Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Az év első tíz hónapjában a személysérüléses közúti balesetek, a balesetekben meghalt személyek és az ittasan okozott balesetek száma egyaránt csökkent.
A rendőrség által gyűjtött, a személysérüléses közúti balesetek 2011. első tíz havi alakulását tartalmazó statisztikai adatok a korábbi kedvező trend folytatásáról adnak számot.
Az előzetesnek tekinthető – azaz a balesetet követő 24 órás helyzetnek megfelelő – adatok alapján 2011. január 01. és október 31.
Valamikor tavasszal jött a hír, hogy a miniszterelnök biztost nevezett ki a kerékpáros ügyek vitelére, Garancsi István személyében. Az ő és csapata munkája eredményeként már kormányhatározat is született.
http://www.magyarkozlony.hu/pdf/10786
Ennek végrehajtásához 2012 januárjának közepéig ki kell dolgozniuk a "természetjáró és kerékpáros turizmus, úthálózat és közlekedés fejlesztési koncepcióját", ennek első vázlatát kaptuk meg a napokban véleményezésre.
|
|
13 éve | M Imre | 0 hozzászólás
2011. december 5-étől kezdődően több ütemben újabb járatokon kerül bevezetésre az első ajtón történő felszállási rend.
"Kérjük fáradjon az első ajtóhoz!"
Miként zajlanak a munkálatok a 4-es metró építési területén?
Az Energetikai Szakkollégium (www.eszk.org) lehetőséget kapott arra, hogy 2011. október 15-ére szervezett üzemlátogatásán, hogy lemehessenek a 4-es metró építkezésére, a leendő Kelenföldi megállót megtekinteni a résztvevők. Tapasztalataikról részletesebben az alábbi cikkben olvashat. A program során a vonal majdani budai végállomását, a Kelenföldi pályaudvar állomást, illetve az ahhoz kapcsolódó járműtelepet látogattuk meg.
13 éve | M Imre | 0 hozzászólás
„Az igazak örökké élnek.” Jedlik Ányos 150 évvel ezelőtt fedezte fel a dinamó működésének elvét.
A dinamó elvének felfedezése 150. évfordulója alkalmából került sor 2011. szeptember 15-én az Energetikai Szakkollégium Jedlik Ányos emlékfélévének nyitóelőadása, amely a Jedlik Ányos élete, fontosabb felfedezései és újításai címet viselte. Az előadást dr. Kiss László Iván, az Elektrotechnikai Múzeum nyugalmazott munkatársa tartotta a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem QBF12-es termében.
Jelenthetik az elektromos autók a jövő közlekedési eszközeit?
Ennek a kérdésnek járt utána szakértők segítségével Energetikai Szakkollégium Electro-mobility című előadása során, ahol többek között a magyar fejlesztésű Solo-Duo jármű is bemutatásra került.
2011 tavaszán került sor az Energetikai Szakkollégium Kármán Tódor emlékfélévének kiemelkedő előadására, amelynek témája az elektromos autók jelene és jövője volt. Az előadást két előadó tartotta, az első 45 percben Hivessy Gézát, az Antro csoport alapítóját, a másodikban Bessenyei Tamást, az ELMŰ Hálózati Kft.
13 éve | M Imre | 0 hozzászólás
A jövő évi adójogszabályok változásainak talán legfontosabbika ...
Baleseti adó
A legfontosabb változás viszont a baleseti adó, amely ennek a törvénynek a része lett. Ezt a biztosítók fizetik a kötelező gépjármű felelősségbiztosítás (kgfb) díja után, a kulcsa 30 százalék. A mostani kgfb-kampányban már felhívták a biztosítók az ügyfelek figyelmét, hogy a közölt díjak várhatóan 30 százalékkal emelkednek az adó miatt. A parlamenti tárgyalás során a 30 százalékos kulcs mellé bekerült egy napi 83 forintos maximális adó, amely a nagyobb teljesítményű és nagyobb kockázattal járó kocsik tulajdonosainak kedvez.
A SEAT bejelentette, hogy első Spanyolországban tervezett, fejlesztett és gyártott elektromos autóján dolgozik. Az Altea XL Electric Ecomotive prototípus mellett a spanyol autógyártó a Leon TwinDrive Ecomotive hálózatról is tölthető (plug-in) hibrid prototípusát is bemutatta.
A következő néhány hónap során a SEAT e két típus példányait a katalóniai és madridi kormányzati szervek flottáinak rendelkezésére bocsátja. Ez az együttműködés a SEAT számára értékes információkat nyújt majd a járművek használatáról, amelynek eredményeit középtávon az elektromos járművek sorozatgyártásának tervezéséhez használják fel.
November 21-én országos értesítési és törzsvezetési, valamint országos lakossági riasztó és tájékoztató gyakorlat lesz, amely országos polgári védelmi mozgósítási gyakorlattal együtt zajlik majd.
Cél a hivatásos katasztrófavédelmi szervek és a hivatásos tűzoltóságok állománya értesítésének, a vezetési törzsek műveletirányító tevékenységének gyakoroltatása, a feladatok végrehajtásához szükséges gyorsreagálású polgári védelmi szervezetek mozgósításának, valamint a lakosság katasztrófariasztásának begyakorlása.
Egészen bizonyosan én nem értek a magas politikához és a szakértőséghez, de hogy a mai szmogriadó semmit nem ér, azt alulnézetből van szerencsém tapasztalni.
Idestova 15 éve szinte mindennap kerékpározom a városban. Lakhelyem és jelenlegi munkahelyem között cirka 40 perces bringázással közlekedem alapesetben, Budán és Pesten, eldugott mellékutcán és kétszer három sávos főútvonalon, hídon és hegyen át. Van összehasonlítási alapom, és van véleményem is. Lehet: én tekertem ma reggel is a forgalomban.
M Imre írta 7 órája a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
drMáriás: Orbán Viktor álma – Ursula von der Leyen Frida ...
M Imre 8 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 8 órája a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
Egyéni leszállásjelző... https://www.facebook....
M Imre írta 8 órája a(z) „Nem vagyok elégedett” - Egy éve főpolgármester Karácsony Gergely videóhoz:
Csehszlovák Kém | WOW: Így ünnepelte Karácsony Gergelyt...
M Imre írta 9 órája a(z) Vadveszélyes idők: az őzek párzási időszaka blogbejegyzéshez:
Csehszlovák Kém: Semmi különös, csak megjelent egy ...
M Imre írta 13 órája a(z) Közlekedésre nevelés fontos számodra? - 2. fórumtémában:
Csúnya beszéd! Nemár!! | Nindzsa néni kutyával vs. ...
M Imre írta 13 órája a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
Építészet, erdészet és egy levágott női fél kar. ...
M Imre írta 14 órája a(z) Méhlegelő a Déli pályaudvar mellett, a Vérmezőn 2021. júniusban (Telex) képhez:
Dezsényi Péter, Budapest főkertésze a klímarealitásról...
M Imre 15 órája új képet töltött fel:
M Imre írta 16 órája a(z) „Nem vagyok elégedett” - Egy éve főpolgármester Karácsony Gergely videóhoz:
Őrsi Gergely: Buda bibi - sebtapasz adagolót helyezünk...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás