Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Úgy emlékeztem, hogy írtam már összeállítást a biztonsági övről, de nem találom a blogot (talán máshol írtam, nem itt, hanem a egy tananyagnál ... megvan az az anyag is). Pótolom a hiányosságot. No, mindegy a kapcsolódó hírek talán kidobja, ah mégis.
Az első gépkocsi - Benz Patent Motorwagen | 1986 (a kép forrása: Wikipédia)
Nemrégiben ünnepelte ötven éves jubileumát az úgynevezett „három pontos" biztonsági öv. A Föld legelterjedtebb és legfontosabb biztonsági fejlesztésének tartott „V" alakú biztonsági öv a becslések szerint napjainkig több mint egymillió ember életét mentette meg.
15 éve | M Imre | 0 hozzászólás
Kerékpározás Európában - Több kerékpáros, nagyobb biztonság
A készülőfélben levő 2011-2020-as Európai Közlekedésbiztonsági Akcióprogram nyilvános konzultációjához kapcsolódóan készítette el az Európai Kerékpárosok Szövetsége (European Cyclists' Federation, a továbbiakban ECF) azt az összeállítását, amelyben átfogó jelleggel kívánja a kerékpározás közlekedésbiztonságával kapcsolatos kérdésekre és tudnivalókra felhívni a figyelmet. A modern mobilitási lánc egyik alapelemének számító környezetbarát jármű használatában hatalmas lehetőségek rejlenek, mégis, amíg a kerékpárral való közlekedés az emberek tudatában veszélyes közlekedési formaként él, és esetenként az indokoltnál valóban több kockázattal is jár, a környezeti és egészségügyi előnyök kihasználatlanok maradnak.
|
|
Regisztrálj MOST!!!
A KRESZ 2010. január 1-jével hatályos megújulásához kötődően a Nemzeti Közlekedési Hatóság egy on-line hozzáférhető KRESZ teszt oldalt tett közzé. Az E-learning névre keresztelt rendszer segítségével olyan feleletválasztós feladatlapok kitöltésére nyílt lehetőség, amelyek révén már az új szabályoknak megfelelő tesztkérdések segítségével teheti próbára tudását. Három típusú kérdés-adatbázis közül lehet választani, így külön kérdéssorozat keretében ellenőrizheti személyautós, autóbuszos vagy éppen kerékpáros közlekedési ismereteinek korszerűségét.
15 éve | M Imre | 0 hozzászólás
A január 1-jétől mintegy hatvan ponton megváltozott KRESZ-nek lehetnek áldozatai. Eltelik egy kis idő, amíg az autósok hozzászoknak, hogy a kerékpárosok több közlekedési helyzetben elsőbbséget élveznek velük szemben – közölte a hvg.hu-val Óberling József ezredes, akivel a bevezetett módosításokról beszélgettünk.
Január első két hete alatt huszonegyen haltak meg közlekedési balesetekben. Az áldozatok közül hét ember gyalogosként, egy pedig kerékpárosként vesztette életét.
15 éve | M Imre | 0 hozzászólás
2010-01-17
Az eredetiség vizsgálat visszaállamosításával az eredetiségvizsgáló cégnek, a Trans Holding Groupnak is összébb kell húznia a nadrágszíjat, így január 15-től kezdve az autóvadászt, Sánta Lászlót semmilyen támogatásban nem tudják részesíteni.
Idén lenne tíz éves az az egyedi kezdeményezésből alakult szervezet, melynek alapítója több mint ezer lopás miatt körözött gépjárművet talált meg. Pontosan 1087-et. Sánta László a Zsaru-CAR 1-es számú autóvadásza soha nem üzleti alapon, hanem karitatív kezdeményezésként irányította azt az időközben országossá nőtt csapatot, akik időt és pénzt nem kímélve kutatták fel a pórul járt autótulajdonosok ellopott autóit.
Vannak ugye a béemvések, hondások, alfások, mindenféle – hosszú idők óta mind keresztes hadjáratot folytatnak egymás ellen. Aztán vannak szavak, melyek hallatán képesek lennének egyként bólogatni ők mindannyian. Ilyen szó lehetne mondjuk... Abarth?
Az OZ felnik és a szúrófények sokat dobnak rajta.
A Carlo Abarth nevével fémjelzett autók mindig is furcsaságoknak számítottak. Körüllengte őket az a bizonyos másság. Ezzel a szóval manapság leginkább az azonos neműekhez vonzódókat illetjük, de higgyék el, kevés férfiasabb dolog van a világon, mint mondjuk egy Autobianchi A112 Abarth.
2010.01.17. 19:20
Megállapodtak a sztrájkot meghirdető szakszervezetek a BKV menedzsmentjével a kollektív szerződésről, így hétfő nulla órától beszüntetik a sztrájkot - jelentette be Kocsis István, a közlekedési társaság vezérigazgatója a tárgyalásokat kővetően.
Hallgassa meg (mr1)
Hat nap után tehát, hétfőn nulla órától minden vonalon megindul a tömegközlekedés a fővárosban, miután a BKV vezetői és sztrájkot meghirdető 14 szakszervezet megállapodott a kollektív szerződésről.
Kontraszelektált vezetők
Magyarországon 1989-90-ig pártállami maffia vezette a sóhivatallá züllesztett érdekképviseleteket. A versenyszférában csak elvétve találhatók a dolgozók érdekvédelmére szakosodott, valódi szakszervezetek. Más a helyzet a közszférában, ahol a különböző pártokhoz kötődő, széttöredezett szakszervezetek próbálják elejét venni az elbocsátásoknak, illetve fenntartani a szerződésben kőbe vésett juttatásokat. Ám összehangolt, eredményes akciókkal eddig adósok maradtak.
Ha egy autó nem az adott országban érvényben
lévő szabályok alapján van felkészítve a közlekedésben való
részvételre, annak tulajdonosa, illetve vezetője mindenhol büntetésre
számíthat. Érdemes tájékozódni, mielőtt útnak indulnánk, tekintsük át
Európa egyes országait!
Németországban a havas, jeges, illetve latyakos utak
esetén kötelező a téligumi, vagy az egész éves gumi használata.Ennek
hiányában 20 eurós büntetést kaphat a vezető, de ha balesetet okoz,
akár negyven euróra is rúghat a bírság.
M Imre írta 10 órája a(z) Víz Világnapja 2023 | Szurkolók az Állatokért Alapítvány a Tarna folyó partjáról videóhoz:
Miért nincs már hatása a víznek a tájra? # Dr. Gusztáv Jakab ...
M Imre írta 10 órája a(z) Vasúti pályaállapotok, menetidő növekedések 2023/2024. (MÁV-Start) képhez:
Közlekedő Tömeg: Siklás történt az alig egy hete átadott ...
M Imre írta 11 órája a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
Autószerelés... Mindig van egy okos a csapatban! :D ...
M Imre 11 órája új videót töltött fel:
M Imre 11 órája új videót töltött fel:
M Imre 12 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 1 napja a(z) Teslát mindenkinek - a koncepció blogbejegyzéshez:
A BP szerint az évszázad legnagyobb olaj- és ...
M Imre írta 1 napja a(z) Teslát mindenkinek - a koncepció blogbejegyzéshez:
Magyarország legnagyobb autógyárát építi fel a Mercedes ...
M Imre 1 napja új videót töltött fel:
M Imre írta 3 napja a(z) Tallós Rita (47), a Jóban Rosszban sztárja elütött egy gyalogost, aki takarásból az úttestre lépett. fórumtémában:
BalesetInfo: Hajnalban a Hungária - Thököly ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás