkalmi jegytípus ára a Budapesti Közlekedési Központnál - a havi bérletek ára azonban nem változik. A módosítás célja, hogy a főváros a befolyó többletbevételből fontos közlekedési fejlesztéseket indíthasson el.

    A jegyárak kiigazítása a város fenntartható működésének része: a forint értékének romlása és a jövőbeni fejlesztések forrásigénye szükségessé tette a módosítást az eseti jelleggel használt termékek esetében. A mostani jegyárkorrekció mértéke elmarad az inflációtól, így júniustól Budapesten még mindig csak ugyanannyiba fog kerülni egy vonaljegy, mint a kisebb közlekedési hálózattal rendelkező Debrecenben.

    Mindeközben a bérletek ára változatlan marad, ezzel is erősítve a közösségi közlekedés és a bérletvásárlás előnyeit, támogatva a rendszeresen közlekedőket. A teljesárú Havi Budapest-bérlet továbbra is 8950 forintba kerül, amivel a főváros teljes közösségi közlekedési hálózatán korlátlanul utazhatnak a társaság ügyfelei. Az agglomerációból Budapestre utazók számára pedig jó választás a Pest vármegyebérlet és az Országbérlet, amelyek Budapest közigazgatási határán belül és Pest vármegyében szinte minden BKK járatra, a környéki és helyközi buszokra, a HÉV-ekre, valamint a meghatározott vonatokra is használhatók.

    A közgyűlés döntése értelmében 2025. június 1-től:

    -- a vonaljegy ára 450 Ft helyett 500 Ft lesz,
    -- a járművezetőnél váltott jegy 600 Ft-ról 700 Ft-ra módosul,
    -- a 10 darabos gyűjtőjegyért 4000 Ft helyett 4500 Ft-ot kell fizetni,
    -- a 30 perces jegy 530 Ft helyett 600 Ft-ba kerül,
    -- a 90 perces jegy ára 750 Ft-ról 850 Ft-ra változik,
    -- a Budapest 24 órás jegy 2500 Ft helyett 2750 Ft-ért lesz kapható.

    A változásban érintett termékek részletes listáját a BKK hamarosan közzé teszi a weboldalán. A jelenlegi áron, papír alapon váltott vonaljegy típusú jegyek az árváltozás után még egy évig, azaz 2026. május 31-ig, a mobiljegy formában váltott vonaljegyek, időalapú jegyek a vásárlástól számított 1 évig érvényesíthetők. Erről további részletek itt olvashatók.

    https://bkk.hu/jegyek-es-berletek/jegy-es-berletvasarlasi-informaciok/termekek-csereje-visszavaltasa/

    Fejlesztések indulhatnak a bevételből

    A tarifamódosítás célja, hogy a főváros pénzügyi alapot teremtsen olyan közösségi közlekedést érintő fejlesztésekhez, amelyek gyorsabb, kényelmesebb és megbízhatóbb szolgáltatást biztosítanak.

    Ilyen például:

    -- Az éjszakai hálózat bővítése – Pénteken és szombaton éjszaka a jelenlegihez képest tovább járna a metró, amivel párhuzamosan az éjszakai felszíni hálózat több vonalán 0–24 órás üzem is elindulhatna.

    -- A nappali hálózat fejlesztése – Ide tartozik a 12-es villamos meghosszabbítása a Lehel térig; a 81-es troli vonalának fejlesztése; versenyképes közlekedési folyosók kialakítása, hogy gyors, megbízható és sűrű követésű autóbuszjáratok teremtsenek kapcsolatot a külvárosok és a belváros között; igényvezérelt vonalak fejlesztése (pl. Csobajbánya térségében).

    Minden javaslat mögött részletes szakmai háttérelemzés, utasigény-felmérés és hálózati vizsgálat áll. A közelmúltban elkészült SUMP-riport

    https://bkk.hu/hirek/2025/03/valtozo-kozlekedesi-szokasok-budapesten-tovabbra-is-az-agglomeracios-autoforgalom-a-fo-kihivas.14029/

    és a BKK évről évre elkészített, reprezentatív ügyfél elégedettségi kutatása lehetőséget ad arra, hogy a társaság pontos képet kapjon a fővárosban közlekedők igényeiről, szokásairól.

    https://bkk.hu/hirek/2025/03/valtozo-jegyarak-fejlodo-halozat-a-haviberlet-ara-valtozatlan-marad.14098/

    A bérlet árán amúgy nem lehet módosítani a „megállapodás” miatt, amit „akinek nincs semmije, az annyit is ér Johnny”-val kötött a Főváros...

    Tovább 

    Egyre népszerűbb a budapestiek körében – politikai ízléstől függetlenül – a főváros új társadalmi együttműködési programja, a minden évben egymilliárd forintos kerettel induló közösségi költségvetés. 2022-ben már közel 22 ezren szavaztak a lakosság által beadott fejlesztési ötletekre, miközben egyre nagyobb civil aktivitást és közösségi médiakampányokat láthattunk a szavazatokért folytatott versenyben. A tét valóban nagy, ugyanis a nyertes ötleteket a Fővárosi Önkormányzat megvalósítja.

    Utolsó hozzászólás

    M Imre üzente 3 hónapja

    A fővárosi közösségi költségvetés ötödik ciklusa december 30-án indul.
    Budapest. Benne vagy?

    https://www.facebook.com/photo/?fbid=896321826011853

    Ha Budapesten élsz, tanulsz, vagy dolgozol és elmúltál 14 éves, adj be ötletet az otlet.budapest.hu oldalon december 30. és január 31. között! Hozd be saját nézőpontodat a városfejlesztésbe!

    Fontos, hogy olyan projektet keresünk, amely

    -- közérdekű,

    -- új fejlesztés

    -- maximum 120 millió forintból megvalósítható

    -- és a helyszíne önkormányzati terület.

    Kampányolj, mert most csak azok az ötletek kerülhetnek hivatali szűrésre, amik a közösségi költségvetés honlapján, 2025. február 6. és 23. között a legtöbb támogatást kapják a budapestiektől!

    Tájékozódj a közösségi költségvetés új szabályairól itt:

    https://otlet.budapest.hu/hirek/lakossagi-tamogatas-uj-fazis-a-kozossegi-koltsegvetesben

    Tovább 

    A Budapesti Közlekedési Központ újabb fontos lépést tesz az átláthatóság, az ügyfelek tájékoztatása érdekében. Szeptember végétől egy új, nyilvánosan elérhető oldalon minden információ megtudható a társaság egykori, jelenlegi és jövőbeli fejlesztéseiről.


    A Budapesti Közlekedési Központot 2010-ben azzal a céllal alapították, hogy a főváros közlekedésének szervezése mellett megálmodja, megtervezze és koordinálja a közlekedéshez kapcsolódó budapesti fejlesztéseket is, ezáltal szerethetőbbé téve a várost.

    Utolsó hozzászólás

    M Imre üzente 2 hónapja

    Itt az egyszerűbb BKK-termékportfólió és az új MOL Bubi-bérlet | 2025. január 8.

    Január 7-től megszűnt a közoktatásban tanulók félhavi, negyedéves, szemeszterre szóló és kedvezményes éves Budapest-bérlete, a felsőoktatásban tanulók negyedéves, szemeszterre szóló és kedvezményes éves Budapest-bérlete, a nyugdíjasok negyedéves és kedvezményes éves Budapest-bérlete, a Budapest csoportos 24 órás jegy, továbbá a kutya-, illetve a kerékpárbérlet.

    Ezzel párhuzamosan a bérlettel rendelkezők számára ingyenessé válik a kutya-, illetve kerékpárszállítás a BKK járatain. A társaság kivezeti továbbá az éves MOL Bubi-bérletet, melynek helyét a féléves bérlet veszi át, és a MOL Bubi közbringa-szolgáltatás díjai is módosulnak.

    Ahogy azt a BKK már korábban jelezte, 2025. év elején még tovább egyszerűsödik a társaság termékportfóliója, ugyanis a használati szokásokhoz igazodva több jegy- és bérlettípust is kivezet a közlekedésszervező.
    https://bkk.hu/hirek/2024/12/januartol-tovabb-egyszerusodik-a-bkk-termekportfolioja-es-valtozasok-jonnek-a-mol-bubinal-is.13679/

    A változások részeként 2025. január 7-től az alábbi termékek kerültek ki a BKK portfóliójából:

    -- a közoktatásban tanulók félhavi (15 napos), negyedéves, szemeszterre szóló és kedvezményes éves Budapest-bérlete,

    -- a felsőoktatásban tanulók negyedéves, szemeszterre szóló és kedvezményes éves Budapest-bérlete,

    -- a nyugdíjasok negyedéves és kedvezményes éves Budapest-bérlete, valamint

    -- a Budapest csoportos 24 órás jegy, valamint

    -- a kutya-, illetve kerékpárbérlet, tekintettel arra, hogy az érvényes bérlettel rendelkezők, illetve a díjmentes utazásra jogosultak Budapesten belül BKK-járatokon, vasúton, HÉV-en, valamint helyközi és környéki autóbuszokon ingyenesen szállíthatnak utasonként egy kutyát, illetve egy kerékpárt a vonatkozó utazási feltételek betartása mellett.

    A kutya- vagy a kerékpárszállítás során az adott szolgáltató üzletszabályzatában foglaltakat be kell tartani, adott esetben helyjegy váltása is szükséges lehet. A helyközi járatokkal kapcsolatos szabályok az alábbi oldalon olvashatók:

    Újévtől ingyenes a kutya- és a kerékpárszállítás Budapesten belül a MÁV-csoport járatain | MÁV-csoport
    https://www.mavcsoport.hu/mav-csoport/ujevtol-ingyenes-kutya-es-kerekparszallitas-budapesten-belul-mav-csoport-jaratain

    Új MOL Bubi-bérlettípus és további állomások jönnek 2025-től

    Változások léptek életbe a BKK idén tízéves közbringa-szolgáltatásában is. Január 7-től

    -- a havibérlet ára 1500 forintra,

    -- a kerékpárbérlés percdíja 50 forintra változik,

    -- az éves bérlet megszűnik, helyette féléves bérletet lehet váltani, melynek ára 6500 forint,

    -- a jelenlegi bankkártya-regisztrációs díj 100 forintra csökken, ezt azonban az első bérlés alkalmával jóváírják.

    Az éves bérlet kivezetésének oka, hogy a BKK jelenleg érvényben lévő szolgáltatási szerződése 2025 decemberében lejár. A társaság nemzetközi jógyakorlatok vizsgálata, társadalmi egyeztetések, valamint piaci szereplőkkel való konzultációt követően október elején közbeszerzési eljárást indított a Bubi 3.0 kialakítására. Az új rendszerbe azonban az érvényben lévő éves bérletek technikai okokból nem vihetők majd át, ezért a társaság – a korábbi MOL Bubi 1.0-ról a 2.0-ra való váltás tapasztalataiból kiindulva – kivezeti ezt a terméktípust. Helyette jön a féléves bérlet, amely kedvező árú megoldást jelent a rendszeresen bubizóknak.

    -- január 7-ét követően az érvényes éves bérlettel rendelkező ügyfelek változatlanul használhatják bérletüket annak lejártáig, azonban a 30 percet túllépő használat díja az ő esetükben is 50 forintra változik, és új éves bérlet vásárlására már nem lesz lehetőség.

    A BKK célja, hogy a Bubi a jövőben is tovább fejlődjön, és rugalmasan bővíthető flottával, a korábbinál sokkal nagyobb területet lefedve tegye vonzóvá a városi kerékpározást. Ennek következő lépéseként a társaság decemberben öt új gyűjtőállomást alakított ki a VIII., a IX., a XI. és a XIII. kerületekben, 2025 elején pedig további három állomással összesen 220-ra bővül a https://bkk.hu/hirek/2024/12/januartol-tovabb-egyszerusodik-a-bkk-termekportfolioja-es-valtozasok-jonnek-a-mol-bubinal-is.13679/kerékpárfelvevő-helyek száma
    – írta a Budapesti Közlekedési Központ.

    https://greenfo.hu/hir/itt-az-egyszerubb-bkk-termekportfolio-es-az-uj-mol-bubi-berlet/

    Tovább 

    A Kerékpárosbarát minden fontos információt tartalmaz és folyamatosan bővül -
    Elkészült a Magyar Kerékpáros Turisztikai Szövetség (MAKETUSZ) ingyenesen letölthető Kerékpárosbarát applikációja, amely tartalmazza a kerékpárosbarát vendéglátóhelyeket és szálláshelyeket, a hazai bringaparkokat, a vízvételi helyeket, a szervizpontokat, a bringás pihenőket, kezdőknek és haladóknak egyaránt izgalmas útvonalakat: mindent, ami hasznos lehet a bringások számára.

    Tovább 

    Elevenítsük fel röviden, mi is volt a gond az M3-as metró „felújításával”.


    A BKV 2015-ben szerződött le az orosz Metrowagonmash-al arra, hogy az orosz cég a 3-as metróvonalon járó 222 szovjet gyártású metrókocsit felújítja, valamint modernizálja az alagútrendszert és az állomásokat is.

    network.hu

     

    Egy 81-717 típusú (MMZ, napjainkban Metrovagonmas) szerelvény Kőbánya-Kispest és a Határ út között  (a kép forrása: Wikipédia)

     

    Azért nem új kocsikat vettek, hanem az ősrégi szovjet metrók oroszországi felújítására szerződtek, mert az új szerelvényeket a kormány drágállotta és nem is volt hajlandó kifizetni.

    Utolsó hozzászólás

    M Imre üzente 1 hónapja

    Metróért Egyesület: A BKV közleményét közreadjuk, a korrektség ezt kívánja.
    Ugyanakkor meg kell jegyeznünk, hogy az nem felel meg a valóságnak.
    Az orosz fél által leszállított szerelvények egyetlen részegysége sem került át (felújítva, vagy felújítás nélkül) a régi szerelvényekből. ...

    https://www.facebook.com/metroert/posts/pfbid0rVLmgTHZuTfP4hCg4EWEbApNkKJX7Dgyuf1GfvEKZZYGxiuM34XpU7FL78uwwQRBl

    -\\- -\\- -\\- -\\- -\\-

    Idézet a fenti cikkből:

    # ... az is kiderült, hogy a Metrowagonmash – bár csak a szerelvények felújítására volt szerződése – valójában

    -- az általa gyártott új metrókocsikat hozott Budapestre,

    vagyis lényegében felújítottnak mondott, oroszok által újonnan gyártott szerelvényekért adtunk pénzt, amik ráadásul egyből elkezdtek rohadni. A régi, Magyarországon használt szerelvényeket pedig egy Moszkva melletti erdőben fotózták le, ez bizonyítja, hogy nem azokat újítják fel.


    # A beruházás hivatalosan így 220 millió eurójába (akkori árfolyamon számolva 69 milliárd forintjába) került volna a fővárosnak, ha nem kényszerül euróalapú devizahitel felvételére. A hitelt a kormány hatvanmilliárd forintig engedélyezte, a maradék 9 milliárdot a fővárosnak kellett kiszorítania a büdzséből. A hatvanmilliárdos hitelt 15 éves futamidőre vették fel, kamatokkal együtt

    -- végül 84 milliárdra rúg majd.

    Ahhoz viszont, hogy ne a problémás orosz szerelvények közlekedjenek a kék metró vonalán,

    -- nagyjából 90 milliárd forintból megoldható lett volna

    a főváros akkori becslése szerint.


    # Az M3-as metróvonal szerelvényeinek független szakértői vizsgálata

    http://autovezetes.network.hu/blog/kozlekedes_klub_hirei/az-m3-as-metrovonal-szerelvenyeinek-fuggetlen-szakertoi-vizsgalata

    Tovább 

    2022. január 1-jén módosult az adózás rendjéről szóló törvény, és a gépjárműadó bekerült azon adónemek közé, amiket kerekítés nélkül kell megfizetni. A köznyelv által csak „súlyadónak” hívott gépjárműadót idén már a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) szedi be. 


    Fontos tudnivaló, hogy a gépjárműadó első részletének befizetésére a fizetési határidő 2022. március 15-e. A második részletet 2022. szeptember 15-ig kell befizetni a gépjárműadó-bevételi NAV-számlára.

    Utolsó hozzászólás

    M Imre üzente 1 éve

    Frissítés! Úgy tűnik, SMS-ben már nem lehet kérni csekket.

    Azt írják a honlapon
    https://nav.gov.hu/ado/gepjarmuado/sms-ben-is-lehet-csekket-kerni-a-gepjarmuado-befizetesehez-februar-15-tol
    a fentire, hogy: 2022.02.16. Archív oldal Figyelem, hatályon kívüli tartalom 2023.01.17. óta!

    Az aktuális tartalmakhoz nyisd meg ezeket a kapcsolódó anyagokból
    -- 95. A belföldi gépjárművek adója 2024.01.22.
    -- Gépjárműadó
    itt:
    https://nav.gov.hu/ado/gepjarmuado/
    ___

    2024-ben a gépjárműadót egy összegben kell megfizetni: április 15-ig.

    Ha a gépjárműadóról szóló határozatot ezen időpont után kapja meg, akkor a határozat véglegessé válása, vagyis a fellebbezési határidő lejárta után 15 napon belül kell megfizetnie az adót. (A határozatra az átvételtől számított 15 napig lehet fellebbezést benyújtani.)

    A gépjárműadó összege a befizetési határidő napját megelőzően nem látszik tartozásként az adószámlán.

    Fontos, hogy ha 2025-től értesítő levelet kap, nem határozatot, akkor a befizetési határidő az átvételtől függetlenül április 15.

    A természetes személy adózó – ideértve a vállalkozási tevékenységet folytató és az általános forgalmi adó fizetésére kötelezett természetes személyt is – tárgyév június 30. napjáig benyújtott kérelmére az adóhatóság a tárgyévben előírt éves gépjárműadó-fizetési kötelezettségre öthavi pótlékmentes részletfizetést engedélyez.

    Tovább 

    A Pécsi Tudományegyetem az előző két év sikerein felbuzdulva idén is elindítja az egészséges életmódra és környezettudatosságra ösztönző kihívását, a PTE MOONBIKE projektet. A cél idén is a Föld-Hold távolság közös megtétele, azaz, hogy a kerékpározó közösség együtt tegyen meg bárhol a világon összesen 384.400 km-t, méghozzá az előző évi rekord megdöntésével.

    network.hu

     

    A kihíváshoz június 4-től kezdődően bárki csatlakozhat a bármilyen kerékpáros applikáció segítségével megtett kilométerek feltöltésével, screenshot képpel kiegészítve.

    Tovább 

    Elkészült a Budai__Alsó. Frissüljetek fel a Lánchíd építése miatt forgalommentes Budai__Alsón, a homokozóban, a napágyakon, grillezzetek, piknikezzetek és sétáljatok. Mi pedig Budai__Alsóban pihenjük ki az építés fáradalmait a Ráckevei Dunán.


    Hamarosan jönnek az események,

    amiket ti is szervezhettek az alábbi űrlap kitöltésével:

    https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeafGv_ZCuHUJmSuf1IMhl92DICln6nb42HIVa3LYxVYkjKTw/viewform

    network.hu

     

    A kép forrása: Valyo

     

    A Budai__Alsó a Város és Folyó Egyesület, a Budapest Brand Zrt.

    Utolsó hozzászólás

    M Imre üzente 1 éve

    Elindult a jelentkezés! A RAKPART 2023 a Budapest Főváros Önkormányzata, a Budapest Brand Zrt. és a Város és Folyó Egyesület együttműködésében létrehozott terület a Jane Haining rakparton 2023. június 17. és szeptember 24. között.
    Reggelit, gördeszka versenyt szerveznél a barátaiddal, jógáznátok a rakparton?
    Itt tudsz jelentkezni:
    https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScIvf2LJs2PPnP9XoghCaUSfh4A1SssDv362-YEwTtl4jYALQ/viewform

    Tovább 

     Frissebb bejegyzések

    Régebbi bejegyzések 

    Ez történt a közösségben:

    M Imre írta 4 órája a(z) A graffiti művészet? videóhoz:

    Őrsi Gergely: Szárazjeges technológiával távolítjuk el a ...

    M Imre írta 4 órája a(z) Radó Dezső: Fenyegetett Budapest (könyvbemutató | Fuga) videóhoz:

    Bardóczi Sándor: Olvasom itt a hírekben, hogy a Magyar ...

    M Imre írta 1 napja a(z) Rehab Critical Mass videóhoz:

    Rehab Critical Mass: Csatlakozz és TÁMOGASD ADÓD 1%-val...

    M Imre írta 2 napja a(z) „Nem vagyok elégedett” - Egy éve főpolgármester Karácsony Gergely videóhoz:

    Béke, barátság, bringatároló! https://www.facebook....

    M Imre írta 2 napja a(z) „Nem vagyok elégedett” - Egy éve főpolgármester Karácsony Gergely videóhoz:

    -- Erzsébetváros polgármestere arról írt kedden, hogy Vitézy ...

    M Imre írta 2 napja a(z) Tartsd életben! Újraélesztés egyszerűen és gyorsan videóhoz:

    A pécsi mentők megmutatják, hogy mit kell tudni az ...

    M Imre írta 2 napja a(z) Teslát mindenkinek - a koncepció blogbejegyzéshez:

    Elon Musk 33 milliárd dollárért eladta az X-et a saját AI ...

    M Imre írta 2 napja a(z) „Nem vagyok elégedett” - Egy éve főpolgármester Karácsony Gergely videóhoz:

    VEKE: Érdekel, hogyan is (nem) működik ez a Budapest nevű ...

    M Imre írta 2 napja a(z) A Flórián téri felüljáró felújítása fórumtémában:

    Mi folyik itt a Flórián-téren?! Winkler Róbert | Mar 27, 2025 ...

    M Imre írta 2 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:

    GPS nőknek (videó) https://www.facebook....

    Szólj hozzá te is!

    Impresszum
    Network.hu Kft.

    E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu