Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Tátrai Miklós közgazdász, a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt. volt vezérigazgatója elemzi a légitársaság történetét a 2006-os privatizáció óta, mind üzleti, mind politikai szempontból. A szerző, hivatali idejében maga is részese volt a Malévról szóló tárgyalásoknak az orosz tulajdonossal és a finanszírozóval, s arra is igen komoly rálátása van, milyen jelentősége volt a légitársaságnak nemzetgazdasági szempontból. Tátrai személyét, más ügyekben játszott szerepe okán mindenkinek jogában áll vitatni.
Idén is számíthatnak a gépjárművezetők nemzetközi szintű közlekedésrendészeti akciókra. A TISPOL 2012-ben kilenc európai akció végrehajtását tervezi.
A TISPOL (European Traffic Police Network) legreprezentatívabb, a közlekedők széles körét érintő tevékenysége, hogy nemzetközi ellenőrzéseket szervez. Ezek a kampányok Európa területének jelentős részére kiterjednek. A TISPOL-ellenőrzéseket a tagállamok rendőri szervei egy időben, azonos céllal hajtják végre.
|
|
A video.racing.hu-n találtam meg az egyik kedvenc rallys-autós témájú filmemet, az Autóversenyzők című magyar dokumentumfilmet.
Egy
kis Forma-1, pálya,- és hegyiversenyzés, teherautócross Zil-ekkel (!),
túra és rallyversenyek bemutatása, a kb. 25 éve készült filmben.
Régi motorosoknak nosztalgia, a fiatalabbaknak "kötelező tananyag", és biztosan kellemes kikapcsolódás.
"Autósportunk és a versenyek hangulata a filmművészetet is megihlette. 1979-ben Autóversenyzők címmel egész estét betöltő játékfilm elemeket is tartalmazó, 94 perces dokumentum film készült élversenyzőink főszereplésével.
A jövőben alvállalkozókkal, a garázsok bérbe adásával, átszervezéssel is próbál pénzt megtakarítani a Budapesti Közlekedési Központ. A kérdés az: tényleg fontos-e, hogy nyereséges legyen a közösségi közlekedés.
A BKV 1400 buszának nagy része már a nyolcvanas évek óta szolgálatban van. Mintegy 70 milliárd forintra lenne szükség a géppark cseréjére – mondta egy konferencián György István főpolgármerster-helyettes. A buszok átlagéletkora most 17 év.
13 éve | M Imre | 0 hozzászólás
A Fővárosi Közgyűlés február 29-i ülésén tárgyalta és elfogadta dr. György István főpolgármester-helyettes előterjesztését, amelynek értelmében a Budapesti Közlekedési Központ és a Fővárosi Közterület-felügyelet több területen is szorosan együttműködik, és a közterület-felügyelők segítik a BKK munkáját. Az előterjesztés nyomán nem csak a tömegközlekedési eszközökön, jegyellenőrzéskor, hanem a taxiállomások használatának és a teherforgalmi behajtási engedélyek ellenőrzése során is találkozhatunk a hatóság munkatársaival.
13 éve | M Imre | 1 hozzászólás
Székesfehérvár - Az Alba Volán levele szerint olyan rossz a helyzet, hogy ha Fehérvár nem fogadja el az általa kért azonnali áremelést és járatmegszüntetéseket, a helyközi közlekedés biztonsága is veszélybe kerülhet. A közgyűlés ma, március 1-én dönt.
Aki utazott mostanában fehérvári autóbuszon, annak nem ismeretlen az a buszokon terjedő pletyka, miszerint az elmúlt hónapokban bizonyos járatokon már a buszokba beletankolt gázolaj árát sem fedezték az arra felszálló utasok által kifizetett jegyek, bérletek.
13 éve | M Imre | 0 hozzászólás
A honvédelmi vezetés az úgynevezett Hadik-terv (Hadfelszerelési Iparkorszerűsítési Terv) keretében igyekszik fellendíteni a hazai hadiipart - írja a Népszabadság és a Magyar Nemzet.
A Hende Csaba vezet honvédelmi tárca célja, hogy az ország védelmi képességének növelését és a technikai szükségleteket hazai bázison biztosítsák. A Hadik-tervről szóló kormányzati előterjesztés egésze nem ismerhető meg, annak egy része államtitok - közölte a Népszabadság.
A VEKE javaslatcsomagja, melyet 2012. február 17-én tettünk közzé, azért született, hogy megmutassuk, bőven vannak még kiaknázatlan területek, a minden utast sújtó járatritkítási elképzelések helyett pedig valódi szakmai munkát kell és lehet folytatni. Javaslatcsomagunk számos komoly és súlyos tételt tartalmazott a megtakarítási lehetőségekből, a székháztól az energiahatékonyságig, mégis csak egy alpont váltott ki heves reakciókat, mégpedig a nyugdíjasok ingyenes utazásának kérdése (miközben nem is minden nyugdíjas utazhat ingyen, ráadásul nemsokára tízezrek veszítik el a kedvezményes bérletvásárlási lehetőségeiket is – őmiattuk mégsem szólamlik fel senki).
A Debreceni Közlekedési Vállalat (DKV) kisebb vagy nagyobb sikerrel, de minden évben előrukkol valamilyen újítással a célból, hogy csökkentse azt az évenkénti több százmillió forintot, amit a bliccelés miatt elszenved. Most itt a legújabb spanyolviasz: vészlyukasztás-ellenes jegykezelők.
A bliccelők ellen mindenki másképp harcol. Amíg a BKV az aluljárókra szabadítja ellenőr seregeit, addig Debrecenben majd' minden év hoz valami újat, aminek a városi közvéleményben aztán nagy visszhangja lesz. Debrecenben a technikai korszerűsítésre, vagy cseles praktikákra esküsznek.
13 éve | M Imre | 0 hozzászólás
A közösségi közlekedés óhatatlanul zavarja a közelben élőket, de ez nem haladhatja meg az egészségre veszélyes mértéket. Az ingatlantulajdonosokat nem lehet a szükségesnél és arányosnál nagyobb zaj- és légszennyezésnek kitenni. Ennek ellenkezőjét tapasztalta az ombudsman a budapesti Várfok utca viszonyainak vizsgálatakor.
Igen nagy a jármű- és gyalogosforgalom, ebből következően a környezeti terhelés a budapesti Széll Kálmán téren, illetve a helyi közlekedésben fontos Várfok utcában.
M Imre 37 perce új videót töltött fel:
M Imre 58 perce új videót töltött fel:
M Imre 1 órája új videót töltött fel:
M Imre 2 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 3 órája a(z) BP Fatár: a főváros ingyenesen letölthető nyilvános fa- és parkkataszter applikációja blogbejegyzéshez:
Milyen módon támadja a gomba a fákat? Szabó József ...
M Imre 14 órája új videót töltött fel:
M Imre 15 órája új képet töltött fel:
M Imre írta 15 órája a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
Kapu Tibor visszafelé Robi Tupak. Véletlen? Aligha. Két ...
M Imre írta 16 órája a(z) A Citadell és az Ikarus újdonságai más buszokkal is összevetve (+ VEKE összeállítás) blogbejegyzéshez:
A BKV 2025. július 11-én törli állományából az alábbi ...
M Imre 21 órája új videót töltött fel:
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás