Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Közlekedés klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
M Imre
Közlekedés klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
16 éve | M Imre | 3 hozzászólás
Kaptam két képet. Brüsszelben fotózta egy blog olvasó. Ahogy nézegetem, azon tűnődök, hogy vajon nálunk hány autós, motoros, kerékpáros esne bele - mondjuk egy esős napon.
Kedves Matyi!
Többször esik szó a blogon is a buszsávokról, illetve a buszsávon
(nem) közlekedés betartatásáról. A tavalyi fényképeket nézegetve
találtam ezt a két képet, amit Brüsszelben készítettem. Bár ott
sokkal inkább van közlekedési kultúra, azért ott sem bízzák a
dolgot a véletlenre.
16 éve | M Imre | 0 hozzászólás
Nem lehet többé Dél-Pestről autóval keresztülvágni az V. kerületen, ha elkészül az 5,5 milliárdos Főutca-beruházás. Rogán Antal polgármester szerint az autósoknak is alkalmazkodniuk kell a változtatásokhoz. A nyugati nagyvárosokhoz hasonlóan forgalomcsillapítással és eltereléssel nagyobb teret kapnak a gyalogosok és a biciklisek az autósok rovására.
Ígéretes szlogen: Kirekesztjük az átrobogókat a városból!
Budapest Szíve Program - A Március 15-e tér és a Károly körút közterületi, közlekedési fejlesztései (Főpolgármester- helyettesi Sajtóiroda közleménye - MTI)
Budapest, 2009.
|
|
16 éve | M Imre | 0 hozzászólás
A Budapest területén parkoló járművek 17%-át teszik ki a mozgáskorlátozott engedéllyel ellátott személyautók. Egyes területeken (pl. Fény utcai piac, Akadémia utca, Arany János utca és Szinnyei Merse Pál utca környéke) az igazolvánnyal várakozó járművek száma a felmérések szerint eléri a 40 %-ot is.
(Fotó: Orange)
Hagyó Miklós főpolgármester-helyettes országgyűlési
képviselőként benyújtott határozati javaslata alapján döntöttek a
parlamenti képviselők arról, hogy szükség van a mozgásában
korlátozottak parkolási igazolványára vonatkozó szabályozás
szigorítására.
BKV: sikeres az elsőajtós felszállás
A 87-87A, a 187-es és a 141-141A járatokon bevezetett új felszállási
rendről már az első napon kedvező tapasztalatokat szerzett a BKV. Akkor
Szilágyi Károly, a társaság szóvivője az MTI-nek azt mondta: a fizető
utasok többsége már a busz érkezésekor elővette jegyét, bérletét, tőlük
a BKV "abszolút pozitív" visszajelzést kapott.
A Főpolgármesteri Kabinet mai ülésén újratárgyalta a Margit híd felújításának finanszírozási lehetőségeit. Mint ismeretes, a tartalékkal együtt tervezett 14,8 milliárd forintos becsült mérnökárához képest azt jelentősen meghaladó árajánlatok érkeztek be a kivitelezői tenderre. Így a becslések szerint további mintegy 17.1 milliárd forintot kell előteremtenie a Fővárosnak.
A kabinet egyetértett abban, hogy a híd felújítása nem halasztható és az új közbeszerzési eljárás kiírása sem hoz várhatóan olcsóbb ajánlatot, viszont hosszú időre eltolja a híd rekonstrukciójának kezdetét.
16 éve | M Imre | 0 hozzászólás
Ma reggel olyat láttam, hogy el sem akartam hinni, hogy Budapesten vagyok. Történt ugyanis, hogy reggel a Hősök terén a Szépművészeti Múzeumnál álltam a sorban. Előttem pár autóval egy rendőrségi kisbusz állt. Egyszer csak hipp-hopp kiugrott egy rendőr a buszból, felkapott egy táskát, ami a kerékpárúton hevert, visszaugrott, a kisbusz bekapcsolta a szirénát, és jobbra kihajtott a Dózsa György útra.
Gondoltam én is megnézem már, hogy mi lesz ebből, úgyhogy én is elindultam arra.
Az Index.hu egyik szigorú olvasója szerint idióták Győrött is vannak! Ezt demonstrálandó küldte be a lenti fényképeket, amit Rejtő Jenő stílusában kommentált.
Mint írta, "az eset a győri Csaba utca és a Bartók Béla út kereszteződésében történt. A mellékelt képeken látható 'úriember', épp akkor parkolt a járdára amikor ott haladtam el. Mikor szóvá tettem a dolgot, még neki ált feljebb.
16 éve | M Imre | 1 hozzászólás
Teljes egészében gyalogoszónává válna a Hősök tere területe a Szépművészeti Múzeum és a Műcsarnok között: a Városliget szabályozási terve szerint a forgalmat a múzeumok mögött vezetnék el. Később a Kós Károly sétányt is „kivonnák a forgalomból”, megszüntetve annak főúthálózati szerepét – számolt be a főpolgármesteri kabinet döntéséről a NOL.
A szabályozási terv része az is, hogy az Állatkerti körút alatt 800, a korábbi Felvonulási téren pedig 1450 férőhelyes mélygarázs épülne. Előbbinél teljesen megszűnne a felszíni parkolás és az átmenő forgalom is.
„A 4-es metró pillanatnyilag 520 milliárdba kerül a kezdeti 260 helyett, de ez még korántsem a végösszeg. A Szabadság híd felújítása egymilliárddal drágult. A sor a Margit híddal folytatódik, és már itt a következő tétel: a 4-es metró kelenföldi kocsiszínét 3 milliárd forinttal többől építik meg, mint ahogy tervezték” – mondta el a Magyar Hírlapnak Bagdy Gábor, a fővárosi KDNP-frakció vezetője, aki a Margit híd ügyében vizsgálóbizottság felállítását kezdeményezte.
16 éve | M Imre | 0 hozzászólás
Klados Gusztávot talán méltán nevezhetjük metrógurunak, hiszen szinte a Föld valamennyi pontján épített már alagutat: Kalkutta, Athén, Dél-Afrika, Malajzia, Nagy-Britannia. Gyerekkori álma volt, hogy megépüljön a 4-es metró. Hát most megkapta. 2008-ban kinevezték a DBR Metró Projekt Igazgatóság vezetőjének. Állítólag véletlenül találtak rá egy konferencián. Úgy tűnik, sokkal jobb a helyzet metróépítés-fronton, mint ahogy azt a sajtó és a politika hiszterizálja.
M Imre írta 5 órája a(z) Viccek - úton, útfélen fórumtémában:
Ki a baljós kozmetikai hírek hozója, vivője? A ...
M Imre 2 napja új videót töltött fel:
M Imre írta 4 napja a(z) Közlekedésre nevelés fontos számodra? - 2. fórumtémában:
Egy ideje a szőregi buszmegállókat járja ...
M Imre írta 4 napja a(z) Keleti pályaudvar (Budapest-Keleti) - ha jön az apokalipszis képhez:
Mégis újraindult a forgalom a Keletiben | 2025. szeptember ...
M Imre írta 4 napja a(z) Vasúti pályaállapotok, menetidő növekedések 2023/2024. (MÁV-Start) képhez:
A pár hete lezárult vizsgálat HIVATALOS...
M Imre 4 napja új videót töltött fel:
M Imre 4 napja új videót töltött fel:
M Imre írta 4 napja a(z) Vasúti pályaállapotok, menetidő növekedések 2023/2024. (MÁV-Start) képhez:
Nem várták meg a katasztrófavédelmet, inkább a ...
M Imre írta 4 napja a(z) Hollandiában élek, ... a kerékpározás remek testmozgás is.” - Laurence van Seventer (Lolo Palazzo) képhez:
Budapest Városháza: Új, zárt kerékpártárolók Óbudán A ...
M Imre 4 napja új videót töltött fel:
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás