Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
15 éve | M Imre | 0 hozzászólás
A cross-country világkupa futamokon is teret hódítottak az elől-hátul rugózó vázak, közismertebb néven az össztelósok, avagy fullyk. Ilyennel lett világbajnok Cristoph Sauser karbon Specialized Epic-je nyergében, vagy Gunn Rita Dahle Merida LRS, és 96-a nyergében, hogy csak a legismertebb versenyzőket említsük.
Mégis sokan voksolnak a mai napig a merev vázas MTB mellett. Hazánkban pl.: Parti András és Buruczki Szilárd is elől telós géppel versenyzik, de ismerünk olyanokat, mint Lőrincz Oli, vagy Kusz Mátyás, akik merev karbonvillás, karbonvázas géppel vágnak neki a versenyeknek.
15 éve | M Imre | 0 hozzászólás
Írta: Thommey
Az előző részben megpróbáltunk
rávilágítani arra, hogy mi az a szint, amikor érdemes lecserélned a
bringádat. A mostani cikk azoknak szól, akik döntöttek, és egy új gépet
szeretnének, de nincsenek tisztában a kategóriákkal, rugóutakkal,
felszereltségekkel. Ebben próbálunk most segítséget nyújtani.
Legelőször azt érdemes eldöntened, hogy milyen kategóriájú bicajok között kell keresgélned.
|
|
15 éve | M Imre | 0 hozzászólás
Egy cikksorozat indul most útjára, mely reményeink szerint utat mutat a kerékpárválasztás cseppet sem egyszerű világában. Az alapoktól elindulva próbáljuk átláthatóvá tenni a bringafajták, rugózási rendszerek, kiegészítők, szerviz és csereintervallumok labirintusát. Bízunk benne, hogy nem csak azoknak fogunk tudni új információkat nyújtani, akik első gépük megvásárlását tervezgetik, hanem bringacsere előtt állóknak, vagy csak montijukat fejlesztgetőknek is.
Eléggé elvetélt ötletek, a funkcionalitást szinte teljesen mellőzik, azonban a szemnek jó nézni őket.
Dubai nemrég megnyitotta első metróvonalát, amellyel a kormányzat célja az volt, hogy az embereket rávegye: autó helyett válasszák a közlekedésnek eme környezetkímélőbb és gazdaságosabb módját. Az elgondolás sikeres volt, sok ezren tértek át a közösségi közlekedésre. Az olajhercegség nincs egyedül eme törekvésével: ma már a városok fenntartható fejlesztésének elengedhetetlen feltétele a tömegközlekedés fejlesztése.
A tömegközlekedési területen felmerülő dizájnötletek jellemzően használhatatlanok, sugárzik róluk, hogy a készítőiket elsősorban az ötlet, és a látvány ragadta meg, a funkció és a használhatóság pedig valahol elveszett. Volt korábban itt is szó ilyenekrőlm, mint például a stockholmi emeletes villamosok, vagy épp a hg.hu-n most megjelent összefoglaló a jövő "közlekedési eszközeiről".
Egy katalán dizájniroda, a 4-id azonban olyat mutatott most, amiben személy szerint én látok fantáziát.
Gondolom, sokan közülünk közlekedtek már utánfutóval vagy lakókocsival. Jön a nyár, ilyenkor elszaporodnak az utakon a hasonló járműszerelvények. Nyaraló családok és munkásbrigádok lepik el kis hazánk porladozó úthálózatát. De vajon mindenki tisztában van-e vele, hogy hogyan is kell ilyen esetben közlekedni?
Elnézve a forgalmat, erős kétségeim vannak. Biztos mindenki látott már autópályán 160-nal hasító kéttengelyes lakókocsit (általában prémium SUV-ok mögé kötve...), vagy 20 éves Transit mögött kacsázó, betonkeverővel megrakott utánfutót, esetenként kivilágítatlanul.
A világ leghatalmasabb autókereskedése most épül – kitalálják, hol? A törökországi Isztambulban. A gigantikus épület ötszintes, és a tetejére még egy tesztpályát is felépítenek.
Az Autopia Europia teljes egészében az autókereskedelem céljaira épül. A tervek szerint mintegy 200 autókereskedés árulhatja portékáját a 185 ezer négyzetméteres komplexumban, ahol ezen kívül 56 étkezde, 48 szerelőműhely, 24 bankfiók és 42 biztosítóiroda működik majd.
15 éve | M Imre | 0 hozzászólás
Egy normális helyen az embernek nincs szüksége autóra. Ha nagyon vágyna rá, persze hobbiból lehet, de milyen kretén egy hobbi már az autózás?!
Definiáljuk a normális hely fogalmát, ha már így összejöttünk. Itt van például New York, ahol persze még nem jártam, de a film- és szappanopera-élmények alapján ott egy nem létező dolog az autó. Az utcákon közlekednek autók, de a szereplőknek soha nincs. Nagy orrú banya a Szex és New Yorkból? Mindig taxival szállítják haza, amikor halálra shoppingolta magát, esetleg limuzin megy érte, mert akkora sztár.
A forró ferdehátú idestova 34 éve az autógyártás egyik legjobb kompromisszuma. A nagy ősök leszármazottai mára csúnyán elhíztak, úgyhogy egy kategóriával lejjebb kell ugrani, hogy hot hatch kínálta élményben lehessen részünk.
Evžen Krauskopf és a krumpli esete
Prága, 15 fok, borús idő. A reptér különtermében középkorú úr beszél, egy leginkább krumplira emlékeztető mikrofonba. A téma nem más, mint a Škoda új üdvöskéje. A Fabia RS második generációja Genfben debütált néhány hónapja, de kasztniközelből most májusban ismerhették meg az újságírók.
Nem biztos, hogy mindenkit érdekel, de szerkesztetlenül közlök egy hír, mert fórumtémában felmerült és érdekes.
Kedves Gépjárművezető-képzéssel foglalkozó Kolléga!
Engedd meg, hogy néhány friss hírt megosszak veled:
Továbbra is élénk vita folyik a 179/2010-es kormányrendelet
megjelenésével és az abban foglaltakkal kapcsolatban.
Az érdekképviseletek tiltakozásképpen levélben fordultak az illetékes
minisztérium vezetője felé, valamint június 3.-án egy sajtótájékoztatót
szerveznek a közvélemény tájékoztatása érdekében.
M Imre 7 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 8 órája a(z) Zebra non pedibus sexaginta deserta (hatvanpusztai) képhez:
Hadházy Ákos: A Gázos és Orbán szégyellik a zebrákat....
M Imre írta 8 órája a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
Norbi: - a kövérség nem egészséges! Vagy mi... ...
M Imre írta 9 órája a(z) A Népliget jövőképe (2021) fórumtémában:
Tavaly egy hajléktalanok által felállított sátor füstölt, majd ...
M Imre írta 15 órája a(z) Boston Dynamics: Spot robotkutya videóhoz:
Az utolsó tesztalany | 2025.07. 20. Az ELTE Informatikai Kara,...
M Imre írta 19 órája a(z) Csík Zenekar / Anima Sound System: Sose lesz vége Moldvában - Tisztelet Korniss Péternek videóhoz:
Anima Sound System: Jeruzsálemről készítünk...
M Imre 2 napja új videót töltött fel:
M Imre 2 napja új videót töltött fel:
M Imre írta 2 napja a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
K I S Z I N: What is the problem? # döproblemizdövoar (mjúzik) ...
M Imre írta 3 napja a(z) Black Sabbath: The Wizard videóhoz:
2025. július 22-én, 76 éves korában elhunyt a metálzene ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás