Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A második világháború óta a legnagyobb leállást szenvedi el az európai légiközlekedés az izlandi Eyjafjöll vulkán kitörése miatt. A helyzet óráról órára változik, de vasárnap délután több ország részlegesen feloldotta a légtérzárat, és megnyitott néhány repteret. A vulkánkitörésnek komoly gazdasági hatásai lehetnek.
Nincs már szemmel látható nyoma Magyarország felett az izlandi vulkánkitörés után keletkezett hamufelhőknek, a következő órákban pedig várhatóan a teljesen kitisztul a levegő, közölte az Országos Meteorológiai Szolgálat.
15 éve | M Imre | 1 hozzászólás
2008.09.30.
Nem Hölgyeim és Uraim. Ezt a térképet nem csak úgy összefirkáltuk. Szerény képeségeinket kihasználva megpróbáltuk berajzolni a Budapest alá tervezett valamennyi autóalagút nyomvonalát. Ugyanis évről évre (vagy legalábbis négy évről négy évre biztos) előkerül az autóalagutak kérdése. Legalább annyiszor, mint a négyes-ötös metróé vagy a gyalogos hidaké. És persze ugyanannyira nem épülnek meg. A Budavár alatt futó alagutat és a Ferenciek tere alatti forgalmat leszámítva nem nagyon lehet Budapesten föld alatt gépkocsikázni.
|
|
15 éve | M Imre | 0 hozzászólás
Régebbi a cikk, de érdemes olvasgatni, az előterjesztőtől függetlenül is - mi is valósult meg ebből?
"Zöld csomagot" készített a környezetszennyezés, ezen belül főleg a légszennyezés mérséklésére a fővárosi KDNP a BKV számára. A javaslatcsomagot Rétvári Bence, a KDNP országgyűlési képviselője mutatta be a közlekedési társaság Akácfa utcai épülete előtt.
A képviselő kifejtette: manapság már nem az ipari légszennyezés a meghatározó, hiszen az a rendszerváltás óta folyamatosan csökken. Sokkal inkább a közlekedés okozta levegőszennyezés az, ami aggasztó. Ezzel összefüggésben rámutatott arra, ahhoz, hogy az embereket sikeresen lehessen ösztönözni a (levegőszennyezés csökkenésével járó) közösségi közlekedés használatára, fejleszteni kell azt.
15 éve | M Imre | 0 hozzászólás
Nos, közlekedésbiztonság...
Azt azért szögezzük le, idehaza ez egy meglehetősen ismeretlen fogalom. Az értelmező kéziszótárban sem találtam. De megpróbálom az átlag user szintjén is értelmezhetően kifejteni - és előre elnézést kérek a kivételtől, amúgy ab ovo akinek nem inge, ne vegye.
A mai téma tárgya az irányjelző, gyengébbek kedvéért index. Használata forgalomban erősen ajánlott.
15 éve | M Imre | 0 hozzászólás
Darti küldte ezt a jellegzetesen magyar történetet a motorbalesetéről. Vér és belek nem lesznek benne, de ettől még érdekes és tanulságos sztori - köszönjük!
A történet lassan másfél éve kezdődött, amikor is egy kora nyári napon motorral ellátogattam egy előadásra. Az előadást meghallgatva visszapattantam a motorra, és kellő nyugalommal elindultam utamra. Szép verőfényes napot sikerült az Égieknek összehozniuk, nem is siettem nagyon semerre. Az előadás után egy barátomat indultam meglátogatni, aki történetesen Káposztásmegyeren lakik.
Bettinek betegsége van.
Betti nem eshet teherbe, nem hordhatja ki a magzatot, és nem nevelheti fel.
Betti nem láthatja, ahogy a gyermeke felnő, ahogy járni és beszélni tanul.
Betti nem kötözheti a horzsolásokat, nem csillapíthatja a lázat csemetéjén.
Betti nem láthatja, ahogyan fia, lánya elballag az óvodából, iskolából.
Betti nem lehet nagymama sem, mert betegsége van.
Betti nem mehet férjhez.
Betti nem ismerheti meg az igazi szerelmet, sem testileg, sem lelkileg.
15 éve | M Imre | 0 hozzászólás
Bizonyára mindenki találkozott már a jelenséggel - hűvösebb nedvesebb időben -, hogy amikor behuppant a kocsiba, annak ablakai veszettül párásodni kezdtek. Ha hirtelen többen is beülnek, ne adj’ isten bőrig ázva, akkor meg aztán pláne.
A folyamat egyszerű. Hirtelen megnő a páratartalom a zárt térben és a nedvesség a hideg szélvédőkön apró cseppecskékben lecsapódik, így alkotva átláthatatlan réteget. Hasonló műveleti sorrend van kora hajnali vízparti fedett pályás diszkó parkolós hancúr-partyk esetében is.
Vezetés közben gyakran elmélkedek a körülettem zajló forgalmi szituációkról. Visszatérő motívumok a fehérfurgonok, a taxisok, a női vezetők. És az elmebetegek, akik mások életére fittyet hányva cikáznak, száguldoznak. Pár hete egy ilyen jómadár teljesen kiverte nálam a biztosítékot!
Bizonyára sokan vannak, akik ismerik Budapest – Vecsés határán az Üllői út végén található vasúti átjárót (itt éri el az Üllői út a 4-es számú főutat). Teljes arzenállal védett átjáró (félsorompó, fényjelző berendezés), mindkét irányban több száz méterre belátható, egyenes vasúti pályaszakasszal.
Természetesen mi is kilátogattunk az április 16-18. között megrendezett IV. Oldtimer Expo-ra, amelynek ezúttal is a Vasúttörténeti Park adott otthont. A több mint kétszáz kiállított autócsoda között igazi ritkaságokra és valódi értékekre bukkantunk, amelyeket most bemutatunk Önöknek!
Sajnos manapság már nem látunk húszcentis króm jaguárokat az autók orrán
Ezt a nemrégiben
újrafényezett verseny Ferrarit 1957-ben, vagyis több mint fél évszázada
gyártották.
M Imre írta 16 órája a(z) Méhlegelő a Déli pályaudvar mellett, a Vérmezőn 2021. júniusban (Telex) képhez:
Méhlegelők a Hegyvidéken, speciálisan úgy kialakítva,...
M Imre írta 17 órája a(z) Vasúti pályaállapotok, menetidő növekedések 2023/2024. (MÁV-Start) képhez:
Lázár Jánosnak lövése sincs a magyar vasút működéséről és...
M Imre írta 17 órája a(z) Sugárhajtású öltözéket teszteltek a gyors orvosi segítségnyújtáshoz videóhoz:
Extrém ötlet, de működik: a víz alatti „rakétahátizsák” | 2025...
M Imre írta 18 órája a(z) Riasztás - Dr. Zacher rendel. videóhoz:
Nemzeti Mentális Védőpajzs ?! - Az MCC pszichológusa ...
M Imre 18 órája új képet töltött fel:
M Imre írta 1 napja a(z) Hogyan kell reagálni, ha szirénázó mentőautó, tűzoltókocsi vagy rendőrautó tűnik fel? blogbejegyzéshez:
Felfoghatatlan tragédia: szolgálat közben meghalt egy ...
M Imre írta 1 napja a(z) A Fortepan egy bőrönd, amiből mindenki kivehet videóhoz:
A fizikus báró és a hegymászó lányok: Eötvös Loránd, a fotós ...
M Imre írta 1 napja a(z) A Fortepan egy bőrönd, amiből mindenki kivehet videóhoz:
Sok foci, sok pénz – A futball útja a játéktól az üzletig ...
M Imre 1 napja új videót töltött fel:
M Imre írta 1 napja a(z) Zebra non pedibus sexaginta deserta (hatvanpusztai) képhez:
Hadházy Ákos: A Gázos és Orbán szégyellik a zebrákat....
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás