Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
1 éve | M Imre | 8 hozzászólás
Követeljük, hogy a VOLÁNBUSZ Zrt. javítsa a munkafeltételeket azáltal, hogy megteremti az átláthatóbb és kiszámíthatóbb foglalkoztatást!
Ennek érdekében
1. Követeljük a bérkorrekció azonnali végrehajtását! A VOLÁNBUSZ Zrt. munkavállalóit a fogyasztói árak emelkedésének hatásai elsősorban az élelmiszerárakon, a szolgáltatások díjain, és jellemzően a nem tartós fogyasztási cikkek áremelkedésén keresztül érik. Az idei évben további 10 %-os alapbéremelésre; a 2023.
2 éve | M Imre | 61 hozzászólás
Németország hatalmasat lép az ingyenes tömegközlekedés felé, és ebből egész Európa tanulhat
A pesti lóvasút megindulása, balra a lóvasúti állomásépület ("Bagolyvár" vagy "Vadászkastély") a mai napig megvan | 1866. július 30. (forrás: Wikipédia / HamPage)
Képzeljünk el egy bérletet, ami 7000 forintba kerül, és Magyarországon belül minden tömegközlekedésre érvényes. Na jó, a repülőre és az intercity vonatokra nem, de az ország minden villamosára, a buszra, a vonatra és a metróra is.
|
|
2 éve | M Imre | 15 hozzászólás
Egyre népszerűbb a budapestiek körében – politikai ízléstől függetlenül – a főváros új társadalmi együttműködési programja, a minden évben egymilliárd forintos kerettel induló közösségi költségvetés. 2022-ben már közel 22 ezren szavaztak a lakosság által beadott fejlesztési ötletekre, miközben egyre nagyobb civil aktivitást és közösségi médiakampányokat láthattunk a szavazatokért folytatott versenyben. A tét valóban nagy, ugyanis a nyertes ötleteket a Fővárosi Önkormányzat megvalósítja.
A Budapesti Közlekedési Központ újabb fontos lépést tesz az átláthatóság, az ügyfelek tájékoztatása érdekében. Szeptember végétől egy új, nyilvánosan elérhető oldalon minden információ megtudható a társaság egykori, jelenlegi és jövőbeli fejlesztéseiről.
A Budapesti Közlekedési Központot 2010-ben azzal a céllal alapították, hogy a főváros közlekedésének szervezése mellett megálmodja, megtervezze és koordinálja a közlekedéshez kapcsolódó budapesti fejlesztéseket is, ezáltal szerethetőbbé téve a várost.
A Kerékpárosbarát minden fontos információt tartalmaz és folyamatosan bővül -
Elkészült a Magyar Kerékpáros Turisztikai Szövetség (MAKETUSZ)
ingyenesen letölthető Kerékpárosbarát applikációja, amely tartalmazza a
kerékpárosbarát vendéglátóhelyeket és szálláshelyeket, a hazai
bringaparkokat, a vízvételi helyeket, a szervizpontokat, a bringás
pihenőket, kezdőknek és haladóknak egyaránt izgalmas útvonalakat:
mindent, ami hasznos lehet a bringások számára.
Elevenítsük fel röviden, mi is volt a gond az M3-as metró „felújításával”.
A BKV 2015-ben szerződött le az orosz Metrowagonmash-al arra, hogy az orosz cég a 3-as metróvonalon járó 222 szovjet gyártású metrókocsit felújítja, valamint modernizálja az alagútrendszert és az állomásokat is.
Egy 81-717 típusú (MMZ, napjainkban Metrovagonmas) szerelvény Kőbánya-Kispest és a Határ út között (a kép forrása: Wikipédia)
Azért nem új kocsikat vettek, hanem az ősrégi szovjet metrók oroszországi felújítására szerződtek, mert az új szerelvényeket a kormány drágállotta és nem is volt hajlandó kifizetni.
2022. január 1-jén módosult az adózás rendjéről szóló törvény, és a gépjárműadó bekerült azon adónemek közé, amiket kerekítés nélkül kell megfizetni. A köznyelv által csak „súlyadónak” hívott gépjárműadót idén már a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) szedi be.
Fontos tudnivaló, hogy a gépjárműadó első részletének befizetésére a fizetési határidő 2022. március 15-e. A második részletet 2022. szeptember 15-ig kell befizetni a gépjárműadó-bevételi NAV-számlára.
A Pécsi Tudományegyetem az előző két év sikerein felbuzdulva idén is elindítja az egészséges életmódra és környezettudatosságra ösztönző kihívását, a PTE MOONBIKE projektet. A cél idén is a Föld-Hold távolság közös megtétele, azaz, hogy a kerékpározó közösség együtt tegyen meg bárhol a világon összesen 384.400 km-t, méghozzá az előző évi rekord megdöntésével.
A kihíváshoz június 4-től kezdődően bárki csatlakozhat a bármilyen kerékpáros applikáció segítségével megtett kilométerek feltöltésével, screenshot képpel kiegészítve.
2 éve | M Imre | 1 hozzászólás
Elkészült a Budai__Alsó. Frissüljetek fel a Lánchíd építése miatt forgalommentes Budai__Alsón, a homokozóban, a napágyakon, grillezzetek, piknikezzetek és sétáljatok. Mi pedig Budai__Alsóban pihenjük ki az építés fáradalmait a Ráckevei Dunán.
Hamarosan jönnek az események,
amiket ti is szervezhettek az alábbi űrlap kitöltésével:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeafGv_ZCuHUJmSuf1IMhl92DICln6nb42HIVa3LYxVYkjKTw/viewform
A kép forrása: Valyo
A Budai__Alsó a Város és Folyó Egyesület, a Budapest Brand Zrt.
2 éve | M Imre | 1 hozzászólás
Felpuhult a hagyományos autók betiltásának javaslata
Nem is olyan régen számoltunk be arról, hogy az európai illetékesek döntése értelmében 2035-től betiltják a hagyományos meghajtású autók forgalmazását, onnantól kezdve ugyanis már csak zéró emissziós modelleket lehetne
-- újonnan értékesíteni.
Most a környezetvédelmi miniszterek tanácskozása zárult le egy fontos eredménnyel, a javaslat viszont tovább puhult.
M Imre írta 18 órája a(z) Társadalmi kísérlet: a majdnem mindenre érvényes, olcsó, országos havibérlet (Németország) blogbejegyzéshez:
Addig reformálta a kormány a MÁV-ot, hogy közel került az ...
M Imre írta 1 napja a(z) Társadalmi kísérlet: a majdnem mindenre érvényes, olcsó, országos havibérlet (Németország) blogbejegyzéshez:
Akkor még egyszer, sokadszorra a 2025-ös HÉV...
M Imre írta 1 napja a(z) Azélet1 – életmentő összefogás a gyorshajtás ellen (BKK) képhez:
Vádat emelt a Fővárosi Főügyészség azzal a 35 éves...
M Imre írta 2 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
Sokszor gondolkodom rajta, hogyan kezdődik majd a ...
M Imre 3 napja új videót töltött fel:
M Imre írta 3 napja a(z) If you drive on drugs, you're out of your mind (TAC) videóhoz:
A dizájnerdrogosok elkergethetők, de a probléma ...
M Imre 3 napja új videót töltött fel:
M Imre 3 napja új videót töltött fel:
M Imre 3 napja új videót töltött fel:
M Imre 4 napja új videót töltött fel:
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás