Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
15 éve | M Imre | 0 hozzászólás
A kollektív szerződés a
munkavállalók egyik legkomolyabb érdekérvényesítő eszköze, a munkajogi
előírásokon és a konkrét munkaszerződésen túlmenő jogokat is
garantálhat a dolgozóknak. A végkielégítésről, a prémiumról, felmondási
időről vagy a béren kívüli juttatásokról ebben lehet a törvénynél
kedvezőbb feltételekkel megállapodni. Egy olyan időszakban, amikor minden hazai hírösszeállításban
első helyen a közlekedési helyzettel kapcsolatos információk
szerepelnek, az emberek figyelme is erőteljesebben irányul a
közlekedésben dolgozók fizetési viszonyaira és átlagjövedelmeire.
15 éve | M Imre | 0 hozzászólás
Leállította a Hummer terepjárók gyártását az amerikai General Motors (GM), és el is adja a márkát. A vevő egy kínai befektetői csoport.
A detroiti GM helyi idő szerint szerdán közölte, hogy
beszünteti a városi terepjárók gyártását. A készletek kitartanak addig,
amíg véglegesítik a Hummer eladását - indokolta a lépést a társaság.
A
GM tavaly októberben jelentette be, hogy megválik az egykor az amerikai
terepjárók jelképének számító márkától.
|
|
... valamint a 2009. év közlekedésbiztonsági eredményeiről
A közlekedésbiztonság terén tapasztalható kedvező tendencia fenntartása, illetve további javítása érdekében 2010. január 11-31. között fokozott közúti ellenőrzést tart a rendőrség.
Az ellenőrzés során általános feladatként kerül végrehajtásra:
a sebességtúllépést elkövető járművezetők;
az ittas vagy bódult állapotban közlekedők;
valamint a passzív biztonsági eszközöket (biztonsági övet, gyermekbiztonsági rendszert) nem használó járművezetők, illetve utasok ellenőrzése.
A fentieken kívül kiemelt figyelmet fordítunk:
a túlsúlyos és rossz műszaki állapotban lévő tehergépjárművek, autóbuszok;
a nemzetközi közúti fuvarozásban résztvevő járművezetők vezetési és pihenőidejének;
a nehéz tehergépjárművek hétvégi közlekedésének korlátozására vonatkozó rendelkezések, a túlméret, túlsúly, valamint;
a veszélyes áruk közúti szállítására vonatkozó szabályok megtartásának ellenőrzésére.
|
A világ legolcsóbb személygépkocsijaként
elhíresült Tata Nano-t alapáron körülbelül kétezer dollárért (376 ezer
forintért) kínálják az indiai vevőknek. Egy egyedi kialakítású
járművekkel foglalkozó cég - a DC Design - azonban teljesen átalakítja
a kisautót, amely nem kevesebb, mint 220 ezer dollárért (41,3 millió
forintért) lesz megrendelhető. A 17 éve alapított indiai dizájn-cég a dúsgazdag megrendelők
egyedi igényeire szabott autók gyártására szakosodott.
15 éve | M Imre | 4 hozzászólás
Hoztam nektek kicsit megkésve gyönyörű buszokat… Máltán ugyanis ilyen buszok bonyolítják a tömegközlekedést (közösségit). Vannak újabb buszok is, de a legtöbb 40-50 éves busz. A máltai BKV ugyan létezik, de a buszok magántulajdonban vannak. Legtöbbször a buszsofőré. A bevételt egyébként egy nagy kalapba gyűjtik, és onnan nem a forgalom, hanem a megtett kilométer alapján kapja meg mindenki a részesedését. Az ország tele van kis műhelyekkel, ahol az autókat javítják.
Meg kell szüntetni a párhuzamosságokat a fővárosi agglomerációs közlekedésben (2010 jan. 7. - mszp/ mti)
Videó itt (és a galériában: Budapesti Országgyűlési Képviselők Sajtótájékoztatója)
Szabó Imre, a szocialisták Pest megyei elnöke, környezetvédelmi miniszter csütörtökön sajtótájékoztatón elmondta: az elmúlt időszak kormányzati döntései és a kormány garanciavállalása olyan helyzetbe hozta BKV vezetését, amely nyugodt tervezést, megbízható, kiszámítható működtetést tenne lehetővé.
Egy román úriember meglehetősen sajátságos módon lépett túl azon, hogy kerékbilincset szereltek fel a szabálytalanul - ráadásul járdán - parkoló Volkswagen Passatjára. Egy tégla, egy deszka és egy emelő segítségével egyszerűen leszerelte a megbilincselt kereket, majd a pótkereket felrakva elégedetten elhajtott.
Nem zavarták a bámészkodók, szorgalmasan dolgozott
(Még több fotó a galériában. Kattintson a képre!)
(forrás:origo.hu/motor/babettablog)
„A forgalmi járművezetőknek az Autóbusz és Trolibusz Forgalmi Főmérnökség forgalmi szolgálatokról csak olyan járművet szabad forgalomba vinni, melynek a forgalom ellátására való alkalmasságáról személyesen is meggyőződött.
15 éve | M Imre | 0 hozzászólás
|
Az új előírások szerint a 2006 előtt
forgalomba helyezett autóknál akkor is kell eredetiségvizsgát végezni a
műszaki vizsga alkalmával, ha az autót az első tulajdonosa használja. A
sokat szerint felesleges vizsgálat ára 17-20 ezer forint, amit a
szakértők is a laikusok is pénzbehajtásnak tartanak. A Nemzeti
Közlekedési Hatóság (NKH) az elektronikus adatbázis feltöltésével
indokolja az előírás szükségességét - írja a Magyar Nemzet.
Még nem olvastam utána, nem tudom, fogalmam sincs - ehhez hasonló válaszokat kaptunk, amikor a január 1-jétől érvényes KRESZ-módosításokról érdeklődtünk autósoktól, motorosoktól. Tapasztalataink szerint az új táblákat sem ismerik, de egyik megkérdezettünk legalább szépnek tartja a környezetvédelmi övezetet jelző ábrát. A minisztérium szerint nincs szükség kampányra.
"Környezetvédelmi övezet (zóna)". Csak nem ismerik a közlekedők
Több mint hatvan ponton módosult az évtizedek óta toldozott KRESZ, amelynek teljes lecseréléséről, egyszerűsítéséről - ahogyan azt korábban megírtuk - több mint tíz éve létezik minisztériumi döntés, hiába.
M Imre 4 órája új videót töltött fel:
M Imre 5 órája új videót töltött fel:
M Imre 5 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 8 órája a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
jóügymelléálltaszándi (nem csoport reklám) https://www....
M Imre írta 9 órája a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
Kőhalmi Zoltán: Dohánybolt és a gyerekek. Ti hogy oldjátok ...
M Imre írta 10 órája a(z) Hatvanéves a gyermekvasút (történet) blogbejegyzéshez:
Két éve is nagyon meleg volt ilyenkor és a kolléga teljesen ...
M Imre írta 10 órája a(z) 10 hasznos tanács esőben való motorozáshoz (csajokamotoron.hu) képhez:
Vasárnapig nevezhetsz az idei Nagyvasak Harca versenyre - ...
M Imre írta 10 órája a(z) Fővárosi tűzoltók forradalmi kiáltványa blogbejegyzéshez:
Motorosok: KÉRLEK SEGÍTS EGY TŰZOLTÓNAK | 2025. ...
M Imre 13 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 13 órája a(z) Teslát mindenkinek - a koncepció blogbejegyzéshez:
Feladta a házon belüli chipgyártást a Tesla | 2025. ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás