Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A középutat kell járni - mondta a sokkoló közlekedésbiztonsági kampányokról az Országos Balesetmegelőzési Bizottság elnöke az [origo]-nak adott interjúban. Megnéztük, milyen, a biztonságos vezetést elősegítő kampányfilmek születtek itthon és külföldön; míg Magyarországon a tipikus baleseti helyzetek kivédésére, addig Nagy-Britanniában inkább a rossz szokások elhagyására irányulnak.
Városban, már 50 km/órás sebességnél is maradandó sérülésekkel, halállal járhat egy baleset.
Negyven éve nem haltak meg olyan kevesen a hazai utakon, mint tavaly. Kiss Csaba, az Országos Balesetmegelőzési Bizottság elnöke szerint ugyanakkor még több rendőri ellenőrzéssel és a tervezett pár száznál is több traffipaxszal még 150 ember életét lehetne megmenteni évente. A főrendőr ugyanakkor nem szereti a csak a bírság összege miatt sebességet mérő rendőröket, nem büntetné az útra lelépő gyalogosokat, és nem támogatja a véres közlekedési kampányfilmeket sem.
|
|
15 éve | M Imre | 0 hozzászólás
Valószínűleg nem fogja már megérni a 4-es metró pénzügyi elszámolását a projekt operatív igazgatója – mondta tréfásan a Magyar Hírlapnak adott interjúban az érintett, Klados Gusztáv. Szerinte egyébként a metróvonal első szakasza sem lesz átadva 2013 előtt, mert az őrmezői kijárathoz még mindig nem szerezték meg a telket.
Beszélt arról is a lapnak, hogy sok gondjuk volt a szerelvényekkel is: a gyártó franciák a kifogások hallatán hajlamosak úgy viselkedni, mint az ostoba kétéves gyerekek, de szerencsére megtalálták azokat a szakembereket, akik e játszmákat át tudják látni.
15 éve | M Imre | 0 hozzászólás
Csomó érdekességet lát ebben a cikkben: Ferrari F40, Itala, Silver Ghost, Outspan Orange, semennyit se ment Kacsa, Phantom VI
Lord Edward Montagu szerencsés fickó. Nem elég, hogy lord, és ebből fakadóan Dél-Anglia jó része az ő tulajdona, ráadásul alanyi autóbuzi családban nőtt fel. Annyira, hogy az itt látható autó a kertben felállított múzeumban van, bármikor megcsodálhatja.
15 éve | M Imre | 0 hozzászólás
Meg volt 350 lóerős majdnem kilencven éves, illetve 4450 lóerős ötven éves is. Rekordautókról van szó, melyek mind a brit Nemzeti Gépjárműmúzeumban laknak most, ismertebb nevén Beaulieu-ban.
Négy kocsiról van szó, értékük felbecsülhetetlen. És itt nem is a pénzre gondolok, hanem az eszmei értékre. Négy olyan autó, amely a maga idejében mind újságok, könyvek, filmhíradó-tudósítások ezreiben szerepelt, fő helyen. Amikor elkészültek, híresebbek voltak szinte bárminél.
Budapest huszonegyedik lett azon a 23 európai várost felsorakoztató listán, melyben a nagyvárosok tömegközlekedését vizsgálta a Euro Test konzorcium.
A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) égisze alatt működő Euro Test tavaly október-december folyamán zajló vizsgálatán egyebek mellett az utazás hosszát, egyszerűségét, a tájékoztatás minőségét, a jegyfizetés módját, valamint a jegyek árát vették figyelembe. Ezek alapján egyedül München kapott nagyon jó minősítést, tizennégy város jó, kilenc város – köztük Budapest is – elégséges, még két város; Zágráb és Ljubljana tömegközlekedését elégtelennek ítélte az FIA.
A gépjárművek növekvő száma miatt egyre nagyobbak a torlódások, amelyek már nem csak városi forgalmat, hanem az autópályákat és autóutakat is terhelik. Ezt a problémát nem lehet már megoldani autópályák szélesítésével, új autópályák, autóutak építésével. Egyetlen mód van a változtatásra: a forgalom menedzselése. Városi forgalom esetén a teherautók, kamionok és autóbuszok egyre inkább bekerülnek a tartós forgalom torlódása, ezért a káros anyagok kibocsátása is jelentős mértéket ölt.
2010. február 03.
A 289/2009. (XII. 18.) Korm. rendelet módosította az 1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendelet, a KRESZ szabályait, amely módosítások az eredeti szabály szövegébe beépültek, így a módosító rendelet a hatályba lépését követő napon - értelemszerűen - hatályát is vesztette. Az új szabályozás lényege a közlekedésbiztonság javítására és a környezet védelmére összpontosít, ezért a legtöbb módosítás a nehézgépjárművek, a kétkerekűek, a gyalogosok közlekedésére, a környezet védelmének a fokozására irányul.
A rendőrség előzetes adatai szerint 2009-ben közlekedési közúti balesetben 817 személy vesztette életét, 179-cel kevesebben, mint a 2008-as végleges adatok alapján. Ilyen alacsony halálozási szám pedig utoljára 1964-ben volt Magyarországon - mondta el Óberling József rendőr ezredes, rendőrségi főtanácsos, az ORFK Közlekedésrendészeti Főosztályának vezetője, a Module Close To, a kezdő járművezetőkért baleset megelőzési program zárókonferenciáján.
15 éve | M Imre | 0 hozzászólás
2010. február 19. |
A közlekedés környezetre gyakorolt negatív hatásainak csökkentése az uniós közlekedésügy fontos célja évtizedekre visszamenőleg. A 2000 és 2008 közötti időszak eredményeit kutató tanulmány erre vonatkozó fejezete elsősorban azt vizsgálja, hogy milyen mértékben kerültek magvalósításra a Közös Közlekedéspolitika környezeti célkitűzései. A beszámoló két fő negatív környezeti externáliát nevez meg, ezek a szennyezőanyag- és károsanyag-kibocsátások, illetve a zajterhelés. |
M Imre 4 órája új videót töltött fel:
M Imre írta 1 napja a(z) Tallós Rita (47), a Jóban Rosszban sztárja elütött egy gyalogost, aki takarásból az úttestre lépett. fórumtémában:
BalesetInfo: Hajnalban a Hungária - Thököly ...
M Imre írta 1 napja a(z) Vannak emberek, akik képtelenek betartani a szabályokat. Megtartjuk őket? fórumtémában:
Elmebaj az úton, a legveszélyesebb dolgokat ...
M Imre írta 1 napja a(z) RoadPol faliújság 2025. képhez:
Nem lesz menekvés – egy hétre ellepik a rendőrségi ...
M Imre írta 1 napja a(z) Miért keletkezik a forgalmi dugó? videóhoz:
Az MI vezérli majd a közlekedési lámpákat – a magyar kutatók ...
M Imre írta 1 napja a(z) Utólagos díjfizetések jogosultsága az úthasználati díjak kapcsán (egy órás türelmi idő) blogbejegyzéshez:
Mostantól csak okosan az M1- M7 közös szakaszán – ...
M Imre írta 2 napja a(z) Vannak emberek, akik képtelenek betartani a szabályokat. Megtartjuk őket? fórumtémában:
A villamos az jön. https://www. facebook.com/watch?...
M Imre írta 2 napja a(z) Esélyteremtő Budapest: fejlesztéseinkkel javítjuk a fogyatékossággal élő emberek életminőségét blogbejegyzéshez:
Megtartottuk a főpróbát – péntektől ismét a teljes...
M Imre 3 napja új videót töltött fel:
M Imre 3 napja új képet töltött fel:
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás