Közlekedés: blog

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3238 db
  • Videók - 2928 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 34 db
  • Linkek - 887 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3238 db
  • Videók - 2928 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 34 db
  • Linkek - 887 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3238 db
  • Videók - 2928 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 34 db
  • Linkek - 887 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 644 fő
  • Képek - 3238 db
  • Videók - 2928 db
  • Blogbejegyzések - 1018 db
  • Fórumtémák - 34 db
  • Linkek - 887 db

Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Régebbi hírek

Még régebbiek 

Közlekedés klub hírei

http://www.baleset-megelozes.eu/cikk.php?id=820

írja a baleset-megelozes.eu


2013-ban csaknem ötödével kevesebb közlekedési bűncselekmény történt, mint 2012-ben. A közigazgatási eljárások száma meghaladta a 200 ezret, leggyakrabban a megengedett sebességet lépték túl a járművezetők.

 

Az elmúlt évben a közlekedési bűncselekmények száma kedvezőbben alakult, mint általában véve hazai közlekedésbiztonság egyéb mutatói, ide értve a halálos áldozatok csökkenését is.

Tovább 

http://iho.hu/hir/nem-kell-jogositvany-a-tiz-loeros-motorcsonakhoz-140226

írja az iho.hu


2014. március 1-e előtt a legfeljebb 6,2 méter hosszú, és 4 kilowattnál nem erősebb motorral szerelt vízi járművek minősülnek csónaknak, 2014. március 1-jétől a hossz 7 méterre, a motor teljesítménye pedig 7,5 kilowattra emelkedik.

 

Márciustól a jelenlegi szabályozásnál hosszabb és nagyobb motorral felszerelt vízi jármű is csónaknak minősül, így nem vonatkoznak rá a motoros hajó előírásai – a változást a vízi közlekedésről szóló törvény módosítása tartalmazza.

Tovább 

 

-- http://www.tanuloknak.hu/ --

network.hu

 

 

 

 

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 1 éve

2024. szeptember elsejével a középiskolai oktatás részévé válik a KRESZ és az egészségügyi oktatás, illetve hogy a kormány pilot jelleggel elindítja a gyakorlati oktatás ingyenes megszervezését is.

A magyar kormány furcsa módját választotta annak, hogy biztosítsa a magyar diákok jogosítványszerzését. Az autós oktatók körében tapasztalható szakemberhiányt ugyanis abszurd módon azzal próbálja a kabinet leküzdeni, hogy magyar katonákat képez át oktatóvá. De lássuk hogyan fogalmaz a tankokból az iskolapadba átülő magyar katonákról maga a Honvédelmi Minisztérium.

„A magyar kormány korábbi döntései alapján az állam 2024. szeptember 1-jétől térítésmentesen biztosítja a végzős középiskolásoknak a B kategóriás vezetői engedély megszerzését, ami a KRESZ- és az egészségügyi oktatást tartalmazza. A Magyar Honvédség a gyakorlati képzést támogatja, és a kiválasztott intézményekkel kötött együttműködési megállapodás alapján már ősszel elindítja a jogosítvány megszerzéséhez szükséges tanfolyamokat” – írták a közleményben. Hozzátették, a projekthez kapcsolódó pilotprogramban folyamatban van a kijelöltek szakoktatói képzése, amelyet a vonatkozó jogszabályi rendelkezések alapján a KTI Nonprofit Kft. tart.

-- A szakoktatói képzésben a Magyar Honvédség állományába tartozó katonák vehetnek részt, amennyiben betöltötték 23. életévüket, középiskolai érettségivel, valamint legalább két éve érvényes „B” kategóriás vezetői engedéllyel és egészségügyi alkalmassági vizsgával rendelkeznek.

Kitértek rá, a tervek szerint a képzés a képesítő vizsgákkal együtt augusztus hónapban lezárul. Tudatták továbbá azt is, hogy a diákok képzése a Magyar Honvédség és a középiskolák együttműködési megállapodása alapján valósul meg.
https://168.hu/itthon/jogositvany-honvedelmi-miniszterium-katonak-oktato-279145

Ja, hogy ezért keresnek még több katonát a plakátokon...

Európai tehergépkocsi és autóbusz ellenőrzés

http://baleset-megelozes.eu/cikk.php?id=815

2014-02-09

írta a baleset-megelozes.eu (előzmény)


A TISPOL által szervezett, egy hét időtartamú nemzetközi ellenőrzés a járművek műszaki állapotára, az okmányok meglétére, a vezetési és pihenőidők megtartására, valamint a járművezetők vezetési alkalmasságának vizsgálatára egyaránt kiterjed.


Már tíz éve, hogy a magyar rendőrség a TISPOL (European Traffic Police Network) teljes jogú tagja, s ennek megfelelően részt vesz különböző nemzetközi akciók és kampányok végrehajtásában.

Tovább 

2014-01-30

http://baleset-megelozes.eu/cikk.php?id=812

írja a baleset-megelozes.eu

 

Tavaly jelentősen csökkent a közúti közlekedési balesetben elhunyt gyermek-áldozatok száma. Reméljük folytatódik ez a pozitív tendencia!

 

A gyermeket érintő közúti közlekedési balesetek a legnagyobb megdöbbenést és együttérzést kiváltó események közé tartoznak, míg a gyermek tragédiáknál megrázóbbat elképzelni aligha lehet. A rendőrség által gyűjtött előzetes statisztikai adatok szerint 2013-ban  nyolc gyermek vesztette életét közúti balesetben.

Tovább 

network.hu 

PÁLYÁZATI FELHÍVÁS


A Bács-Kiskun Megyei Baleset-megelőzési Bizottság és a Knorr-Bremse Fékrendszerek Kft. országos közlekedésbiztonsági fotópályázatot hirdet


FÉKEN TARTOTT LENDÜLET” címmel.


Az alkotók feladata olyan kreatív és figyelemfelhívó pályaművek készítése, amelyek alkalmasak a különböző közlekedői csoportok közlekedési kultúrájának fejlesztésére, közlekedői magatartásuk pozitív irányú befolyásolására, a közlekedés sokszínűségének kifejezésére.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 11 éve

Fotógaléria - 2012

Féken tartott lendület
2012.06.24 | Zsámbóki Dóra

A Múzeumok éjszakájának estéjén nyílt meg a Bács-Kiskun Megyei Rendőr-főkapitányság épületében az a tárlat, melyet a Féken tartott lendület című fotópályázatra beérkezett művekből rendeztek be. Az egész délután át tartó rendőrségi kerékpáros juniális után a részvevők és az érdeklődők kerékpárral tekertek át a Batthyány utcai épülethez, ahol a fotópályázat eredményét is kihirdették. (2012-06-23)
http://www.sonline.hu/galeria/somogy/kultura/60363

Tovább 

http://mtro.hu/kornyezet/a-magyar-telekocsi-gazt-ad-oszkar/

írja az mtro.hu

network.hu

 

 

A telekocsizás igazi win-win szituációt eredményez: jól jár a sofőr, az utas, sőt, még a környezet is. Magyarországon is egyre többen fedezik fel a telekocsi-rendszerek adta lehetőséget, melyek legnagyobb hazai képviselője az Oszkár.


Van, aki kényelmi szempontok miatt, van, aki pénzt vagy épp időt akar spórolni, megint van, aki a zöld gondolkodás jegyében, míg mások pusztán az élményszerzés kedvéért próbálják ki.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 3 hónapja

Oszkár telekocsi: Megadóztatják az üres helyeket az autókban!

A fenntartható közlekedés jegyében új adónemet vezet be a kormány:

-- jön az Üres Hely Adó (ÜHA)!

Az új szabályozás értelmében minden olyan autósnak, aki nem hirdeti meg szabad helyeit az Oszkar.com telekocsi rendszerén keresztül, kilométerenként 6 forintot kell fizetnie üres helyenként. Az intézkedés minden 50 kilométernél hosszabb útra érvényes, de a kormány már fontolgatja a rövidebb távok megadóztatását is az EU-s jogharmonizáció keretében.

Az új adó kapcsán felmerült lakossági aggodalmakra reagálva a jogalkotó hangsúlyozza: az intézkedés ösztönző jellegű, nem pedig szankcionáló. Azok a személygépkocsi-üzemeltetők, akik eleget tesznek az Oszkar.com rendszeren történő helymeghirdetési kötelezettségüknek, nemcsak mentesülnek az ÜHA-fizetési kötelezettség alól, hanem jelentős költségeket is megtakaríthatnak. Továbbá, a jogszabály speciális kedvezményeket biztosít a nyugdíjas állampolgárok részére, akik jogosultak lehetnek a foglalási díj teljes vagy részleges visszaigénylésére.

A hatóságok fellépnek a visszaélések ellen

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) és a rendőrség kiemelt figyelemmel kíséri a szabályozás végrehajtását, különösen az autópályákon és a carpooling (telekocsi) sávokban. A hatóságok szigorúan fellépnek az esetleges adóelkerülési kísérletekkel szemben, ideértve a hamis utastársakkal történő visszaéléseket is. Külön figyelmeztetés vonatkozik azokra, akik felfújható bábu, plüssmackó vagy egyéb eszköz segítségével próbálják meg kijátszani a rendeletet – az ilyen esetekben súlyos bírságok kiszabása várható.

„Továbbra is buzdítjuk a magyar lakosságot, hogy hirdessék meg szabad helyeiket, hiszen ezzel nemcsak a fenntartható közlekedést segítik, hanem pénzt is spórolhatnak” – nyilatkozta dr. Április Egyed Előd kormányszóvivő a mai, április 1-jei sajtótájékoztatón.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=1043812157783108
___

Oszkar.com telekocsi a HirTV Bruttó c. műsorában - 2013. okt. 26.

http://autovezetes.network.hu/video/napi_hir/oszkarcom_telekocsi_a_hirtv_brutto_c_musoraban__2013_okt_26

Tovább 

http://www.kisalfold.hu/belfold_hirek/uj_kresz_keszul_-_on_is_velemenyezheti/2367096/

írja a kisalfold.hu MTI közlés alapján

mti - 2014.01.27


Még másfél hétig, február 5-éig lehet véleményezni a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) javaslatát a KRESZ-módosításról; a szaktárca hivatalos oldalán olvasható javaslatban egyebek mellett új fényjelzések és egységes táblák bevezetése szerepel.


Az NFM hétfőn közleményben tudatta az MTI-vel, hogy új rendelkezésekkel egészülhet ki a KRESZ a tárca közigazgatási és társadalmi egyeztetés alatt álló javaslatai alapján.

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 11 éve

Elsőbbség az útkereszteződésben

28. § (1) Az útkereszteződésben - ha a (2) bekezdés rendelkezéseiből más nem következik - a járművel elsőbbséget kell adni

a) a jobbról érkező minden jármű és

b) a balról érkező villamos

részére.

(2) A másik jármű érkezési irányától függetlenül elsőbbséget kell adni az útkereszteződésben

a)204 minden járművel a megkülönböztető fény- és hangjelzést együttesen használó gépjármű részére, továbbá minden ilyen gépjárművekkel kísért (közrefogott), zárt csoportban haladó megkülönböztető fényjelzést használó gépjármű részére;

b) az olyan útról érkező járművel, amelyen az útkereszteződés előtt „Elsőbbségadás kötelező” vagy „Állj! Elsőbbségadás kötelező” jelzőtábla van, a keresztező - illetőleg a kiegészítő táblán vastag vonallal jelzett - útról érkező jármű részére;

c) földútról érkező járművel a szilárd burkolatú útról érkező jármű részére;

d) körforgalomban haladó járművel a körforgalmat keresztező villamos részére.

(3) Útkereszteződést járművel csak olyan sebességgel szabad megközelíteni, hogy a vezető eleget tehessen elsőbbségadási kötelezettségének és e tekintetben másokat a jármű sebességével ne tévesszen meg.


Magatartás a megkülönböztető vagy figyelmeztető jelzéseket használó járművekkel szemben266

42. § (1)267 A megkülönböztető jelzéseket (villogó kék fényjelzést és szirénát vagy váltakozó hangmagasságú más hangjelzést) használó gépjármű, illetőleg minden ilyen gépjárművekkel kísért (közrefogott) zárt csoportban haladó, megkülönböztető fényjelzést használó gépjármű részére minden járművel, minden helyzetben elsőbbséget kell adni, és akadálytalan továbbhaladását - félrehúzódással és a szükséghez képest megállással - lehetővé kell tenni.

(2)268 Megkülönböztető fényjelzést használó, álló járművet megközelíteni, illetőleg mellette elhaladni csak fokozott óvatossággal szabad.

(3)269 Megkülönböztető jelzéseket használó gépjárművet előzni tilos. Az ilyen gépjármű mögött a követési távolságot úgy kell megválasztani, hogy az ne járjon a közlekedés többi résztvevőjének zavarásával.

(4)270 A figyelmeztető jelzést (sárga villogó fényt) használó járművet fokozott óvatossággal szabad megközelíteni, mellette elhaladni, vagy megelőzni.

(5)271 Olyan úttesten, amelyen az azonos irányú forgalom számára két vagy több forgalmi sáv van kijelölve, az azonos irányban valamennyi forgalmi sávban - egymás mellett haladó - hó eltakarítást végző és figyelmeztető jelzést használó járműveket tilos megelőzni. Az ilyen gépjárművek mögött a követési távolságot fokozott óvatossággal kell megválasztani.


Valamint
III. RÉSZ
A gyalogosokra és a járművek utasaira vonatkozó szabályok
Gyalogosok közlekedése
21. §

(7) A kijelölt gyalogosátkelőhelyen áthaladó gyalogosnak a járművekkel szemben elsőbbsége van. Ugyancsak elsőbbsége van - kijelölt gyalogosátkelőhely hiányában is - az útkereszteződésnél áthaladó gyalogosnak azokkal a járművekkel szemben, amelyek arra az útra kanyarodnak be, amelyen a gyalogos áthalad. A megkülönböztető jelzéseket használó gépjárművekkel szemben azonban a gyalogosnak elsőbbsége ezeken a helyeken sincs.


Azonban
Megkülönböztető jelzéseket használó gépjárművek

49. § (1)316 A gépjármű megkülönböztető jelezéseket adó berendezéseit csak abban az esetben szabad működtetni, ha a feladat sürgős ellátása, a személy-, élet- és vagyonbiztonság, továbbá a védett személyek és kíséretük biztonsága érdekében az szükséges, és a forgalmi viszonyok azt indokolttá teszik.

(2)317 A megkülönböztető fény- és hangjelzést együttesen használó gépjármű vezetője - a rendőr és a vasúti átjárót biztosító jelzőberendezések jelzéseit kivéve - a közúti jelzéseket, továbbá a 24-43. §-okban foglalt rendelkezéseket figyelmen kívül hagyhatja, ha magatartásával a közlekedés biztonságát, valamint a személy- és vagyonbiztonságot nem veszélyezteti, és meggyőződött arról, hogy a közlekedés többi résztvevője az akadálytalan továbbhaladást lehetővé tette.

(2a)318 Amennyiben a gépjármű kizárólag a megkülönböztető fényjelzést használja, akkor a gépjármű vezetője a megengedett legnagyobb sebességre vonatkozó rendelkezéseket figyelmen kívül hagyhatja, ha magatartásával a közlekedés biztonságát, valamint a személy- és vagyonbiztonságot nem veszélyezteti.

(3) Megkülönböztető jelzéseket használó gépjárművek találkozása esetében - egymás közti viszonyukban - az általános szabályok az irányadók.

(4) A megkülönböztető fényjelzést - ha a jármű olyan helyen áll meg, ahol a megállás egyébként tilos - működtetni kell. Megkülönböztető hangjelzést álló járművön használni nem szabad.

(5)319 A megkülönböztető jelzéseket használó gépkocsit tompított fényszóróval lakott területen belül nappal és jó látási viszonyok között is ki kell világítani.



Kiragadva a lényeget
A megkülönböztető fény- és hangjelzést együttesen használó gépjármű vezetője - a rendőr és a vasúti átjárót biztosító jelzőberendezések jelzéseit kivéve - a közúti jelzéseket, továbbá a 24-43. §-okban foglalt rendelkezéseket figyelmen kívül hagyhatja, ha magatartásával a közlekedés biztonságát, valamint a személy- és vagyonbiztonságot nem veszélyezteti,

##### és meggyőződött arról, hogy a közlekedés többi résztvevője az akadálytalan továbbhaladást lehetővé tette.#####


Ettől függetlenül a félre nem álló, indokolatlanul akadályozó járműveket igenis még jobban büntetném én is ... azaz az egyetlen nehézség / nehéz téma a keresztező forgalmú úton való áthaladás, ott nehéz "észrevenni" a megkülönböztető jelzéseket használó járműveket, legalábbis nem minden esetben lehetséges (a legjobb szándék ellenére sem).

Tovább 

http://www.automotor.hu/hirek/ingyenes-allami-kresz-kepzes-534986

írja az automotor.hu

2014. január 22.

network.hu

 

 

Útjára indul a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, és a Nemzeti Közlekedési Hatóság (NKH) közlekedés biztonságának javítását célzó programja.

 

Az ingyenes, internetes képzésben a www.tanuloknak.hu oldalon a köznevelési intézmények diákjai, a www.kreszfelfrissito.hu oldalon pedig az aktív közlekedő, de már megkopott KRESZ tudással rendelkező felnőttek juthatnak létfontosságú ismeretekhez.

Tovább 

velo.hu / 1.

Szerző: voroscsaba1970 | blog bejegyzés ajánlása

Időpont: 2013. december 11. szerda 22:25 Szakág: Országúti


Engedélyezzék a kerékpározást Szentendrén!


Azt hiszem mindenki számára ismert tény, hogy Szentendre belterületén a 11-es számú főúton kerékpáros tiltó táblák vannak elhelyezve. Már sokat gondolkodtam azon, hogy miért éppen Szentendre? Mert ha megnézzük a környező kis városok közlekedését, akkor láthatjuk, hogy sehol nincs ilyenfajta tiltás bevezetve (Dunakeszi, Pomáz, Budakalász stb.).

Utolsó hozzászólás

M Imre üzente 11 éve

Engedélyezzék a kerékpározást Szentendrén! Háttér és közvéleménykutatás
László János, 2014, február 6
http://kerekparosklub.hu/engedelyezzek-a-kerekparozast-szentendren-hatter-es-kozvelemenykutatas
írja a kerekparosklub.hu

Mint ahogy az köztudott, Szentendre belterületén - a Magyar Közút Nonprofit Zrt. által üzemeltetett – 11-es számú főúton kerékpározást tiltó jelzőtáblák nehezítik a közlekedők, sportolni vágyók mindennapjait. Az illetékesek szerint a főúton való tekerés balesetveszélyes, a meglévő hálózati elemek kellőképpen lefedik a kerékpározni vágyók igényeit. A valóság azonban más. A jelenlegi szabályozás ellehetetleníti a kerékpárral közlekedést, mind a helyi-, mind az átmenő forgalom tekintetében.

A helyváltoztatás össztársadalmi igény, ami nem szűkíthető csupán autósforgalomra, az összes közlekedési alágazat igényeit figyelembe kell venni a tervezés során. Mind együtt közlekedünk: autósok, gyalogosok, tömegközlekedők, kerékpárosok stb. Egy jól átgondolt közlekedési rend gördülékenyebbé teheti a település mindennapjait.

A Magyar Kerékpárosklub már korábban is foglalkozott a fent vázolt problémával. A kezdeményezésünkre rendezett, településeken átvezető országos főutak kerékpározhatóságáról szóló szakmai konferencián
http://kerekparosklub.hu/kezdemenyezesunkre-szakmai-konferencia-az-allami-foutak-telepulesen-atmeno-szakaszainak-kerekparozha
külön előadást tartottunk a témáról, bemutatva, hogyan lehetetleníti el egy-egy város életét a rajta keresztül menő főút, ha ott nem biztosított a kerékpározás, de még a keresztülhaladás sem.

A szentendrei kerékpározhatóság problémáival Rajna Botond részletesen foglalkozott 2010-es,” Szentendre kerékpáros útvonalhálózatának tervezése dán minta alapján” című szakdolgozatában.
http://kerekparosklub.hu/szakmanak/kozlekedes/kerekparos-diplomamunkak

Most a téma azért vált ismét aktuálissá, mert Vörös Csaba, szentendrei lakos elindította az „Engedélyezzék a kerékpározást Szentendrén!” mozgalmat, melynek célja a főút kerékpározhatóságának előmozdítása, a város fő közlekedési folyosójának reformálása. A témával a Bikemag foglalkozik három cikkben is:

http://bikemag.hu/magazin/hirek/valtoztassunk-engedelyezzek-a-kerekparozast-szentendren

http://bikemag.hu/magazin/hirek/meg-tobb-nyilvanossagot-aktivitast-engedelyezzek-a-kerekparozast-szentendren-2http://bikemag.hu/magazin/hirek/meg-tobb-nyilvanossagot-aktivitast-engedelyezzek-a-kerekparozast-szentendren-2

http://bikemag.hu/magazin/hirek/fejlemenyek-engedelyezzek-a-kerekparozast-szentendren-harmadszor

A kezdeményezés eredményeként, az érintettek bevonásával a Közlekedésfejlesztési Koordinációs Központ egyeztetést szervez, melyen a Magyar Kerékpárosklub is részt vesz. A fejleményekről a továbbiakban beszámolunk.

Amennyiben Te is aggályosnak látod a nem megfelelően kialakított és szabályozott infrastruktúrát, támogasd aláírásoddal a kezdeményezést!
https://docs.google.com/forms/d/1Fz4PL9qfTJ9C3cqNhZpv7zVbQ-kbJOVWtGnygLihuOM/viewform?pli=1&edit_requested=true

Tovább 

 Frissebb bejegyzések

Régebbi bejegyzések 

Ez történt a közösségben:

M Imre 48 perce új képet töltött fel:

Az_elso_gyorshajtas__walter_arnold_benz_patentmotorwagen_paddock_wood_kent_megye_anglia_1896_januar_28_2198647_3692_s

M Imre írta 8 órája a(z) Az M3-as metró felújítása (vizsgálóbizottság) blogbejegyzéshez:

A BKV szerint járműhiány nem fordulhat elő, de az oroszok ...

M Imre írta 8 órája a(z) Az Ikarus történelme blogbejegyzéshez:

Nosztalgia Ikarus autóbuszokkal készül a MÁV...

M Imre írta 8 órája a(z) Esélyteremtő Budapest: fejlesztéseinkkel javítjuk a fogyatékossággal élő emberek életminőségét blogbejegyzéshez:

Bemutatkoztak az ArrivaBus vadonatúj Mercedes-Benz...

M Imre írta 9 órája a(z) A kedd éjszakai futópróba során átkelt a 2202-es CAF a Dunán - A Rákóczi hídon (fotó Vörös Attila. iho.hu - 2015) képhez:

A_kedd_ejszakai_futoproba_soran_atkelt_a_2202es_caf_a_dunan__a_rakoczi_hidon_foto_voros_attila_ihohu__2015_1926739_4258_s

Vitézy Dávid : A Telex ma részletes cikkben számol be...

M Imre írta 1 napja a(z) Az Országos Meteorológiai Szolgálat alapításának 150. évfordulója (imázsfilm, 2020.) videóhoz:

Letépte a szélvihar a Szegedi Tudományegyetem ...

M Imre írta 1 napja a(z) Tallós Rita (47), a Jóban Rosszban sztárja elütött egy gyalogost, aki takarásból az úttestre lépett. fórumtémában:

Bosch: Kökin, a Sibrik felüljárò teljes szélességben le van ...

M Imre írta 1 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:

Roberto egy híres művészeti múzeum takarítója volt. Egy...

M Imre írta 2 napja a(z) Esélyteremtő Budapest: fejlesztéseinkkel javítjuk a fogyatékossággal élő emberek életminőségét blogbejegyzéshez:

2025 júliusától a közösségi közlekedés ingyenes ...

M Imre írta 2 napja a(z) Hírek röviden fórumtémában:

Erős lehűlés jön: három nap alatt 10 fokot is visszaeshet a ...

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu